Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C5] Granat - 1.8T AEB - SPRZEDANY

Prezentacja w/w aut.
raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 26 sie 2011, 00:56

szebart pisze: jeden z najładniejszych
chyba wśród granatów <rotfl>

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 26 sie 2011, 19:31

szebart pisze:lakierek LZ5K jak u mnie <okok> jeden z najładniejszych. Można wiedzieć czy ta stacja przypasowała plug&play czy też trzeba było coś przerabiać?
To LZ5T a nie K. Stacja nie pasuje P&P. Bez dodatkowych kosztow albo jakiegos rezania sie nie obejdzie. Podstawa to tunel 2din. Nastepnie potrzebna jest ramka wraz ze stelazem dostepna na alledrogo do takich stacji (ok 170zl), przejsciowka ISO (ok 40zl) dzieki ktorej beda graly tylne glosniki z subwooferem i to wszystko.

szebart
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 80
Rejestracja: 29 wrz 2008, 23:27
Imię: szebart
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2016
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 TFSI 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Podkarpacie

Post autor: szebart » 26 sie 2011, 21:44

dzięki, ps: dałbym łeb na kloc, że to LZ5K..hehe
Cowards die many times before their deaths;
The valiant never taste of death but once.
280 KM BITURBO
https://a6klub.pl/viewtopic.php?t=3681

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 29 lis 2011, 17:35

W zwiazku z tym ze ceny paliwa ida nieublaganie w gore w aucie mimo moich nieduzych przebiegow pojawila sie instalacja gazowa.

Reduktor: Scorpion GT
Wtryski: pojedyncze MagicJet
Butla w kole 43 litry - założona do jazdy na wprost
Wlew pod klapką
Miedź puszczona pod wydechem (pod osłonami termicznymi)

Całość założona tak żeby nie rzucało sie w oczy.

Pali 2 litry wiecej niz pokazuje FIS. W trasie wyszedł 10litrów. Zdjęcia instalacji wkrótce.

W weekend montaż skórzanego ręcznego i grzanych foteli przednich.

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 29 lis 2011, 23:10

KANAL pisze:Pali 2 litry wiecej niz pokazuje FIS. W trasie wyszedł 10litrów. Zdjęcia instalacji wkrótce.
Rewelka.. u mnie niżej 13 nie schodzi.. przy butowaniu 15 <szok>
KANAL pisze:W weekend montaż skórzanego ręcznego i grzanych foteli przednich.
zrób fotki bo i mnie to czeka <okok>

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 30 lis 2011, 09:27

raggaman pisze:
KANAL pisze:Pali 2 litry wiecej niz pokazuje FIS. W trasie wyszedł 10litrów. Zdjęcia instalacji wkrótce.
Rewelka.. u mnie niżej 13 nie schodzi.. przy butowaniu 15 <szok>
KANAL pisze:W weekend montaż skórzanego ręcznego i grzanych foteli przednich.
zrób fotki bo i mnie to czeka <okok>
Nie wiem jak Ty jezdzisz, ja jechalem spokojnie bo drogi straszne a na mojej 18stce nosi po koleinach strasznie wiec jechalem do 100km/h, czesto na tempomacie ok 80km/h ale proponuje podlaczyc VAGa i zobaczyc czy nie ma bledow - a dokladnie bledu 561 - czesto po zalozeniu instalacji jest taki blad - turbo wtedy pompuje tylko 0,3 a auto pali 3-4 litry wiecej niz powinno.

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 30 lis 2011, 20:30

Moim problemem jest mój silnik, a właściwie jego program ( AJL) i ciągłe zapętlenia.
Turbo pompuje mi 0,8 bara.

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 30 lis 2011, 21:59

raggaman pisze:Moim problemem jest mój silnik, a właściwie jego program ( AJL) i ciągłe zapętlenia.
Turbo pompuje mi 0,8 bara.
To ja nie wiem czy to taki problem ;) Sam bym chcial zeby moj pompowal 0,8 bara i mial 180 PSow.

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 01 gru 2011, 11:05

wsadź sobie kompa od AJL i masz <okok>
W pakiecie dostaniesz ciągłe zapętlenia i przelewanie gaziorem.. o powalonym spalaniu nie wspomnę <wnerw>

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 01 gru 2011, 11:27

I co... zaden gazownik nie moze tego ogarnac? Znajomy ma A4 AEB porobione na 180KM (program, wywalony kat itp.) na tych samych gratach co moje i smiga bez problemu. Pali mu tyle co mi i nie petli.

Jeszcze jedno 1.8T po programie bylo u tego samego gazownika co ja i tez smiga az milo.

Zaloz temat na lpg-forum, tam Ci poleca kogos z Twojej okolicy, kto bedzie wiedzial jak podejsc do silnikow turbo i zajmuje sie VAGami - ja skorzystalem i jestem zadowolony.

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 01 gru 2011, 23:49

ÂŻaden.
Na forum lpg temat zakładany był w maju i do czego doszli panowie to fakt iż mapa fabryczna jest psu w dupę. Auto stroił na gazie Nosb i lipa, tego samego dnia jeden z lepszych gazowników w Lublinie i lipa na koniec Grzegorz z forum lpg stroił na szerokopasmówce i dało radę.. na dosłownie dzień.. mapy całe a mimo to auto jeździ i pali jak chce <zalamka>
KANAL pisze:Znajomy ma A4 AEB porobione na 180KM (program, wywalony kat itp.)
Widocznie ma dobrze program zrobiony <okok>

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 02 gru 2011, 11:42

Jak już po strojeniu na szerokopasmówce jest kupa to rzeczywiście mało ciekawie - można się wkur... . Auto zamiast oszczędzać na LPG, psuje nerwy a w portfelu też za dużo nie zostaje.

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1998
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 02 gru 2011, 14:56

jedyna opcja to robić moc i stroić na PB później na LPG na nowym programie. Ale weź pieniędzy uzbieraj <wnerw>

Awatar użytkownika
KANAL
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 22 paź 2010, 12:23
Lokalizacja: łódzkie

Post autor: KANAL » 05 gru 2011, 15:38

W weekend wpadły grzane skóry w związku z tym moje są do sprzedania. Dodatkowo we wnętrzu pojawił się ori ręczny w skórze. Na tą chwilę A6tka doposażona jest na maksa w to co mi potrzebne i w środku wygląda już tak jak chciałem (zamiast kubłów mogłyby być siwe RECARO). Chodzi mi po glowie przerobienie tylnej lampki na ambiente (czerwone diody w tylnej lampce).

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga