Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[A6 C6] Elektryczna klapa tył AVANT

Nadwozie
ODPOWIEDZ
djkonio
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 01 mar 2011, 23:10
Imię: Piotr
Rocznik: 2015
Moje auto: Allroad C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: śląsk/małopolska

Post autor: djkonio » 09 cze 2011, 13:55

carlos666 pisze:Też, ale oprócz tego należy dodać jedno zasilanie i bodajże masę na moduł komfortu.
Zasila ono przekaźnik sterujący ryglem w dociągu klapy.
Gdzieś tu jest schemat
Ok. Dzięki poszukam.

Virtualer1
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 10
Rejestracja: 25 maja 2011, 16:28
Lokalizacja: kuj-pom

Post autor: Virtualer1 » 08 lip 2011, 17:38

Kupiłem całą kompletną klapę z silnikami i instalacją. Gdy ją zamontowałem okazało się, że nowa instalacja ma 3 kostki, a stara tylko dwie. Wie ktoś może gdzie powinienem podłączyć tą kostkę?



Z góry dzięki

Obrazek



[ Dodano: 2011-07-09, 16:21 ]

Doszedłem że jest to zasilanie na silniki i 2 przewody CAN-a. Wiecie może do jakiej kostki i na jaki pin wpiąć CAN i zasilanie?

[ Dodano: 2011-07-10, 21:08 ]
Dla potomnych:
can z kostki podłączamy kolorami do kostki 32pinowej w module komfortu - piny 1 i 17, a zasilanie silników podłączamy do listwy bezpiecznikowej która jest w pobliżu.

Uporałem się z tym już, ale mam kolejny problem. Słyszałem że należy podpiąć dodatkowe zasilanie i masę na moduł komfortu - wie ktoś na jakie piny i do jakich kostek trzeba to podpiąc?

Pozdrawiam

[ Dodano: 2011-07-12, 18:50 ]
Problem udało się rozwiązać analizując schemat z elsy zamieszczony na tym wątku. Wynika z niego że zasilanie należy podać na T32/21, a masę na T10/7. Okazało się jednak że moja oryginalna instalacja ma już dokładnie takie podłączenie - czy to oznacza że nie muszę podpinać dodatkowego zasilania?

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
pantek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 55
Rejestracja: 28 paź 2010, 15:40
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: pantek » 17 sie 2011, 19:36

Witam.
Też zapragnąłem mieć tą jakże użyteczną rzecz...
Niestety po zmontowaniu wszystkich elementów nie chodzi....
Proszę o pomoc:
Czy mój moduł: 4F0 907 289 G obsłuży klapę ??
Sugerowałem się wcześniejszymi opisami że działa on z modułem o końcówce B, natomiast etka pokazuje mi że wymienia się on na właśnie G....
Z niecierpliwością czekam na porady.
Paweł
Mody:
- tempomat
- lusterko fotochrom
- łopatki w kierownicy
- naklejka klubowa na klapie :-)))
- tunel MMI od 4E, (już bez tych wytarć)
- polski soft w MMI
- ori hak holowniczy
- światła dzienne i postojówki w technologi LED

estor
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 59
Rejestracja: 29 wrz 2011, 21:50
Lokalizacja: Lubuskie

Post autor: estor » 06 paź 2011, 09:04

tak elektryczna a jest opcja zeby zrobić to tylko otwierane bez elektryki ?

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 06 paź 2011, 09:10

a co za róznica czy ci klapa odskoczy jak i tak musisz ją unieść ręcznie?
Albo pełna elektryka zamknij-otwórz, albo ręczne otwieranie klapy...

rychuu24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 05 cze 2011, 16:24
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: rychuu24 » 17 paź 2011, 15:18

warto?
http://allegro.onet.pl/a6-4f-4f0-s6-rs6 ... 91813.html


no i się zastanawiam czy dam rade to sam zrobić.
Najbardziej obawiam się braku kabli i ich podłaczenia. Co o tym myślicie?

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 17 paź 2011, 16:20

ważna jest instalacja do tych dwóch silników w zawiasach. resztę można ogarnąć.
Cena akuratna.
Dolicz jeszcze zdjęcie ochrony komponentu z modułu komfortu.
Z tego co na allegro to moduł w drzwi kierowcy, siłowniki klapy, zamek w klapę będzie ci niepotrzebny.
I najważniejsze.
W siłownikach zawiasów od strony wieloklinu muszą być takie tulejki mosiężne do osiowania.
Bez nich może się zacinać przy otwieraniu.

rychuu24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 05 cze 2011, 16:24
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: rychuu24 » 17 paź 2011, 17:02

carlos666 pisze:ważna jest instalacja do tych dwóch silników w zawiasach. resztę można ogarnąć.
Cena akuratna.
Dolicz jeszcze zdjęcie ochrony komponentu z modułu komfortu.
Z tego co na allegro to moduł w drzwi kierowcy, siłowniki klapy, zamek w klapę będzie ci niepotrzebny.
I najważniejsze.
W siłownikach zawiasów od strony wieloklinu muszą być takie tulejki mosiężne do osiowania.
Bez nich może się zacinać przy otwieraniu.
dzięki,
to rozumiem, że poza kablami gość ma wszystko co potrzebne?
Jeszcze pozostaje sprawdzenie tych tulejek. Czy jakieś inne kable można dopasowac do tych siłowników?
Zamek w klapie pozostaje, a dociąg jest pod listwą bagażnika.

A co to za moduł w drzwi kierowcy? do otwierania z przycisku w drzwiach kierowcy? jest to potrzebne?

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 17 paź 2011, 17:25

Możesz mieć problem z kostkami w tych dwóch silnikach zawiasów.
Niektórzy lutują przewody na krótko.
Najlepiej przewody oryginał.
To samo przycisk w klapie.
Trzeba pociągnąć kabel aż do modułu komfortu.
Jak chcesz przycisk w drzwi kierowcy to moduł się przyda.
Mi się nie udało uruchomić na swoim.
Tylę że jak chcesz żeby to było w oryginale to musisz kupić cały boczek bo przycisk jest w przystawce dolnej kieszeni drzwi

Obrazek Obrazek

rychuu24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 05 cze 2011, 16:24
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: rychuu24 » 17 paź 2011, 17:41

ok, troche rozwiałeś moje obawy a to chyba dobrze :)
Jeżeli chodzi o podłącznie na krótko. Kable muszą być tej samej średnicy? Chodzi o oporowość?czy co?

PS
Mógłbyś zaznaczyć na zdjęciu z allegro ten wieloklin?
Wielkie dzięki

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 17 paź 2011, 17:52

Z tego co pamiętam to do podnoszenia klapy szły dwa grube zasilające 2mm kwadrat.
Reszta cienkie sygnałowe CAN i VAN .
Kostki nietypowe, ciężko będzie dostać poza ASO.
Na montaż cały dzień stracisz jak nie lepiej.
Na fotkach nie widzę jeszcze takich dwóch kątowników do zamocowania silników na zawiasach.
Ja musiałem sobie dorabiać.
Jak by co to ten przycisk na fotce powyżej mam na sprzedaż.

rychuu24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 05 cze 2011, 16:24
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: rychuu24 » 17 paź 2011, 17:58

dobra, dzięki. Zamawiam graty i napewno się do Ciebie odezwę, bo napewno będzie "1000 pytań do..." :]
Narazie będe chciał to podłączyć bez przycisku w boczku, a później zobaczymy. <cwaniak>

PS
Mógłbyś zaznaczyć na zdjęciu z allegro ten wieloklin?
Wielkie dzięki

a jeszcze jedno pytanko
czy moduł z G obsłuży klapę?

carlos666
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 414
Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
Imię: Karol
Rocznik: 2015
Moje auto: A6 C7
Nadwozie: Avant
Silnik: 3.6 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wałbrzych

Post autor: carlos666 » 17 paź 2011, 18:16

poszukaj wątku o tym.
dokładnie opisałem jakie problemy można napotkać.

rychuu24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 05 cze 2011, 16:24
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: rychuu24 » 17 paź 2011, 18:21

Dobra, dzięki. Kompletuje graty i zobaczymy gdzie polegne <wysmiewacz>

rychuu24
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 13
Rejestracja: 05 cze 2011, 16:24
Lokalizacja: Irlandia

Post autor: rychuu24 » 27 paź 2011, 19:24

Graty dotarły i mam już pierwsze pytania.
Dostałem moduł z literką G, i mam w aucie moduł G :[ czy będzie działać?... zobaczymy.
Drugi zonk to siłowniki na których brak jakiegokolwiek połączenia między wieloklinem a zawiasem. Tam powinna być jakaś dodatkowa część łącząca te dwa element. Wie ktoś jak to wygląda?

Narazie to tyle bo musze skompletować kable i wtyczki. <zalamka>

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja