[ A6 C6] prowadzi sie jak trup !
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
[ A6 C6] prowadzi sie jak trup !
witam
ech już trochę powymieniałem przy aucie ale nic to nie dało tak wiec proszę o rady....
Opis problemu :
Auto prowadzi sie bardzo nie stabilnie i trzeba trzymać mocno kierownice zeby nie uciekala na boki jak i auto. Jade po lekko nierównej drodze to kierownice wygina na boki i musze mocno trzymac zeby nie wypasc z drogi. Dodam ze jest to auto po przebiegu 57tys km i zawieszenie bylo robione chociaz jakis sworzen jest do wymiany ale od tego by te objawy?Dodam ze na nierównej drodze sa stuki gluche jak by wybite amory.Co moze byc przyczyna???? Zauwazylem ze na parkingu ostatnio jak wyjezdzalem i skrecilem kierownica to slyszalem jakies buczenie gluche bardzo dziwne.Moze to wspoma siadla albo cos? kurde mam nadzieje ze ktos ma jakis pomysl...Audi juz nie kupie chyba nigdy
ech już trochę powymieniałem przy aucie ale nic to nie dało tak wiec proszę o rady....
Opis problemu :
Auto prowadzi sie bardzo nie stabilnie i trzeba trzymać mocno kierownice zeby nie uciekala na boki jak i auto. Jade po lekko nierównej drodze to kierownice wygina na boki i musze mocno trzymac zeby nie wypasc z drogi. Dodam ze jest to auto po przebiegu 57tys km i zawieszenie bylo robione chociaz jakis sworzen jest do wymiany ale od tego by te objawy?Dodam ze na nierównej drodze sa stuki gluche jak by wybite amory.Co moze byc przyczyna???? Zauwazylem ze na parkingu ostatnio jak wyjezdzalem i skrecilem kierownica to slyszalem jakies buczenie gluche bardzo dziwne.Moze to wspoma siadla albo cos? kurde mam nadzieje ze ktos ma jakis pomysl...Audi juz nie kupie chyba nigdy
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 400
- Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2013
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wielkopolska
- Kontakt:
- łapek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 334
- Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
- Imię: Łukasz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
- Kontakt:
0x4B25A pisze:łapek, MaciejTFSI ma go praktycznie od nowości
Praktycznie od nowości - no właśnie i tutaj jest problem, z takim przebiegiem pozbywać się prawie nowego auta? Sprawdziłbym to dokładnie.
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
A to przepraszam...
Swoją drogą: czego jełopy z ASO nie umieją, jeśli chodzi o diagnostykę zawieszenia?
Przecie jak rąbie, to musi gdzieś być coś nie tak.
Mój szwagier w nowej Astrze miał pukanie z tyłu na dziurach. W ASO diagnostyka nic nie wykazała, to pracownik ASO wlazł do bagażnika i kazał się przewieźć. Po powrocie wyjął z wnęki na koło urwaną gumę mocującą lewarek i z uśmiechem oświadczył: "Lewarek panu napier*ala". Usługa kosztowała 80zł netto czyli diagnostyka podstawowa.
Dziwię się, że Audi jako firma z renomą i duuuuużo lepsza od Opla nie umie uporać się z takim czymś jak stuki i latanie auta po drodze.
Swoją drogą: czego jełopy z ASO nie umieją, jeśli chodzi o diagnostykę zawieszenia?
Przecie jak rąbie, to musi gdzieś być coś nie tak.
Mój szwagier w nowej Astrze miał pukanie z tyłu na dziurach. W ASO diagnostyka nic nie wykazała, to pracownik ASO wlazł do bagażnika i kazał się przewieźć. Po powrocie wyjął z wnęki na koło urwaną gumę mocującą lewarek i z uśmiechem oświadczył: "Lewarek panu napier*ala". Usługa kosztowała 80zł netto czyli diagnostyka podstawowa.
Dziwię się, że Audi jako firma z renomą i duuuuużo lepsza od Opla nie umie uporać się z takim czymś jak stuki i latanie auta po drodze.
No czekaj... Sanki, wahacze trójkątne na dole, krótkie proste i u góry wahacze "banany". Potencjalnie na stronę może pukać 7 elementów: 2 tuleje w dolnym trójkątnym, dwie w krótkim dolnym, jedna w górnym wahaczu i sworznie w dolnym i górnym. Do tego amor może stukać tłokiem lub na dolnym czy górnym mocowaniu. Wątpię, aby po tak małym przebiegu któraś z 4 tulei sanek pukała. One powinny wytrzymać ze 300-350 tysi.
Jak dla ASO to raczej niewyszukana zagadka moim zdaniem.
A Opel z tyłu ma wielowahacz... VB, VC, Signum... po 3 wahacze na stronę, więc podobnie skomplikowane, a w diagnostyce proste jak drut. Wyłapanie tulei z luzami to kwestia szarpaków i już widać.
Naprawdę szczerze mnie dziwi, że ASO nie umie tego rozgryźć. Mówcie co chcecie, ale w tym ASO według mnie ciule pracują
Jak dla ASO to raczej niewyszukana zagadka moim zdaniem.
A Opel z tyłu ma wielowahacz... VB, VC, Signum... po 3 wahacze na stronę, więc podobnie skomplikowane, a w diagnostyce proste jak drut. Wyłapanie tulei z luzami to kwestia szarpaków i już widać.
Naprawdę szczerze mnie dziwi, że ASO nie umie tego rozgryźć. Mówcie co chcecie, ale w tym ASO według mnie ciule pracują