[ A6 C6] bicie tarcz po wymianie - 2 komplet i dalej to samo
Witam. Ja mam podobny problem tyle ze w C5 2.8 Quattro. Kupilem caly komplet tyl i przod, klocki i tarcze wszystko ATE bo pomyslalem ze raz a dobrze, no i teraz mam raz a drogo,a nie dobrze. Wszystko bylo pieknie przez tydzien czasu(jakies 2.5 tys kilometrow) potem zaczelo sie pulsowanie przy hamowaniu a po 2 tygodniach balem sie depnac na hamulec przy 140km/h bo kierownice wyrywa z rak. Mialem Passata b5 i tak samo sie nacialem na zestaw Brembo, masakra. Zaczne kupowac najtansze gowno bo nie ma sensu przeplacac. Teraz zastanawiam sie co kupic...
Pozdro
Pozdro
Zawsze Bylo BMW, Tylko dlatego ze nie audi AUDI Quattro ! Teraz juz wiem co jest Najlepsze !
- krawcraf
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
- Imię: Krawiec
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Okazło się, że jest jeden komplet tarcz Boscha od ręki wiec już założony na samochodzie. Jakieś 40 km za mną i na razie ok. Zobaczymy jak będzie dalej. Tarcze teraz zdjętę z samochodu (ATE z ASO) w środę trafią na gwarancję. Przy czym poprosze o zwrot kasy a nie wymianę. Poprzednie (ATE z Intercarsu) leża u brata na złomie. Okazło się, że mimo, iż po 2 planowaniu miały jeszcze ok ~29mm jak się dotarły zostało na nich ~28mm!! czyli minimum, strasznie szybko się zużywają. Totalny chłam!! Oprócz tego prawa tarcza wygląda jakby ktoś w jednym miejscu uderzył ją młotkiem. Widoczny jest gołym okiem garb. Było chwilę czasu więc dziś z ciekawości założyliśmy je, żeby zobaczyć jak bardzo się pokrzywiły. Wyszło na prawej w jednym miejscu ponad 1mm! Na lewej 0.2mm. Ogólnie lipa. Zrobiłem im fotki więc w wolnej chwili wrzucę. Gołym okiem widać, że pogięte w chińskie zet...
Tarcze + klocki Bosch wyszły mnie ok 550pln po zniżkach mojego brata. Cena Intercarsu ATE była bardzo zbliżona. O ile dobrze pamiętam to chyba 560pln.
Tarcze + klocki Bosch wyszły mnie ok 550pln po zniżkach mojego brata. Cena Intercarsu ATE była bardzo zbliżona. O ile dobrze pamiętam to chyba 560pln.
- krawcraf
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 184
- Rejestracja: 16 lis 2011, 19:20
- Imię: Krawiec
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.8 FSI 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Zdjęcie obydwu tarcz ATE z Intercars. Tarcze po 2 planowaniach. Ta na spodzie z widocznymi przebarwieniami (przypalona) to tarcza z prawej strony z biciem które wynosiło ponad 1mm!!
http://imageshack.us/photo/my-images/844/tarczez.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/844/tarczez.jpg/
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
ja miałem dość mocno wyjące łożysko w przednim kole luz pewnie też był ale nie był jakość szczególnie wielki do wyczucia rękami.mwx pisze:Podobno luz na łożysku koła może powodować szybkie krzywienie tarcz.
Może poproś, żeby jakoś to sprawdzili.
Załozyłem nowe i zaczęło wyć po dwóch miesiącach, najprawdopodobniej żle założone
jednak tarcza to wszystko przezyła i nie bije do tej pory a minęło już dobre pół roku.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 405
- Rejestracja: 23 mar 2010, 10:43
- Imię: Artur
- Moje auto: 100 C4
- Rocznik: 1992
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI 204KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Słupsk
Czyli jednak nie jest to kwestia podróbek z Chin...krawcraf pisze:I niestety po przejechaniu 560 km pojawilo sie znane juz rewelacyjnie bicie... !@#$& Odstawiam samochod w tygodniu do warszatatu zeby sprawdzic przyzadem i utwierdzic sie w przekonaniu, ze to ten sam problem....
Ja wymieniałem też łożysko z piastą (bo mi pukało), wymiana tarcz była później. Co prawda wymieniłem tylko z jednej strony, jednak kwestia łożyska raczej (?) też odpada.
Może pojechać na wymianę do ASO? Wówczas daliby gwarancje na podzespoły i robociznę, tylko ciekawe jaki koszt...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 706
- Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
- Imię: Tomasz A6 Forum
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2007
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
ja chyba na twoim miejscu zrobiłbym tak
dowiedziałbym się jakie klocki w twoim salonie teraz zakładają
zawsze pierwsze zdanie to "oryginalne" więc pierwsze moje pytanie
OK ale z jakiej firmy ?
U lelka z innej mają klocki na tył a z i nnej na przód
skoro problem jest z tarczami to kup normalnie w sklepie moto a nie allegro klocki a tarcze kup w Aso jak by co to powinni dać gwarancję
różnica nie będzie taka wielka w cenie
a jak chcesz kupić tylko na przód to róznica kompletu w Aso nie będzie również taka wielka...
dowiedziałbym się jakie klocki w twoim salonie teraz zakładają
zawsze pierwsze zdanie to "oryginalne" więc pierwsze moje pytanie
OK ale z jakiej firmy ?
U lelka z innej mają klocki na tył a z i nnej na przód
skoro problem jest z tarczami to kup normalnie w sklepie moto a nie allegro klocki a tarcze kup w Aso jak by co to powinni dać gwarancję
różnica nie będzie taka wielka w cenie
a jak chcesz kupić tylko na przód to róznica kompletu w Aso nie będzie również taka wielka...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 154
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
- Lokalizacja: Zachodnipomorskie
Z pół roku temu wymieniałem wszystkie tarcze i klocki, założyłem już opisywane tu ate, i ku mojemu zdziwieniu tylne klocki hamulcowe zużyły się w mgnieniu oka, poza tym nie wyrabiały temperaturowo. Więc szybki telefon do aso numer vin zamówienie oryginalne klocki na tył i przód. Przy odbiorze wdałem się w ciekawą rozmowę z pracownikiem serwisu który stwierdził, że aso brało długo hamulce od ate ale nastąpiła fala reklamacji i usterek i nie korzystają już z ich usług a winą za częste krzywienie się tarcz w 3.0tdi obarczał wagę tego silnika i tarcze zwyczajnie się przegrzewają. Nie wiem ile było w tym prawdy nie rozmyślałem nad tym bo to były zwykłe dywagacje, jednak na klockach ori zrobiłem sporo więcej km.
- stifii
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 362
- Rejestracja: 11 paź 2009, 02:17
- Imię: Tadeusz
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2009
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.0 ASN 220KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: kuj-pom
- Kontakt:
U siebie mam podobnie, zmieniłem tarcze na ATE, przez około 1-2tys km było ok, a potym pojawiło się już bicie i buczenie gdy się hamuje z predkosci powyżej 140km/h. Do tego również zauważyłem że jak hamulce są zimne to zjawiskowo nie jest tak mocne, jak gdy się kilka razy mocniej zahamuje, to wtedy tak kierownicą telepie, że ciężko utrzymać.. Ale po kilku km normalnej jazdy znów bicie się zmniejsza jakby z ochłodzeniem hamulców.. Nie mam pojęcia jakie teraz kupić tarczę...
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga