Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
eldo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 371
Rejestracja: 24 kwie 2009, 18:42
Imię: Kamil
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.2 137KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Małopolska
Kontakt:

Post autor: eldo » 04 lis 2011, 16:05

Witam, podepne się pod temat z pytaniem. Czy problemy opisane w 1 poście tego tematu dotyczą również silnika 2,0TDI BMR /170ps DSG z 2008r ? W dniu dzisiejszym osobiście uszczelniałem misę olejową (drobny wyciek) i postanowiłem przyjrzeć się bliżej pompie olejowej...

Obrazek

Niewiele mi to mówi z tąd pytanie... Wozidło z niemcowni i ma najechane 220 tysi. Puki co "nic sie nie dzieje" (odpukać tfu tfu) ale dobra wiedza nigdy nie jest zła :)
Była: A6/C4 - A6/C5 2,5TDI 150ps Quattro 1999r https://a6klub.pl
Jest: VW Passat B6 Hightline 2,0TDI 192ps 410nm DSG MOCCA Dynaudio MFD2 DVD . . .

LewDan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 12 lip 2011, 22:13
Lokalizacja: Stargard

Post autor: LewDan » 06 lis 2011, 20:44

Hej,
ja na twoim miejscu sprawdził bym imbusik. Masz napęd wałków i pompy kołami to dobrze ale imbusik siedzi w środku musisz rozkręcic mała pokrywkę chyba na 4 imbusiki i wysunąć wałeczek. Wada opisana w tym wątku objawia sie dwojako: pada napęd całego modulu wałków( ciebie nie dotyczy) lub sam napęd pompy olejowej który znajduje się właśnie wewnątrz tego modułu.

Pozdrawiam

Schab79
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 07 lis 2011, 18:37
Lokalizacja: warminsko-mazurskie

Post autor: Schab79 » 07 lis 2011, 19:19

jest ok

Awatar użytkownika
adamswiatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Kontakt:

Post autor: adamswiatek » 07 lis 2011, 23:33

Witam, jeśli mogę się podpiąć do tematu to mam pytanko: też się noszę ze zmianą silnika ?( mój ma już 280 000 km. -BRE- 2.0 TDI) i czuję że to już niedługo czas. Znalazłem silnik z Audi A6 2009 o symbolu: CAGB. Silnik jest kompletny z turbo i sterownikiem oraz z kompletną skrzynią biegów. Moje pytanie jest cze w takiej postaci silnik da się włożyć i użytkować w A6 z 2007r. Sprzedawca powiedział że jest to nie możliwe, bo jego kolega z serwisu Audi powiedział że ten silnik nie pasuje do mojego modelu.
Za wszelkie informację a góry dziękuję. Pozdrawiam

Awatar użytkownika
adamswiatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Kontakt:

Post autor: adamswiatek » 25 lis 2011, 13:04

Sorrki że wtrącam. Ale skoro nikt nie może mi powiedzieć czy można zamontować silnika CAG
w audi z 2007 roku, to może mi ktoś podpowie jaki silnik można włożyć-zastąpić mój wysłużony BRE albo da jakiś namiar do jakiegość warsztatu który się tym zajmuje i poradzi mi w tej kwestii. <zalamka>

satch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 10 mar 2009, 07:57
Lokalizacja: wrocław

Post autor: satch » 25 lis 2011, 13:19

pawel86 pisze:Jeśli chodzi Ci o AZ z Gdańska to działają chłopaki byłem u nich w tamtym tygodniu
telefony milczą
dzwonie do skutku <wnerw>

ile czasu zajęło im twoje auto i jak rezultaty ??
Jesteś z Opola widzę , połączyłeś wyjazd z wypoczynkiem ? :>
GPW

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 25 lis 2011, 19:28

adamswiatek pisze:Sorrki że wtrącam. Ale skoro nikt nie może mi powiedzieć czy można zamontować silnika CAG
w audi z 2007 roku, to może mi ktoś podpowie jaki silnik można włożyć-zastąpić mój wysłużony BRE albo da jakiś namiar do jakiegość warsztatu który się tym zajmuje i poradzi mi w tej kwestii. <zalamka>
Szukaj silnika od mitsubishi oznczenie BWC z DPF-em BSY bez DPF-a

Awatar użytkownika
pawel86
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 13 lis 2011, 02:49
Lokalizacja: Namysłów/Nijkerk

Post autor: pawel86 » 26 lis 2011, 00:54

Ja dodzwoniłem na ten numer: 503586676 a próbowałeś pisać na maila? Ogólnie chłopaki ogarneli to w jeden
dzień <hura> Szczerze to jestem bardzo zadowolony nie na codzień spotyka sie taki warsztat <okok> Dokładnie jestem z Namysłowa a przy okazji troche pozwiedzałem, blisko warsztatu jest kilka hoteli z których do centrum jest ok 5 km <lol> Napewno tam się jeszcze wybiorę chociaż nie jest blisko ale warto ;)

Awatar użytkownika
adamswiatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Kontakt:

Post autor: adamswiatek » 26 lis 2011, 01:59

Peter22 pisze:
adamswiatek pisze:Sorrki że wtrącam. Ale skoro nikt nie może mi powiedzieć czy można zamontować silnika CAG
w audi z 2007 roku, to może mi ktoś podpowie jaki silnik można włożyć-zastąpić mój wysłużony BRE albo da jakiś namiar do jakiegość warsztatu który się tym zajmuje i poradzi mi w tej kwestii. <zalamka>
Szukaj silnika od mitsubishi oznczenie BWC z DPF-em BSY bez DPF-a

Dzięki Peter22. A jaka jest różnica PDF lub nie???

Awatar użytkownika
rav1982
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 138
Rejestracja: 14 lip 2010, 14:33
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: rav1982 » 26 lis 2011, 10:14

adamswiatek pisze:A jaka jest różnica PDF lub nie???
z DPF-em bądź bez tzn. z filtrem cząstek stałych bądź bez niego.

satch
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 180
Rejestracja: 10 mar 2009, 07:57
Lokalizacja: wrocław

Post autor: satch » 26 lis 2011, 13:55

[...]
Czy ubywający płyn chłodniczy to na pewno głowica i jakie są objawy ??
auto ma najechane dopiero 110 tys i już głowica , wierzyć się nie chce

Zauważyłem też małe plamy pod autem , więc jest chyba jakiś wyciek , czy to może byc objaw pękniętej głowicy


pzdr
Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 15:00 przez satch, łącznie zmieniany 1 raz.
GPW

Awatar użytkownika
adamswiatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Kontakt:

Post autor: adamswiatek » 26 lis 2011, 14:32

rav1982 pisze:
adamswiatek pisze:A jaka jest różnica PDF lub nie???
z DPF-em bądź bez tzn. z filtrem cząstek stałych bądź bez niego.


Dzięki

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 26 lis 2011, 17:31

satch pisze: Czy ubywający płyn chłodniczy to na pewno głowica i jakie są objawy ??
auto ma najechane dopiero 110 tys i już głowica , wierzyć się nie chce

Zauważyłem też małe plamy pod autem , więc jest chyba jakiś wyciek , czy to może byc objaw pękniętej głowicy


pzdr
zobacz jakie masz przewody od płynu jak twarde to najprawdopodobnie glowica.
Ostatnio zmieniony 27 lis 2011, 15:00 przez Peter22, łącznie zmieniany 1 raz.

Peter22
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 384
Rejestracja: 10 maja 2010, 11:35
Imię: Piotrek
Moje auto: A7 4G
Rocznik: 2012
Nadwozie: Liftback
Silnik: 5.2 435KM
Napęd: 4WD
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Łódź

Post autor: Peter22 » 26 lis 2011, 17:33

adamswiatek pisze:
Peter22 pisze:
adamswiatek pisze:Sorrki że wtrącam. Ale skoro nikt nie może mi powiedzieć czy można zamontować silnika CAG
w audi z 2007 roku, to może mi ktoś podpowie jaki silnik można włożyć-zastąpić mój wysłużony BRE albo da jakiś namiar do jakiegość warsztatu który się tym zajmuje i poradzi mi w tej kwestii. <zalamka>
Szukaj silnika od mitsubishi oznczenie BWC z DPF-em BSY bez DPF-a

Dzięki Peter22. A jaka jest różnica PDF lub nie???
Jesli ty nie masz DPF-a u siebie , to nie masz problemu . A jesli masz DPF to jesli kupisz silnik w ktorym nie było DPF-a to u siebie musisz wyalic DPF

Awatar użytkownika
adamswiatek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 87
Rejestracja: 16 lut 2010, 19:00
Imię: Adam
Moje auto: A6 C7
Rocznik: 2012
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Limerick, Irlandia
Kontakt:

Post autor: adamswiatek » 27 lis 2011, 12:28

Dzięki serdeczne Peter. A co potrzebuje jeszcze zmienić aby ten silnik mógł być włożony do mojego auto? Jest to silnik z mitsubisi więc pytam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga