[ C6+LPG] LPG a serwis audi
[ C6+LPG] LPG a serwis audi
Witam stała się rzecz której nie przewidziałem serwis nie przyjał mi samochodu do naprawy ponieważ mam instalację LPG.
Zapala mi się dłuższego czasu kontrolka oleju min pomimo że olej jest.
Wymieniłem czujnik nic nie dało i mój mechanik poradził abym w serwisie Audi zaktualizował oprogramowanie zegarów. Można wykonac tą operację tylko w serwisie ponieważ jest robiona on-line
Chciałem się umówić i nie mogę.
Czy ktoś z was lub może w waszych znajomych pracuje w serwisie Audi?
Zapala mi się dłuższego czasu kontrolka oleju min pomimo że olej jest.
Wymieniłem czujnik nic nie dało i mój mechanik poradził abym w serwisie Audi zaktualizował oprogramowanie zegarów. Można wykonac tą operację tylko w serwisie ponieważ jest robiona on-line
Chciałem się umówić i nie mogę.
Czy ktoś z was lub może w waszych znajomych pracuje w serwisie Audi?
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Nie stało się to dużo wcześniej jeszcze przed załozeniem istalacji LPG.
Wymieniłem czujnik oleju w misce i przez 5000km było ok potem znowu zapaliła sie kontolka.
Zmieniałem uszczelki pod deklami zaworów cały komplet ponieważ delikatnie "pocił" się w jednym miejscu. Samochód sprawdzałem czy nie ma innych wycieków i nic sucho a kontrolka potrafi mi się zapalić przy takim poziomie jak na zdjęciu.
Dlatego mechanik sugeruje mi że może być błąd w elektronice i oprogramowaniu.
Podobno mieli już takie przypadki że po abgrejcie softu było ok.
W środę wstawiam go jeszce raz na dokładne sprawdzenie czy gdziś nie ma wyceiku, znalazłem warsztat który serwisuje audi pogwarancyjnie i sprawdzą to.
Wymieniłem czujnik oleju w misce i przez 5000km było ok potem znowu zapaliła sie kontolka.
Zmieniałem uszczelki pod deklami zaworów cały komplet ponieważ delikatnie "pocił" się w jednym miejscu. Samochód sprawdzałem czy nie ma innych wycieków i nic sucho a kontrolka potrafi mi się zapalić przy takim poziomie jak na zdjęciu.
Dlatego mechanik sugeruje mi że może być błąd w elektronice i oprogramowaniu.
Podobno mieli już takie przypadki że po abgrejcie softu było ok.
W środę wstawiam go jeszce raz na dokładne sprawdzenie czy gdziś nie ma wyceiku, znalazłem warsztat który serwisuje audi pogwarancyjnie i sprawdzą to.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- progressowy
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 175
- Rejestracja: 09 lip 2010, 22:58
- Lokalizacja: POMORSKIE
Ten silnik poprostu spala olej i co jakis czas(właśnie po 5tys km) trzeba dolać.
Spalanie oleju na 100% wzrasta jak jezdzimy na LPG i często podciągamy obroty do maksimum.
Stan, ktory pokazuje miarka to nic innego jak info na wyswietlaczu o zrobieniu małej dolewce.
Sprawdz rury wydechowe. Na pewno są okopcone.
A co do tego ASO Audi,ktore odmówiło przyjecia auta do naprawy ,to brak słów!
Jeszcze przyjdzie czas,że bedą dzwonic i sie prosić o serwisowanie u nich.
Spalanie oleju na 100% wzrasta jak jezdzimy na LPG i często podciągamy obroty do maksimum.
Stan, ktory pokazuje miarka to nic innego jak info na wyswietlaczu o zrobieniu małej dolewce.
Sprawdz rury wydechowe. Na pewno są okopcone.
A co do tego ASO Audi,ktore odmówiło przyjecia auta do naprawy ,to brak słów!
Jeszcze przyjdzie czas,że bedą dzwonic i sie prosić o serwisowanie u nich.
Było c5 i c6 z motorami 2.4.
Jest O1 1,9tdi
Jest O1 1,9tdi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 9
- Rejestracja: 16 lip 2012, 19:23
- Lokalizacja: puławy