[ AFB 2.5 150 KM] BRAK ÂŁADOWANIA I COÂŚ W SILNIKU SIę URWAÂŁO
Siemka zrobiłem fotki oto one nic szczególnego damy tuleje zewnętrzną na napinacz, smar grafitowy, nowe śruby i będzie hulało. Oto fotki po prostu śruba się urwała i stał bokiem napinacz i pasek się zsunął. Do tego doszła wymiana jeszcze 3rolek i paska od klimy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 23
- Rejestracja: 27 mar 2009, 20:50
- Lokalizacja: Zabrze
Witajcie.
No i mnie dopadla ta sama usterka tzn zatarla sie tulejka napinacza przez co drgania calego ukladu przenoszone byly na srobe, ktora wziela i sie najnormalniej w swiecie urwala.
Niestety pisknelo i nie zdazylem zgasic silnika a sam zgasl.
Nie udalo sie go wiecej odpalic, cyk i koniec(silnik zblokowany).
Torx i kilka innych kluczy w dlon... po okolo 2h i zdjeciu calego przodu diagnoza:
Pasek wielorowkowy wkrecil sie w rozrzad.
Zdjalem pokrywy zaworow - dzwigienki polamane w cholere
No nic... zacisnalem zeby i pojechalem po czesci...
- Zestaw naprawczy rozrzadu 905zl
- Ori pompa wody 250zl
- Zestaw naprawczy napedu alternatora 1240zl
- Komplet walkow i hydro 2400zl
- Regeneracja szczotek alternatora 160zl (przy okazji)
- Komplet uszczelek pod pokrywy oraz zimmeringi walkow 350zl
- Termostat 85zl
- Odma 210zl
Jak tylko poskladam to mam nadzieje ze zamruczy jak na rasowe V6 przystalo...
Fakt... drogo wyszlo troche ale oprocz walkow praktycznie wszystkie czesci ORI Audi...
Pozdrawiam i polecam sprawdzic (lub wymienic) ta cholerna tulejke zawczasu, bo moze to przyspozyc niemalych kosztow...
No i mnie dopadla ta sama usterka tzn zatarla sie tulejka napinacza przez co drgania calego ukladu przenoszone byly na srobe, ktora wziela i sie najnormalniej w swiecie urwala.
Niestety pisknelo i nie zdazylem zgasic silnika a sam zgasl.
Nie udalo sie go wiecej odpalic, cyk i koniec(silnik zblokowany).
Torx i kilka innych kluczy w dlon... po okolo 2h i zdjeciu calego przodu diagnoza:
Pasek wielorowkowy wkrecil sie w rozrzad.
Zdjalem pokrywy zaworow - dzwigienki polamane w cholere

No nic... zacisnalem zeby i pojechalem po czesci...
- Zestaw naprawczy rozrzadu 905zl
- Ori pompa wody 250zl
- Zestaw naprawczy napedu alternatora 1240zl
- Komplet walkow i hydro 2400zl
- Regeneracja szczotek alternatora 160zl (przy okazji)
- Komplet uszczelek pod pokrywy oraz zimmeringi walkow 350zl
- Termostat 85zl
- Odma 210zl
Jak tylko poskladam to mam nadzieje ze zamruczy jak na rasowe V6 przystalo...
Fakt... drogo wyszlo troche ale oprocz walkow praktycznie wszystkie czesci ORI Audi...
Pozdrawiam i polecam sprawdzic (lub wymienic) ta cholerna tulejke zawczasu, bo moze to przyspozyc niemalych kosztow...
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
- Imię: Marcin
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Lublin/Lubelskie
Niestety w zeszłe wakacje mnie też dopadł problem rolek. Z tym że stało się to na trasie 15 km od Mediolanu. Rolka się zatarła, pasek się rozgrzał i pękł.Efekt: brak ładowania i wspomagania a tu zmrok powoli się zbliża. Dobrze, że byłem prawie na miejscu więc powoli dotarłem na miejsce (o mały włos nie wylądowałem na barierce zjeżdżając z autostrady z uwagi na brak wspomagania). Następnego dnia rozpoczęły się poszukiwania warsztatu co u Italiańców w sierpniu graniczy z cudem. Nawet ASO zamknięte przez cały sierpień. Ale udało się. Założyli mi ori rolki i pasek i na razie śmigam. Ale koszty wymiany pociągnęły mnie po kieszeni.
Także panowie pilnujcie rolek bo nie znacie dnia ani godziny.
Także panowie pilnujcie rolek bo nie znacie dnia ani godziny.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2
- Rejestracja: 22 kwie 2010, 20:31
- Lokalizacja: stargard szczeciński