[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...
- eldo
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 371
- Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.2 137KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Małopolska
- Kontakt:
Witam, podepne się pod temat z pytaniem. Czy problemy opisane w 1 poście tego tematu dotyczą również silnika 2,0TDI BMR /170ps DSG z 2008r ? W dniu dzisiejszym osobiście uszczelniałem misę olejową (drobny wyciek) i postanowiłem przyjrzeć się bliżej pompie olejowej...
Niewiele mi to mówi z tąd pytanie... Wozidło z niemcowni i ma najechane 220 tysi. Puki co "nic sie nie dzieje" (odpukać tfu tfu) ale dobra wiedza nigdy nie jest zła
Niewiele mi to mówi z tąd pytanie... Wozidło z niemcowni i ma najechane 220 tysi. Puki co "nic sie nie dzieje" (odpukać tfu tfu) ale dobra wiedza nigdy nie jest zła
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .
Hej,
ja na twoim miejscu sprawdził bym imbusik. Masz napęd wałków i pompy kołami to dobrze ale imbusik siedzi w środku musisz rozkręcic mała pokrywkę chyba na 4 imbusiki i wysunąć wałeczek. Wada opisana w tym wątku objawia sie dwojako: pada napęd całego modulu wałków( ciebie nie dotyczy) lub sam napęd pompy olejowej który znajduje się właśnie wewnątrz tego modułu.
Pozdrawiam
ja na twoim miejscu sprawdził bym imbusik. Masz napęd wałków i pompy kołami to dobrze ale imbusik siedzi w środku musisz rozkręcic mała pokrywkę chyba na 4 imbusiki i wysunąć wałeczek. Wada opisana w tym wątku objawia sie dwojako: pada napęd całego modulu wałków( ciebie nie dotyczy) lub sam napęd pompy olejowej który znajduje się właśnie wewnątrz tego modułu.
Pozdrawiam
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
Witam, jeśli mogę się podpiąć do tematu to mam pytanko: też się noszę ze zmianą silnika ?( mój ma już 280 000 km. -BRE- 2.0 TDI) i czuję że to już niedługo czas. Znalazłem silnik z Audi A6 2009 o symbolu: CAGB. Silnik jest kompletny z turbo i sterownikiem oraz z kompletną skrzynią biegów. Moje pytanie jest cze w takiej postaci silnik da się włożyć i użytkować w A6 z 2007r. Sprzedawca powiedział że jest to nie możliwe, bo jego kolega z serwisu Audi powiedział że ten silnik nie pasuje do mojego modelu.
Za wszelkie informację a góry dziękuję. Pozdrawiam
Za wszelkie informację a góry dziękuję. Pozdrawiam
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Szukaj silnika od mitsubishi oznczenie BWC z DPF-em BSY bez DPF-aadamswiatek pisze:Sorrki że wtrącam. Ale skoro nikt nie może mi powiedzieć czy można zamontować silnika CAG
w audi z 2007 roku, to może mi ktoś podpowie jaki silnik można włożyć-zastąpić mój wysłużony BRE albo da jakiś namiar do jakiegość warsztatu który się tym zajmuje i poradzi mi w tej kwestii.
Ja dodzwoniłem na ten numer: 503586676 a próbowałeś pisać na maila? Ogólnie chłopaki ogarneli to w jeden
dzień Szczerze to jestem bardzo zadowolony nie na codzień spotyka sie taki warsztat Dokładnie jestem z Namysłowa a przy okazji troche pozwiedzałem, blisko warsztatu jest kilka hoteli z których do centrum jest ok 5 km Napewno tam się jeszcze wybiorę chociaż nie jest blisko ale warto
dzień Szczerze to jestem bardzo zadowolony nie na codzień spotyka sie taki warsztat Dokładnie jestem z Namysłowa a przy okazji troche pozwiedzałem, blisko warsztatu jest kilka hoteli z których do centrum jest ok 5 km Napewno tam się jeszcze wybiorę chociaż nie jest blisko ale warto
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
Peter22 pisze:Szukaj silnika od mitsubishi oznczenie BWC z DPF-em BSY bez DPF-aadamswiatek pisze:Sorrki że wtrącam. Ale skoro nikt nie może mi powiedzieć czy można zamontować silnika CAG
w audi z 2007 roku, to może mi ktoś podpowie jaki silnik można włożyć-zastąpić mój wysłużony BRE albo da jakiś namiar do jakiegość warsztatu który się tym zajmuje i poradzi mi w tej kwestii.
Dzięki Peter22. A jaka jest różnica PDF lub nie???
[...]
Czy ubywający płyn chłodniczy to na pewno głowica i jakie są objawy
auto ma najechane dopiero 110 tys i już głowica , wierzyć się nie chce
Zauważyłem też małe plamy pod autem , więc jest chyba jakiś wyciek , czy to może byc objaw pękniętej głowicy
pzdr
Czy ubywający płyn chłodniczy to na pewno głowica i jakie są objawy
auto ma najechane dopiero 110 tys i już głowica , wierzyć się nie chce
Zauważyłem też małe plamy pod autem , więc jest chyba jakiś wyciek , czy to może byc objaw pękniętej głowicy
pzdr
Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 15:00 przez satch, łącznie zmieniany 1 raz.
GPW
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
zobacz jakie masz przewody od płynu jak twarde to najprawdopodobnie glowica.satch pisze: Czy ubywający płyn chłodniczy to na pewno głowica i jakie są objawy
auto ma najechane dopiero 110 tys i już głowica , wierzyć się nie chce
Zauważyłem też małe plamy pod autem , więc jest chyba jakiś wyciek , czy to może byc objaw pękniętej głowicy
pzdr
Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 15:00 przez Peter22, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 384
- Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
- Imię: Piotrek
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Liftback
- Silnik: 5.2 435KM
- Napęd: 4WD
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Łódź
Jesli ty nie masz DPF-a u siebie , to nie masz problemu . A jesli masz DPF to jesli kupisz silnik w ktorym nie było DPF-a to u siebie musisz wyalic DPFadamswiatek pisze:Peter22 pisze:Szukaj silnika od mitsubishi oznczenie BWC z DPF-em BSY bez DPF-aadamswiatek pisze:Sorrki że wtrącam. Ale skoro nikt nie może mi powiedzieć czy można zamontować silnika CAG
w audi z 2007 roku, to może mi ktoś podpowie jaki silnik można włożyć-zastąpić mój wysłużony BRE albo da jakiś namiar do jakiegość warsztatu który się tym zajmuje i poradzi mi w tej kwestii.
Dzięki Peter22. A jaka jest różnica PDF lub nie???
- adamswiatek
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 87
- Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
- Imię: Adam
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2012
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Limerick, Irlandia
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga