Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AKE 2.5 180 KM] Drgania przy 1400-1600obr/min

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Rabol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 09 maja 2010, 13:20
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

[ AKE 2.5 180 KM] Drgania przy 1400-1600obr/min

Post autor: Rabol » 07 gru 2011, 16:57

Mam Panowie pewien problem
Jak się okazało padł mi zawór G80 na wtrysku tzw. sterującym. Auto muliło na niskich obrotach, nie chciało się wkręcać na wyższe itp. Kupiłem wtrysk używany, jak się okazało po wymianie dalej wyskakuje na komputerze błąd zaworu G80. Auto jakby stało się bardziej dynamiczne, mimo że zawór nie działa. Ale nie o to mi chodzi. Zauważyłem że z na "nowym" wtrysku przy obrotach rzędu 1400-1600obr/min czuję drgania wydaje mi się że silnika. Czy zmieniony wtrysk może być ich przyczyną czy może to coś innego?

Dorianek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 04 kwie 2011, 16:57
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 07 gru 2011, 20:08

Mam to samo co ty, tylko ze ja nie wymieniałem wtrysku sterującego. Dzis podpiąłem sie pod vaga i pokazało mi błąd g80 zły kąt nachylenia iglicy bład sporadyczny ? cos takiego. I mam objawy te co ty, tzn. drgania od 1200 do 1600 obr. Musiał bym wymienic wtrysk i zobaczyc czy cos to zmieni. Pozdrawiam

Rabol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 09 maja 2010, 13:20
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Rabol » 07 gru 2011, 20:11

Dokładnie ten sam błąd co u mnie.

Awatar użytkownika
jojo001
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 28 maja 2010, 20:11
Lokalizacja: Dolnoslaskie
Kontakt:

Post autor: jojo001 » 08 gru 2011, 19:57

Miałem tez uszkodzony G80. Nie zaobserwowałem nic niepokojącego podczas eksploatacji silnika z uszkodzonym G80. Nie można było tylko sprawdzić kąta wtrysku itp...

kuki23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 242
Rejestracja: 01 gru 2010, 19:18
Lokalizacja: malopolska

Post autor: kuki23 » 08 gru 2011, 23:49

panowie mialem to samo wibrowalo mi buda w tym zakresie obrotow wymienilem wtryski wszystkie i super cisza zadnych wibracji , a wczesniej wpakowalem kupe kasy wszystkie przeguby 10 szt bo quattro ponad 1000zl,podpora walu dwomas lozyska w kolach i takie duperele jak poduszki a okazalo sioe ze wtryski ,kolega z forum mial to samo i napisalem mu o moim przypadku wymienil wtryski i tez mu ustalo

Dorianek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 04 kwie 2011, 16:57
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 09 gru 2011, 15:18

mozna vagiem zobaczyc który konkretnie jest walniety ? bo kupe kasy kosztuje komplet nowych.. a jakby tak dobrą używkę kupić ?

Rabol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 09 maja 2010, 13:20
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Rabol » 09 gru 2011, 16:02

Ja kupiłem "niby dobrą używkę" sprawdzoną. I mam po niej takie objawy jak napisałem. Z wcześniejszym wtryskiem sterującym nie było drgań, z "nowym" całe auto się trzęsie. W poniedziałek wyciągam ten wtrysk.

Dorianek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 132
Rejestracja: 04 kwie 2011, 16:57
Lokalizacja: Jaworzno

Post autor: Dorianek » 10 gru 2011, 10:59

Zdaj relacje po wyciągnieciu :)

Rabol
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 153
Rejestracja: 09 maja 2010, 13:20
Lokalizacja: Tarnowskie Góry

Post autor: Rabol » 10 gru 2011, 12:36

Tak zrobię w poniedziałek.
Czy ktoś z Was wie jak sprawdzić bez VAGa czy działa cewka zaworu G80? Zmierzenie oporności czy czegoś takiego?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja