witam serdecznie jestem posiadaczem a szostki silnik ake reszta jak wyzej
i mam problem mianowicie gdy silnik jest zimny kopci na bialo dym jest mokry i goracy po przejechaniu paru km problem znika
to samo tyczy sie mocy i spalania wydaje mi sie ze auto nie ma mocy a pali ponad 10l/100km w trybie mieszanym przy spokojnej jezdzie <smuty>
Jestem tu nowy to moj pierwszy temat za wszelkie bledy z gory przpraszam
pozdraiwam
[a6 c5 2.5tdi] biały dym gdy zimny
Czy to nie jest po prostu para z tłumików, teraz jak jest zimno i wilgotno, to praktycznie każdy samochód dymi na biało jak jest zimny. Woda zawarta w powietrzu musi wyparować z układu wydechowego, zauważ, że jak zostawiasz samochód wieczorem na dworze, to cała karoseria pokrywa się rosą, ta sam rosa osadza się w tłumikach, a potem musi wyparować.
w tym sek ze termostat mam do wymiany takze nie osiaga 90st chocby nie wiem co przestaje kopcic po paru min od odpalenia wskazowka temp nawet drgnie i jest spoko
ale wydaje mi sie ze kopci za bardzo choc moze kolego masz racje bo zaraz po odpaleniu jest cisza dopiero prawdopodobnie jak tlumik sie nagrzeje to zaczyna odparowywac woda
nic za dwa tyg wymiana rozrzadu plynow pompy wodnej i termostatu zobaczymy co magik na to powie
dzieki z gory z podpowiedzi
jezeli cos sie okaze nie tak to dam znac
pozdrrr
[ Dodano: 2008-11-10, 23:02 ]
jarecki tez mam automata
dzieki wielkie :-D
ale wydaje mi sie ze kopci za bardzo choc moze kolego masz racje bo zaraz po odpaleniu jest cisza dopiero prawdopodobnie jak tlumik sie nagrzeje to zaczyna odparowywac woda
nic za dwa tyg wymiana rozrzadu plynow pompy wodnej i termostatu zobaczymy co magik na to powie
dzieki z gory z podpowiedzi
jezeli cos sie okaze nie tak to dam znac
pozdrrr
[ Dodano: 2008-11-10, 23:02 ]
jarecki tez mam automata
dzieki wielkie :-D
- Levuss
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 440
- Rejestracja: 02 mar 2008, 13:09
- Imię: Grzegorz
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.5TDI 140KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Parczew
- Kontakt:
To jest całkowicie normalne, że podczas porannego rozruchu chłodną porą nasze 2.5 Tdi dymią na szaro. Auto na początku wchodzi na obroty bliskie 1 tys i potem je stopniowo w miarę nagrzewania obniża dla normalnej roboczej ilości obrotów. Ja też myślałem, że jest to coś złego, ale po rozmowie z GURU AKP moje wątpliwości zostały rozwiane. Przy okazji wymiany rozrządu sprawdź świece żarowebartosz pisze:w tym sek ze termostat mam do wymiany takze nie osiaga 90st chocby nie wiem co przestaje kopcic po paru min od odpalenia wskazowka temp nawet drgnie i jest spoko
ale wydaje mi sie ze kopci za bardzo choc moze kolego masz racje bo zaraz po odpaleniu jest cisza dopiero prawdopodobnie jak tlumik sie nagrzeje to zaczyna odparowywac woda
nic za dwa tyg wymiana rozrzadu plynow pompy wodnej i termostatu zobaczymy co magik na to powie
dzieki z gory z podpowiedzi
jezeli cos sie okaze nie tak to dam znac
pozdrrr

Termostat--120zł
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE
Wałki rozrządu--1500zł
Hydraulika--1200zł
W pełni sprawny V6 Tdi --bezcenny
AUDI WYDATKI DZIęKI TECHNICE