[A6 C5] 2.8 V6 - Trzęsie na wolnych obrotach.
Jak to jest z tymi cewkami powiedzcie. Zauważyłem że dużo osób boryka się z tym problemem. Moja cewka jest jeszcze pierwsza przejechane ma 150k i pada bo zaczęła świecić jak szalona, i wszystko zaczęło się od założenia gazu.
Nie wiem czy jest sens wymieniać na używaną bo odnoszę wrażenie że one padają ze starości.
Może zróbmy poradnik i niech każdy napisze z jakiej firmy producenta cewki miał do czynienia i czy daje radę z GAZEM!!
Ja osobiście rozglądam się za cewką już tydzień i wiem że na Beru muszę czekać miesiąc w intercarsie ale za to HUCO jest na drugi dzień.
Od różnych osób wiem że cewki tej firmy są jak BREMI może ktoś ma z nią styczność?
Nie wiem czy jest sens wymieniać na używaną bo odnoszę wrażenie że one padają ze starości.
Może zróbmy poradnik i niech każdy napisze z jakiej firmy producenta cewki miał do czynienia i czy daje radę z GAZEM!!
Ja osobiście rozglądam się za cewką już tydzień i wiem że na Beru muszę czekać miesiąc w intercarsie ale za to HUCO jest na drugi dzień.
Od różnych osób wiem że cewki tej firmy są jak BREMI może ktoś ma z nią styczność?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 456
- Rejestracja: 06 sie 2011, 09:01
- Imię: Piotr
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2003
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.7T 230KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Króżewniki
A ja powiem tak że w nocy u mnie są dookoła cewek malutkie iskierki bardzo cienkie na krawędziach cewki (wygląda jak mikropęknięcia) z tym że iskra nie skacze nie wiadomo jak tyle że widać jak tam w niej przepływa prąd. I nie zamierzam jej zmieniać do póki auto chodzi jak w zegarku.
Piotrku... spójrz, to jest naprawdę proste z ustawieniem profilu auta: nowosci-i-komunikaty/poprawki-nowe-foru ... 00518.html
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 06 cze 2011, 21:07
- Imię: Damian
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
Generalnie na padanie cewek mają wpływ przewody - uszkodzone przewody powodują uszkodzenie cewek -- takie info znalazłem na forum za oceanem. Potwierdziło to parę osób, także coś w tym jest.
Skoro z tą fizyką to normalne to teraz pytanie (jakoś z fizyki nie bardzo czaję) - temperatura zewnętrzna 10 stopni, a czujnik powietrza zasysanego pokazuje 30. Jaki to ma wpływ ?
Pozdr
Skoro z tą fizyką to normalne to teraz pytanie (jakoś z fizyki nie bardzo czaję) - temperatura zewnętrzna 10 stopni, a czujnik powietrza zasysanego pokazuje 30. Jaki to ma wpływ ?
Pozdr
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
generalnie czujnik podaje temperaturę z układu dolotowego, który znajduje się w komorze silnika i gdzie panuje wyższa temperatura więc powietrze zostaje w jakimś stopniu podgrzane. gdy na zewnątrz będzie znowu 30oC to temperatura powietrza zasysanego będzie stosunkowo wyższa bo w komorze silnika jest sporo cieplej. dlatego np. w autach z bardziej wysilonymi jednostkami przygotowanymi np. do wyścigów gdzie liczy się każdy KM montuje się intercoolery, które chłodzą powietrze przechodzące przez turbiny i izoluje się układ dolotowy od silnika aby powietrze dostarczane do cylindrów miało jak najniższą temperaturędgasek pisze:
Skoro z tą fizyką to normalne to teraz pytanie (jakoś z fizyki nie bardzo czaję) - temperatura zewnętrzna 10 stopni, a czujnik powietrza zasysanego pokazuje 30. Jaki to ma wpływ ?
Pozdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 45
- Rejestracja: 06 cze 2011, 21:07
- Imię: Damian
- Rocznik: 2002
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Warszawa
Witam ponownie .
Parę dni temu wymieniłem czujnik temp powietrza zasysanego. Kiedyś tam kupiłem w ASO bo mi jakiś mechanik powiedział że powoduje błąd . Czujnik ten pokazywał temperature o ok. 15 stopni wyższą niż rzeczywista.
Po wymianie trzęsienie wyraźnie mniejsze. Polecam sprawdzić co pokazują czujniki.
Pozdr
Parę dni temu wymieniłem czujnik temp powietrza zasysanego. Kiedyś tam kupiłem w ASO bo mi jakiś mechanik powiedział że powoduje błąd . Czujnik ten pokazywał temperature o ok. 15 stopni wyższą niż rzeczywista.
Po wymianie trzęsienie wyraźnie mniejsze. Polecam sprawdzić co pokazują czujniki.
Pozdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 388
- Rejestracja: 27 cze 2010, 10:15
- Imię: Mi hał
- Moje auto: A6 C7
- Rocznik: 2016
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CNHA 190KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Automat
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Elbląg
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Witam...
Ja od jakiegos czasu rowniez borykam sie z takim problemem. Z tym ze w tym momencie po wymianie swiec jest tak ze jak auto jest zimne to jezdzi normalnie ale jak sie nagrzeje to juz jest masakra juz prawie boje sie wyprzedzac tak przerywa .... Czy ktos wie czym to moze byc spowodowane> Pzdr
Ja od jakiegos czasu rowniez borykam sie z takim problemem. Z tym ze w tym momencie po wymianie swiec jest tak ze jak auto jest zimne to jezdzi normalnie ale jak sie nagrzeje to juz jest masakra juz prawie boje sie wyprzedzac tak przerywa .... Czy ktos wie czym to moze byc spowodowane> Pzdr
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga