Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ AFB 2.5 150 KM] BRAK ÂŁADOWANIA I COÂŚ W SILNIKU SIę URWAÂŁO

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 20 lis 2011, 11:05

Siemka. Przeczytałem wszystko. Ale dopiero w poń się okaże się co jest.

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 21 lis 2011, 18:28

No i tak jak pisaliście napinacz paska klinowego się rozsypał. Czyli trzeba kombinować.

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 21 lis 2011, 19:53

Niżej opis naprawy.
Ostatnio zmieniony 21 lis 2011, 19:59 przez rebok23, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 21 lis 2011, 19:58

Siemka zrobiłem fotki oto one nic szczególnego damy tuleje zewnętrzną na napinacz, smar grafitowy, nowe śruby i będzie hulało. Oto fotki po prostu śruba się urwała i stał bokiem napinacz i pasek się zsunął. Do tego doszła wymiana jeszcze 3rolek i paska od klimy.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
rebok23
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 97
Rejestracja: 29 kwie 2011, 12:54
Lokalizacja: Olsztyn

Post autor: rebok23 » 29 lis 2011, 19:58

HEJ. I mechanik zrobił. Dał tuleje tam gdzie rysowałem zmienił paski łożyska i autko śmiga. POZDRO

Helldriver
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 23
Rejestracja: 27 mar 2009, 20:50
Lokalizacja: Zabrze

Post autor: Helldriver » 14 gru 2011, 21:09

Witajcie.
No i mnie dopadla ta sama usterka tzn zatarla sie tulejka napinacza przez co drgania calego ukladu przenoszone byly na srobe, ktora wziela i sie najnormalniej w swiecie urwala.

Niestety pisknelo i nie zdazylem zgasic silnika a sam zgasl.
Nie udalo sie go wiecej odpalic, cyk i koniec(silnik zblokowany).

Torx i kilka innych kluczy w dlon... po okolo 2h i zdjeciu calego przodu diagnoza:
Pasek wielorowkowy wkrecil sie w rozrzad.
Zdjalem pokrywy zaworow - dzwigienki polamane w cholere <zalamka>
No nic... zacisnalem zeby i pojechalem po czesci...

- Zestaw naprawczy rozrzadu 905zl
- Ori pompa wody 250zl
- Zestaw naprawczy napedu alternatora 1240zl
- Komplet walkow i hydro 2400zl
- Regeneracja szczotek alternatora 160zl (przy okazji)
- Komplet uszczelek pod pokrywy oraz zimmeringi walkow 350zl
- Termostat 85zl
- Odma 210zl

Jak tylko poskladam to mam nadzieje ze zamruczy jak na rasowe V6 przystalo...
Fakt... drogo wyszlo troche ale oprocz walkow praktycznie wszystkie czesci ORI Audi...

Pozdrawiam i polecam sprawdzic (lub wymienic) ta cholerna tulejke zawczasu, bo moze to przyspozyc niemalych kosztow...

marlitkos
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 460
Rejestracja: 27 paź 2008, 22:10
Imię: Marcin
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI AWX 131KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Lublin/Lubelskie

Post autor: marlitkos » 15 gru 2011, 10:50

Niestety w zeszłe wakacje mnie też dopadł problem rolek. Z tym że stało się to na trasie 15 km od Mediolanu. Rolka się zatarła, pasek się rozgrzał i pękł.Efekt: brak ładowania i wspomagania a tu zmrok powoli się zbliża. Dobrze, że byłem prawie na miejscu więc powoli dotarłem na miejsce (o mały włos nie wylądowałem na barierce zjeżdżając z autostrady z uwagi na brak wspomagania). Następnego dnia rozpoczęły się poszukiwania warsztatu co u Italiańców w sierpniu graniczy z cudem. Nawet ASO zamknięte przez cały sierpień. Ale udało się. Założyli mi ori rolki i pasek i na razie śmigam. Ale koszty wymiany pociągnęły mnie po kieszeni.
Także panowie pilnujcie rolek bo nie znacie dnia ani godziny.
Pozdrawiam

Maniacy COOO łączmy się.
Forum dyskusyjne.

piotrek11129
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 22 kwie 2010, 20:31
Lokalizacja: stargard szczeciński

Post autor: piotrek11129 » 15 gru 2011, 13:00

Witam posiadam Audi A6 C5 awant 2,5 tdi zukam schematu silnika

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja