Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[a6 c5 2.5tdi] biały dym gdy zimny

Silniki wysokoprężne
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
bartosz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 26 paź 2008, 23:39
Lokalizacja: measham uk

[a6 c5 2.5tdi] biały dym gdy zimny

Post autor: bartosz » 10 lis 2008, 15:26

witam serdecznie jestem posiadaczem a szostki silnik ake reszta jak wyzej
i mam problem mianowicie gdy silnik jest zimny kopci na bialo dym jest mokry i goracy po przejechaniu paru km problem znika
to samo tyczy sie mocy i spalania wydaje mi sie ze auto nie ma mocy a pali ponad 10l/100km w trybie mieszanym przy spokojnej jezdzie <smuty>

Jestem tu nowy to moj pierwszy temat za wszelkie bledy z gory przpraszam
pozdraiwam

Awatar użytkownika
wojtekcbr
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 68
Rejestracja: 20 maja 2008, 12:43
Lokalizacja: wawa

Post autor: wojtekcbr » 10 lis 2008, 15:44

Czy to nie jest po prostu para z tłumików, teraz jak jest zimno i wilgotno, to praktycznie każdy samochód dymi na biało jak jest zimny. Woda zawarta w powietrzu musi wyparować z układu wydechowego, zauważ, że jak zostawiasz samochód wieczorem na dworze, to cała karoseria pokrywa się rosą, ta sam rosa osadza się w tłumikach, a potem musi wyparować.

Artur27
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 493
Rejestracja: 07 cze 2008, 20:49
Imię: Artur
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 FSI 210KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Gdańsk

Post autor: Artur27 » 10 lis 2008, 17:06

hmmm... U mnie po wymianie pompy kopcił wymieniłem odmę i teraz ani dymka nie puszcza .
Obrazek
Marzenie Każdego z nas

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 10 lis 2008, 18:43

bartosz pisze:to samo tyczy sie mocy i spalania wydaje mi sie ze auto nie ma mocy a pali ponad 10l/100km w trybie mieszanym przy spokojnej jezdzie
\
to chyba normalne spalanko dla 2,5 TDI i do tego w Q :-) moja pali okolo 11 ale mam jeszcze automata ;-)
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6. ;)

Awatar użytkownika
bartosz
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 26 paź 2008, 23:39
Lokalizacja: measham uk

Post autor: bartosz » 10 lis 2008, 23:59

w tym sek ze termostat mam do wymiany takze nie osiaga 90st chocby nie wiem co przestaje kopcic po paru min od odpalenia wskazowka temp nawet drgnie i jest spoko
ale wydaje mi sie ze kopci za bardzo choc moze kolego masz racje bo zaraz po odpaleniu jest cisza dopiero prawdopodobnie jak tlumik sie nagrzeje to zaczyna odparowywac woda
nic za dwa tyg wymiana rozrzadu plynow pompy wodnej i termostatu zobaczymy co magik na to powie
dzieki z gory z podpowiedzi
jezeli cos sie okaze nie tak to dam znac
pozdrrr

[ Dodano: 2008-11-10, 23:02 ]
jarecki tez mam automata
dzieki wielkie :-D

Awatar użytkownika
Levuss
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 440
Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 140KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Parczew
Kontakt:

Post autor: Levuss » 12 lis 2008, 07:54

bartosz pisze:w tym sek ze termostat mam do wymiany takze nie osiaga 90st chocby nie wiem co przestaje kopcic po paru min od odpalenia wskazowka temp nawet drgnie i jest spoko
ale wydaje mi sie ze kopci za bardzo choc moze kolego masz racje bo zaraz po odpaleniu jest cisza dopiero prawdopodobnie jak tlumik sie nagrzeje to zaczyna odparowywac woda
nic za dwa tyg wymiana rozrzadu plynow pompy wodnej i termostatu zobaczymy co magik na to powie
dzieki z gory z podpowiedzi
jezeli cos sie okaze nie tak to dam znac
pozdrrr
To jest całkowicie normalne, że podczas porannego rozruchu chłodną porą nasze 2.5 Tdi dymią na szaro. Auto na początku wchodzi na obroty bliskie 1 tys i potem je stopniowo w miarę nagrzewania obniża dla normalnej roboczej ilości obrotów. Ja też myślałem, że jest to coś złego, ale po rozmowie z GURU AKP moje wątpliwości zostały rozwiane. Przy okazji wymiany rozrządu sprawdź świece żarowe :-) 15 sekund roboty.
Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny

AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga