Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[3.0TDI 225KM] Silnik pracuje nierówno po odpaleniu.

Silniki wysokoprężne
mysza
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 267
Rejestracja: 03 lip 2008, 11:04
Lokalizacja: Lebork/Pomorskie

Post autor: mysza » 12 paź 2011, 16:26

kolega pisze ze zwłaszcza na zimnym silniku ?????

jak na ciepłym to bym sprawdził przepustnice dodatkowo

u mnie tylko falowało na zimnym przez około 1min puki sie nie zagrzał <okok>

wymien komplet koszt jednej to chyba (niepamietam) 212pln firmy NGK ja takie mam u siebie

biskup
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 06 maja 2011, 12:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: biskup » 12 paź 2011, 17:41

przepustnice to to samo co klapy kolektora bo mam nowe prawa i lewa

biskup
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 06 maja 2011, 12:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: biskup » 13 paź 2011, 11:40

Wiem wiem podjadę do serwisu na diagnostykę może ktoś zna dobry serwis w Warszawie ja mam najbliżej Szewczyka na ul Radzymińskiej może ktoś coś słyszał opinie o tym serwisie

biskup
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 06 maja 2011, 12:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: biskup » 17 paź 2011, 15:04

Witam umówiony jestem na serwis tylko nie wiem czy na starcie nie jestem naciągany bo diagnoza nie jest oszacowana w kosztach 250zł godzina pracy na dzień dobry powiedziano mi ze 3h na pewno się zejdzie co myślicie Panowie na ten temat

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2007
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 17 paź 2011, 17:37

serwis niestety kosztuje :p
dlatego warto popytać znajomych lub na forum o dobrego diagnostę w okolicy

Awatar użytkownika
M1A1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 02 wrz 2011, 08:50
Imię: Marian
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2004
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 ASN 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Okolice Giżycka
Kontakt:

Post autor: M1A1 » 21 paź 2011, 12:33

Panowie a możecie mi powiedzieć na ile czasu zapala wam się kontrolka od świec żarowych ,bo u mnie przy obecnej tem. na ok 0,5 sekundy tylko mrugnie i auto kręci ze 3-4 sekundy zanim zapali.
Czy to ,że tak długo kręci może być związane np.z małym ciśnieniem na szynie CR i czy za pomocą VCDS można sprawdzić to ciśnienie jakie powinno być ,eżeli tak to w jaki sposób? :|

Po odpaleniu nie zauważyłem zbyt dużego falowania obrotów.
Wykonane
-lampy przednie LED wykonane 17.11.2012, APS plus, ledy całego auta+tablica, AMI, Polskie menu

biskup
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 06 maja 2011, 12:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: biskup » 24 paź 2011, 11:07

Witam koledzy jestem dziś po wizycie w ASO diagnoza była taka przepalona świeca żarowa na 3 cylindrze i zapchany przewód recyklingu spalin chyba chodzi o egr wymienili mi te usterki 1100zł i co ? problem pozostał ten sam już w chwili odbierania z aso podobno na 1 cylindrze są odchylenia ale nie są wstanie 100% określić czy to wina nowego wtrysku mo abstrakcja na maxa co robić macie jakieś pomysły

biskup
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 53
Rejestracja: 06 maja 2011, 12:57
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: biskup » 24 paź 2011, 15:03

A koledzy możecie sie wypowiedzieć na temat parametrów wtrysków
Obroty silnika 630
cyl 1 odchylenie 0,80mg/h
cyl 2 odchylenie 0,50mg/h
cyl 3 Odchylenie -0,75mg/h
CYL4 odchylenie 0,00 i 5 i 6 cyl tez po 0

[ Dodano: 2011-10-24, 15:14 ]
i kod usterki 01025 p0401 002 system redukcji spalin za mały przepływ sporadycznie w związku z tym wymienioe takie kolanko żeliwne czy waszym zdaniem to mogło być przyczyna tego błędu szczerze nagar na kolanku był ale auto już nie nowe ale i tak przelot był spory moim zdaniem czy coś innego ma jeszcze wpływ na pokazanie tego błędu

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 07 gru 2011, 21:13

witam kolegow,odgrzewam troche kotleta i chcialem spytac,bo tez pojawil mi sie ten blad co koledze biskupowi czy ktos z was samodzielnie czyscil ten uklad recyrkulacji spalin i czy jest to grubsza misja zeby temat ogarnac?narazie autko lata normalnie nie ma spadku mocy itp.wiec do aso sie nie wybieram,bo mam wazniejsze wydatki niz napychac im kabze,dlatego jesli ktos sie orientuje w temacie to prosze o info.pozdrawiam <luzik>

rakers
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3
Rejestracja: 15 gru 2010, 18:38
Lokalizacja: Częstochowa

Post autor: rakers » 12 kwie 2013, 13:36

Panocki mam pytanie, czy jak odpalaliście auto na zimnym silniku i falowały obroty to kopcił z wydechu czy nie?

Pozdrawiam
Usunięto. Regulamin Punkt 24

lukasz audi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 13 maja 2012, 12:05
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: lukasz audi » 21 sty 2014, 22:22

Właśnie mi też kopci, jak odpalę zimny silnik i telepie przez jakieś od 3 do 5 sekund i nie wiem co jest.

Auris1986
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 339
Rejestracja: 29 sty 2012, 14:52
Imię: Zbyszek
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 220KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: KIELCE

Post autor: Auris1986 » 22 sty 2014, 12:47

lukasz audi, Najprawdopodobnie będzie uwalona świeca, kompem nie sprawdzisz tylko miernikiem. <luzik>

lukasz audi
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 40
Rejestracja: 13 maja 2012, 12:05
Lokalizacja: rzeszów

Post autor: lukasz audi » 22 sty 2014, 16:13

Ok. Sprawdzę , dzięki

marcinek607
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 22 gru 2013, 23:32
Lokalizacja: W-wa

Post autor: marcinek607 » 26 sty 2014, 09:25

witam

potwierdzam, że kompem świec się nie sprawdzi, u mnie był problem z odpaleniem, odpalała po 3-5 razem, po sprawdzeniu na VCDS, nie było żadnych błędów, zacząłem od wymiany świec... i tu ciekawostka, na 6 szt, sprawna (miernikiem sprawdzona) była tylko 1 świeca!!!! maiłem BERU i wymieniłem na BERU
proponuję wykręcić poszczególne i sprawdzić zwykłym miernikiem elektronicznym
by eMKa

Awatar użytkownika
Mazdomania
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 3333
Rejestracja: 06 sie 2013, 09:16
Imię: Gosia
Moje auto: S6 C5
Rocznik: 2002
Nadwozie: Avant
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Łęczna/Puławy

Post autor: Mazdomania » 26 sty 2014, 10:40

marcinek607, _profil

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga