Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C6 3.0 Tdi] Awaria rozrządu a6c6 3,0 TDI RM2007

Silniki wysokoprężne
kochinur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 02 maja 2011, 16:39
Lokalizacja: Kielce

Post autor: kochinur » 03 lis 2011, 15:43

Odgrzeję temat i ponownie zapytam czy w tzw międzyczasie ktoś z forumowiczów miał lub słyszał o kimś z realnym problemem z rozrządem w aucie RM2007 i młodszych?


Mam nadzieje, że brak reakcji na odgrzany temat oznacza,że auta chodzą, że aż miło. N :> o przynajmniej użytkownikom naszego forum :>

mkfryzjer
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 154
Rejestracja: 16 kwie 2010, 12:12
Lokalizacja: Zachodnipomorskie

Post autor: mkfryzjer » 15 lis 2011, 15:27

Już to pisałem w innym temacie ale znikł. Mam silnik asb auto 07r. Grzechotanie wyraźnie słyszalne zaczęło być w okolicach 160tys przebiegu najczęściej przy pierwszym zapalaniu rano. Aktualnie ma już prawie 250tys. przebiegu i nic z tym nie robiłem do tej pory. Teraz grzechocze trochę głośniej i dłużej ale nie ma na to reguły, czasem zapali i jest cisza a przy kolejnym odpalaniu już może grzechotać z 10sekund.

NYNA
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 21 paź 2011, 10:26
Lokalizacja: Cz-wa

Post autor: NYNA » 16 lis 2011, 09:44

U mnie przy 170 tys.km cisza nic nie słychać przy odpalaniu. W drugim A6 z 2.7TDI z 2005 przebieg ponad 320 tys.km też nic nie słychać i nic przy rozrządzie nie było dotykane, a jak padnie to się drugi silnik wrzuci i po sprawie. Także chyba więcej jest mitów niż faktów na temat padających napinaczy. Osobiście widziałęm jeden taki przypadek w 3.0 z 2005r. ale właściciel był tego świadomy i jeździł dopóki nie padł, po awarii wrzucił drugi silnik i jeździ do dziś.

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 16 lis 2011, 16:40

No wlasnie ja czekam na tak zapowiadany wysyp padajacych rozrzadow ;)
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

mest1987
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 109
Rejestracja: 20 paź 2008, 00:23
Lokalizacja: lubuskie

Post autor: mest1987 » 16 lis 2011, 22:19

Ja też czekałem na wysyp i się nie doczekałem. Mój bardzo dobry kolega miał A4 właśnie z silnikiem 3.0 TDi, wydaje mi się że to taka sama jednostka ja u mnie. Przejechał 600 tys km. wymienił tylko wtryski przy około 170 tys. i nic więcej. Właśnie niedawno ją sprzedał i kupił nową. W sumie troche mnie uspokoił ale to nie musi być reguła.

kochinur
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 76
Rejestracja: 02 maja 2011, 16:39
Lokalizacja: Kielce

Post autor: kochinur » 17 lis 2011, 15:51

Ciesze się, że są posiadacze z dużymi przebiegami bez awarii rozrządu. Co prawda w temacie jest: kto miał awarię, ale myślę, że równie ciekawe będą wpisy osób bez awarii ze sporymi przebiegami.
Pozdrawiam.

ArabaT
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 96
Rejestracja: 24 lis 2009, 23:27
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: ArabaT » 18 lis 2011, 00:33

to ja tez z tych co przeszlo 300tkm na blacie i bez wymiany rozrzadu, jedynie 3 wtryski ale chyba sobie na gwiazdke wymienie reszte. przejechalem nim juz ok 180tkm i od samego zakupu sporadycznie popukuje przy rozruchu. Poza wymianami co 30tkm nic przy silniku nie robilem.

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 18 lis 2011, 02:48

A taki awaryjny niby ;)
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

0x4B25A

Post autor: 0x4B25A » 18 lis 2011, 11:38

Nitestety nie od dziś wiadomo, że producenci idą w stronę zarobku już nie tyle na sprzedaży aut a na ich późniejszym serwisie co jest wielokrotnie bardziej opłacalne... do tego oczywiste zabiegi aby nic nie dało się naprawić a wymienić (na nowe z ASO) jak np. modularyzacja...

Ciekawie kiedy dojdzie do tego, że auto będzie składało się z kilku modułów i od razu będziesz wymieniał cały moduł np. w posiaci połówki auta... pewnie tego niebawem dożyjemy <zalamka>

fabiano82
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 702
Rejestracja: 30 lip 2009, 01:30
Imię: Paweł
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.0TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: fabiano82 » 18 lis 2011, 18:42

Piotrus jak zwykle czapka z glow, bardzo lubie czytac twoje wywody <okok> Jezeli chodzi o temat padajacych rozrzadow to akutrat odnioslem sie do kolegi z gory ktory jak widac malo nie przejechal a i na forum malo sie pisze o takowych awariach.Dodam tylko ze tez siedze w autach i powiem tak nie wiem jak jest w DE ale np w UK czesci uzywanych z takich silnikow jest jak na lekarstwo tak wiec albo ida za granice albo poprostu jeszcze silniki az tak czesto nie padaja :>
0x4B25A zgadzam sie niestety teraz liczy sie biznes a nie klien, ale jak widac nawet nowymi autami mozna robic 500tys km .
Wykonane mody Audi A6
-MMI high
-grill s line
-tylne lampy led
-navi
-ami
-zderzak 2009
-lampy LED 2010
-lusterka mat chrom
-zegary kolor FIS
-DAB
Plany
-tv

krzy0000
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 22 lut 2011, 19:07
Lokalizacja: podkarpackie

Post autor: krzy0000 » 18 lis 2011, 19:53

Nie straszcie ludzi mam podobno najgorszy motor BMK,po zakupie wymieniłem dwa napinacze , trzy razy klocki hamulcowe i olej , kolega ma ten sam motor i nic złego się nie dzieje.Pozdrawiam.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja