Mam nadzieje, że brak reakcji na odgrzany temat oznacza,że auta chodzą, że aż miło. N
[ A6 C6 3.0 Tdi] Awaria rozrządu a6c6 3,0 TDI RM2007
-
mkfryzjer
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 154
- Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
- Lokalizacja: Zachodnipomorskie
Już to pisałem w innym temacie ale znikł. Mam silnik asb auto 07r. Grzechotanie wyraźnie słyszalne zaczęło być w okolicach 160tys przebiegu najczęściej przy pierwszym zapalaniu rano. Aktualnie ma już prawie 250tys. przebiegu i nic z tym nie robiłem do tej pory. Teraz grzechocze trochę głośniej i dłużej ale nie ma na to reguły, czasem zapali i jest cisza a przy kolejnym odpalaniu już może grzechotać z 10sekund.
U mnie przy 170 tys.km cisza nic nie słychać przy odpalaniu. W drugim A6 z 2.7TDI z 2005 przebieg ponad 320 tys.km też nic nie słychać i nic przy rozrządzie nie było dotykane, a jak padnie to się drugi silnik wrzuci i po sprawie. Także chyba więcej jest mitów niż faktów na temat padających napinaczy. Osobiście widziałęm jeden taki przypadek w 3.0 z 2005r. ale właściciel był tego świadomy i jeździł dopóki nie padł, po awarii wrzucił drugi silnik i jeździ do dziś.
Ja też czekałem na wysyp i się nie doczekałem. Mój bardzo dobry kolega miał A4 właśnie z silnikiem 3.0 TDi, wydaje mi się że to taka sama jednostka ja u mnie. Przejechał 600 tys km. wymienił tylko wtryski przy około 170 tys. i nic więcej. Właśnie niedawno ją sprzedał i kupił nową. W sumie troche mnie uspokoił ale to nie musi być reguła.
-
0x4B25A
Nitestety nie od dziś wiadomo, że producenci idą w stronę zarobku już nie tyle na sprzedaży aut a na ich późniejszym serwisie co jest wielokrotnie bardziej opłacalne... do tego oczywiste zabiegi aby nic nie dało się naprawić a wymienić (na nowe z ASO) jak np. modularyzacja...
Ciekawie kiedy dojdzie do tego, że auto będzie składało się z kilku modułów i od razu będziesz wymieniał cały moduł np. w posiaci połówki auta... pewnie tego niebawem dożyjemy
Ciekawie kiedy dojdzie do tego, że auto będzie składało się z kilku modułów i od razu będziesz wymieniał cały moduł np. w posiaci połówki auta... pewnie tego niebawem dożyjemy
-
fabiano82
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 702
- Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
- Imię: Paweł
- Rocznik: 2006
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Piotrus jak zwykle czapka z glow, bardzo lubie czytac twoje wywody
Jezeli chodzi o temat padajacych rozrzadow to akutrat odnioslem sie do kolegi z gory ktory jak widac malo nie przejechal a i na forum malo sie pisze o takowych awariach.Dodam tylko ze tez siedze w autach i powiem tak nie wiem jak jest w DE ale np w UK czesci uzywanych z takich silnikow jest jak na lekarstwo tak wiec albo ida za granice albo poprostu jeszcze silniki az tak czesto nie padaja
0x4B25A zgadzam sie niestety teraz liczy sie biznes a nie klien, ale jak widac nawet nowymi autami mozna robic 500tys km .
0x4B25A zgadzam sie niestety teraz liczy sie biznes a nie klien, ale jak widac nawet nowymi autami mozna robic 500tys km .
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv









