Mam Panowie pewien problem
Jak się okazało padł mi zawór G80 na wtrysku tzw. sterującym. Auto muliło na niskich obrotach, nie chciało się wkręcać na wyższe itp. Kupiłem wtrysk używany, jak się okazało po wymianie dalej wyskakuje na komputerze błąd zaworu G80. Auto jakby stało się bardziej dynamiczne, mimo że zawór nie działa. Ale nie o to mi chodzi. Zauważyłem że z na "nowym" wtrysku przy obrotach rzędu 1400-1600obr/min czuję drgania wydaje mi się że silnika. Czy zmieniony wtrysk może być ich przyczyną czy może to coś innego?
[ AKE 2.5 180 KM] Drgania przy 1400-1600obr/min
Mam to samo co ty, tylko ze ja nie wymieniałem wtrysku sterującego. Dzis podpiąłem sie pod vaga i pokazało mi błąd g80 zły kąt nachylenia iglicy bład sporadyczny ? cos takiego. I mam objawy te co ty, tzn. drgania od 1200 do 1600 obr. Musiał bym wymienic wtrysk i zobaczyc czy cos to zmieni. Pozdrawiam
panowie mialem to samo wibrowalo mi buda w tym zakresie obrotow wymienilem wtryski wszystkie i super cisza zadnych wibracji , a wczesniej wpakowalem kupe kasy wszystkie przeguby 10 szt bo quattro ponad 1000zl,podpora walu dwomas lozyska w kolach i takie duperele jak poduszki a okazalo sioe ze wtryski ,kolega z forum mial to samo i napisalem mu o moim przypadku wymienil wtryski i tez mu ustalo