Mam następujący problem jak włączę ogrzewanie na "LOW" to leci zimne powietrze(zawór się normalnie zamyka), a jak dam np. na 18 stopni to robi się bardzo gorąco(otwiera się cały, a chyba powinien tylko trochę). Zawór jest dobry.
Błędy z klimatronika: 15,5 11,7 8,7
Nie wiem co z tym zrobić
[A6 C4] Problem z ogrzewaniem, klimatronik
- Lipton
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 836
- Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1994
- Moje auto: A6 C4
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rzeszów
- Kontakt:
wszystkie błędy odnoszą się do silniczków poszczególnych klap
ja bym je rozkręcił wyczyścił i ma chodzić tu masz opisane wszystko co i jak
http://translate.google.com/translate?h ... di_a60.htm
a tutaj kody błędów
kody-klimatronica-vt3777.htm


http://translate.google.com/translate?h ... di_a60.htm
a tutaj kody błędów
kody-klimatronica-vt3777.htm
Wyczyść te silniczki jak najszybciej, bo u mnie któryś zrobił zwarcie gdy się zabrudził i padły jakieś
sterowniki (szt. 4) w panelu klimatronika, które przesyłają napięcie na silniczki. Pewien magik wlutował
te elementy wyprodukowane już w XXI w. odporne na zwarcia i po wyczyszczeniu silniczków już rok
jest ok. Nie potrzeba rozbierać środkowej konsoli, by wyjąć silniczki umieszczone za radiem.
Wystarczy wyjąć radio, panel klimatronika, półkę ze stelażem od strony pasażera oraz osłonę pod kierownicą, a dalej wypiąć dwie kostki (za radiem) i odkręcić dwie dźwigienki znajdujące się po lewej i prawej stronie. Obudowa z silniczkami wyjdzie (od strony pasażera) jak ją wypniesz z zatrzasku. Najważniejsze to nie spieszyć się i dokładnie obejrzeć co do czego
sterowniki (szt. 4) w panelu klimatronika, które przesyłają napięcie na silniczki. Pewien magik wlutował
te elementy wyprodukowane już w XXI w. odporne na zwarcia i po wyczyszczeniu silniczków już rok
jest ok. Nie potrzeba rozbierać środkowej konsoli, by wyjąć silniczki umieszczone za radiem.
Wystarczy wyjąć radio, panel klimatronika, półkę ze stelażem od strony pasażera oraz osłonę pod kierownicą, a dalej wypiąć dwie kostki (za radiem) i odkręcić dwie dźwigienki znajdujące się po lewej i prawej stronie. Obudowa z silniczkami wyjdzie (od strony pasażera) jak ją wypniesz z zatrzasku. Najważniejsze to nie spieszyć się i dokładnie obejrzeć co do czego
