Ok. Dzięki poszukam.carlos666 pisze:Też, ale oprócz tego należy dodać jedno zasilanie i bodajże masę na moduł komfortu.
Zasila ono przekaźnik sterujący ryglem w dociągu klapy.
Gdzieś tu jest schemat
[A6 C6] Elektryczna klapa tył AVANT
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 10
- Rejestracja: 25 maja 2011, 16:28
- Lokalizacja: kuj-pom
Kupiłem całą kompletną klapę z silnikami i instalacją. Gdy ją zamontowałem okazało się, że nowa instalacja ma 3 kostki, a stara tylko dwie. Wie ktoś może gdzie powinienem podłączyć tą kostkę?
Z góry dzięki
![Obrazek]()
[ Dodano: 2011-07-09, 16:21 ]
Doszedłem że jest to zasilanie na silniki i 2 przewody CAN-a. Wiecie może do jakiej kostki i na jaki pin wpiąć CAN i zasilanie?
[ Dodano: 2011-07-10, 21:08 ]
Dla potomnych:
can z kostki podłączamy kolorami do kostki 32pinowej w module komfortu - piny 1 i 17, a zasilanie silników podłączamy do listwy bezpiecznikowej która jest w pobliżu.
Uporałem się z tym już, ale mam kolejny problem. Słyszałem że należy podpiąć dodatkowe zasilanie i masę na moduł komfortu - wie ktoś na jakie piny i do jakich kostek trzeba to podpiąc?
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-07-12, 18:50 ]
Problem udało się rozwiązać analizując schemat z elsy zamieszczony na tym wątku. Wynika z niego że zasilanie należy podać na T32/21, a masę na T10/7. Okazało się jednak że moja oryginalna instalacja ma już dokładnie takie podłączenie - czy to oznacza że nie muszę podpinać dodatkowego zasilania?
Pozdrawiam
Z góry dzięki
[ Dodano: 2011-07-09, 16:21 ]
Doszedłem że jest to zasilanie na silniki i 2 przewody CAN-a. Wiecie może do jakiej kostki i na jaki pin wpiąć CAN i zasilanie?
[ Dodano: 2011-07-10, 21:08 ]
Dla potomnych:
can z kostki podłączamy kolorami do kostki 32pinowej w module komfortu - piny 1 i 17, a zasilanie silników podłączamy do listwy bezpiecznikowej która jest w pobliżu.
Uporałem się z tym już, ale mam kolejny problem. Słyszałem że należy podpiąć dodatkowe zasilanie i masę na moduł komfortu - wie ktoś na jakie piny i do jakich kostek trzeba to podpiąc?
Pozdrawiam
[ Dodano: 2011-07-12, 18:50 ]
Problem udało się rozwiązać analizując schemat z elsy zamieszczony na tym wątku. Wynika z niego że zasilanie należy podać na T32/21, a masę na T10/7. Okazało się jednak że moja oryginalna instalacja ma już dokładnie takie podłączenie - czy to oznacza że nie muszę podpinać dodatkowego zasilania?
Pozdrawiam
Witam.
Też zapragnąłem mieć tą jakże użyteczną rzecz...
Niestety po zmontowaniu wszystkich elementów nie chodzi....
Proszę o pomoc:
Czy mój moduł: 4F0 907 289 G obsłuży klapę
Sugerowałem się wcześniejszymi opisami że działa on z modułem o końcówce B, natomiast etka pokazuje mi że wymienia się on na właśnie G....
Z niecierpliwością czekam na porady.
Paweł
Też zapragnąłem mieć tą jakże użyteczną rzecz...
Niestety po zmontowaniu wszystkich elementów nie chodzi....
Proszę o pomoc:
Czy mój moduł: 4F0 907 289 G obsłuży klapę

Sugerowałem się wcześniejszymi opisami że działa on z modułem o końcówce B, natomiast etka pokazuje mi że wymienia się on na właśnie G....
Z niecierpliwością czekam na porady.
Paweł
Mody:
- tempomat
- lusterko fotochrom
- łopatki w kierownicy
- naklejka klubowa na klapie
- tunel MMI od 4E, (już bez tych wytarć)
- polski soft w MMI
- ori hak holowniczy
- światła dzienne i postojówki w technologi LED
- tempomat
- lusterko fotochrom
- łopatki w kierownicy
- naklejka klubowa na klapie

- tunel MMI od 4E, (już bez tych wytarć)
- polski soft w MMI
- ori hak holowniczy
- światła dzienne i postojówki w technologi LED
warto?
http://allegro.onet.pl/a6-4f-4f0-s6-rs6 ... 91813.html
no i się zastanawiam czy dam rade to sam zrobić.
Najbardziej obawiam się braku kabli i ich podłaczenia. Co o tym myślicie?
http://allegro.onet.pl/a6-4f-4f0-s6-rs6 ... 91813.html
no i się zastanawiam czy dam rade to sam zrobić.
Najbardziej obawiam się braku kabli i ich podłaczenia. Co o tym myślicie?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
ważna jest instalacja do tych dwóch silników w zawiasach. resztę można ogarnąć.
Cena akuratna.
Dolicz jeszcze zdjęcie ochrony komponentu z modułu komfortu.
Z tego co na allegro to moduł w drzwi kierowcy, siłowniki klapy, zamek w klapę będzie ci niepotrzebny.
I najważniejsze.
W siłownikach zawiasów od strony wieloklinu muszą być takie tulejki mosiężne do osiowania.
Bez nich może się zacinać przy otwieraniu.
Cena akuratna.
Dolicz jeszcze zdjęcie ochrony komponentu z modułu komfortu.
Z tego co na allegro to moduł w drzwi kierowcy, siłowniki klapy, zamek w klapę będzie ci niepotrzebny.
I najważniejsze.
W siłownikach zawiasów od strony wieloklinu muszą być takie tulejki mosiężne do osiowania.
Bez nich może się zacinać przy otwieraniu.
dzięki,carlos666 pisze:ważna jest instalacja do tych dwóch silników w zawiasach. resztę można ogarnąć.
Cena akuratna.
Dolicz jeszcze zdjęcie ochrony komponentu z modułu komfortu.
Z tego co na allegro to moduł w drzwi kierowcy, siłowniki klapy, zamek w klapę będzie ci niepotrzebny.
I najważniejsze.
W siłownikach zawiasów od strony wieloklinu muszą być takie tulejki mosiężne do osiowania.
Bez nich może się zacinać przy otwieraniu.
to rozumiem, że poza kablami gość ma wszystko co potrzebne?
Jeszcze pozostaje sprawdzenie tych tulejek. Czy jakieś inne kable można dopasowac do tych siłowników?
Zamek w klapie pozostaje, a dociąg jest pod listwą bagażnika.
A co to za moduł w drzwi kierowcy? do otwierania z przycisku w drzwiach kierowcy? jest to potrzebne?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Możesz mieć problem z kostkami w tych dwóch silnikach zawiasów.
Niektórzy lutują przewody na krótko.
Najlepiej przewody oryginał.
To samo przycisk w klapie.
Trzeba pociągnąć kabel aż do modułu komfortu.
Jak chcesz przycisk w drzwi kierowcy to moduł się przyda.
Mi się nie udało uruchomić na swoim.
Tylę że jak chcesz żeby to było w oryginale to musisz kupić cały boczek bo przycisk jest w przystawce dolnej kieszeni drzwi
![Obrazek]()
Niektórzy lutują przewody na krótko.
Najlepiej przewody oryginał.
To samo przycisk w klapie.
Trzeba pociągnąć kabel aż do modułu komfortu.
Jak chcesz przycisk w drzwi kierowcy to moduł się przyda.
Mi się nie udało uruchomić na swoim.
Tylę że jak chcesz żeby to było w oryginale to musisz kupić cały boczek bo przycisk jest w przystawce dolnej kieszeni drzwi
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 414
- Rejestracja: 29 cze 2010, 06:24
- Imię: Karol
- Rocznik: 2015
- Moje auto: A6 C7
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 3.6 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Wałbrzych
Z tego co pamiętam to do podnoszenia klapy szły dwa grube zasilające 2mm kwadrat.
Reszta cienkie sygnałowe CAN i VAN .
Kostki nietypowe, ciężko będzie dostać poza ASO.
Na montaż cały dzień stracisz jak nie lepiej.
Na fotkach nie widzę jeszcze takich dwóch kątowników do zamocowania silników na zawiasach.
Ja musiałem sobie dorabiać.
Jak by co to ten przycisk na fotce powyżej mam na sprzedaż.
Reszta cienkie sygnałowe CAN i VAN .
Kostki nietypowe, ciężko będzie dostać poza ASO.
Na montaż cały dzień stracisz jak nie lepiej.
Na fotkach nie widzę jeszcze takich dwóch kątowników do zamocowania silników na zawiasach.
Ja musiałem sobie dorabiać.
Jak by co to ten przycisk na fotce powyżej mam na sprzedaż.
dobra, dzięki. Zamawiam graty i napewno się do Ciebie odezwę, bo napewno będzie "1000 pytań do..."
Narazie będe chciał to podłączyć bez przycisku w boczku, a później zobaczymy.
PS
Mógłbyś zaznaczyć na zdjęciu z allegro ten wieloklin?
Wielkie dzięki
a jeszcze jedno pytanko
czy moduł z G obsłuży klapę?
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Narazie będe chciał to podłączyć bez przycisku w boczku, a później zobaczymy.

PS
Mógłbyś zaznaczyć na zdjęciu z allegro ten wieloklin?
Wielkie dzięki
a jeszcze jedno pytanko
czy moduł z G obsłuży klapę?
Graty dotarły i mam już pierwsze pytania.
Dostałem moduł z literką G, i mam w aucie moduł G
czy będzie działać?... zobaczymy.
Drugi zonk to siłowniki na których brak jakiegokolwiek połączenia między wieloklinem a zawiasem. Tam powinna być jakaś dodatkowa część łącząca te dwa element. Wie ktoś jak to wygląda?
Narazie to tyle bo musze skompletować kable i wtyczki.
Dostałem moduł z literką G, i mam w aucie moduł G

Drugi zonk to siłowniki na których brak jakiegokolwiek połączenia między wieloklinem a zawiasem. Tam powinna być jakaś dodatkowa część łącząca te dwa element. Wie ktoś jak to wygląda?
Narazie to tyle bo musze skompletować kable i wtyczki.
