Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5+Lpg] Duże spalanie PB i LPG-Błędy VAG 017536 i 01752

Silniki benzynowe
dziobasek81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 16 paź 2011, 14:36
Lokalizacja: Konin

[ A6 C5+Lpg] Duże spalanie PB i LPG-Błędy VAG 017536 i 01752

Post autor: dziobasek81 » 16 paź 2011, 14:45

Panowie i Panie mam problem ze swoim Audi A6 1.8 T 150 KM kod silnika ANB.Problem polega na dużym spalaniu benzyny i gazu.Na mieście pali mi 16-17,5 litra gazu,natomiast w trasie 11-12,5 ale to muszę jechać do 150-160 km/h.Podłączyłem auto pod komputer i są dwa błędy:

1.Blok1,1-wsza sonda zbyt wysoka rezystancja wewnętrzna błąd ( 017521 )

2.Długo terminowa regulacja paliwa, system za ubogi ( Blok 1 ) błąd ( 017536 )

Pomocy ! ! !

Co mam robić i gdzie szukać błędu aby coś w niej wymienić

Pozdrawiam i czekam na pomoc z Waszej strony

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 16 paź 2011, 15:18

Jedź do gazowników!Niech Ci skasują te błędy,odłączą akumulator,żeby skasowały się stare ustawienia ,karzą przejechać na benzynie i później ustawią na nowo gaz na vagu podczas jazdy!2-i błąd mówi o zbyt ubogiej mieszance więc pewnie układ gazowy wymaga regulacji!

dziobasek81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 16 paź 2011, 14:36
Lokalizacja: Konin

Post autor: dziobasek81 » 16 paź 2011, 18:19

Byłem u gazownika co zakładał gaz i powiedział że jest ustawione wszystko idealnie także nie wiem co mam robić

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 16 paź 2011, 18:29

dziobasek81,
Zakręcasz lpg, kasujesz błędy i jeździsz na benzynie powiedzmy 100km.
Jeśli błędy się nie powtórzą to do gazownika i jeśli nie może poradzić sobie z Twoim autem to niech demontuje lpg i oddaje Ci kasę, bo jazda z takimi błędami może być dla ciebie bardzo kosztowna.
Podaj jakie masz graty wstawione przez gazownika.

dziobasek81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 16 paź 2011, 14:36
Lokalizacja: Konin

Post autor: dziobasek81 » 16 paź 2011, 19:16

Reduktor ZAVOLI ZETA/S
KOMPUTER STAG 300-4 PLUS
WTRYSKIWACZE VALTEK

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 16 paź 2011, 19:31

Twoim problemem są valteki gdyż trzeba mieć sporo czasu aby dobrać odpowiedni rozmiar dyszy a później jeszcze ustawić lpg na drodze. A wiadomo czas to pieniądz i pewnie u gazownika następne auta w kolejce.
Doradź gazownikowi wymianę na hana i skończą się twoje problemy, gdyż zapewne wypuszcza auta po samej kalibracji.
Bądź kup kabelek do staga i sam z pomocą forum ustawisz lpg.

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 16 paź 2011, 20:28

Albo masz faktycznie bardzo rozregulowaną instalkę LPG, albo uszkodzoną sondę lambda - na to wskazuje pierwszy błąd. Dodatkowo uszkodzona lambda powoduje to, że tzw. mapki gazowe pokrywają się idealnie i stąd Twój monter twierdzi, że jest idealnie.

Na początek, jak radzono wyżej, skasuj błędy i pojeździj na Pb - obstawiam, że przynajmniej pierwszy błąd się pojawi również na Pb, drugi może nie zdążyć ;)
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

dziobasek81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 16 paź 2011, 14:36
Lokalizacja: Konin

Post autor: dziobasek81 » 16 paź 2011, 20:55

Zawsze jeźdzę z nim po mieście z podpiętym komputerem i ustawia wszystkie parametry.Myślisz że na pewno wymiana wtrysków pomoże a jak nie to co dalej?Ile kosztują hana wtryski?A może być coś innego niż wtryski?

Pozdrawiam
dziobasek81

Forum Audi A7
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1663
Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
Imię: A6 Forum
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.4 ARJ 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Mazowsze

Post autor: Forum Audi A7 » 16 paź 2011, 21:01

Hany w megapolu są po 86zł sztuka.
Może być inna przyczyna ale żeby cokolwiek sprawdzić musisz skasować błędy i pojeździć na samej pb

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 16 paź 2011, 22:09

Wiele osób na tym forum pluje na Valteki.Dla mnie osobiście jest to niezrozumiałe gdyż sam mam takowe:czerwone i przejechałem na nich 70000 km i dalej dobrze działały tylko już pukały co mnie wnerwiało i gazownicy mi je zregenerowali wymieniając tłoczki!Poza tym nie miałem i nie mam do nich uwag a mam 193 KM!Uważam,że nie jest to może TOP wtryskiwaczy ale dają radę!Proponuję zacząć od wymiany gazownika! <lol>

dziobasek81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 16 paź 2011, 14:36
Lokalizacja: Konin

Post autor: dziobasek81 » 16 paź 2011, 22:23

A jak będzie padnięta sonda lambda to jakie będą objawy oprócz wysokiego spalania PB i LPG ? ? ?

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 16 paź 2011, 23:03

Falowanie obrotów i nierówna praca silnika szczególnie na benzynie!Nie wiem jak Ci gazownik podpiął instalację ale część to chyba nawet nie spina gazu z sondami.Tak więc wtedy jazda na gazie olewa sondy i nie są one do niczego potrzebne!U mnie jedna sonda była padnięta i nie dawało to żadnej usterki,złej pracy itp.Wyszło to przy okazji diagnozowania innej usterki.Wymieniłem ją bo nie lubię jak coś w aucie nie działa ale nic to nie zmieniło!

Awatar użytkownika
zbig_wwl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 408
Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
Lokalizacja: Wołomin
Kontakt:

Post autor: zbig_wwl » 16 paź 2011, 23:42

IMOTHEP pisze:Tak więc wtedy jazda na gazie olewa sondy i nie są one do niczego potrzebne!
Wprowadzasz w błąd. Sprawna lambda w sekwencyjnym LPG to podstawa. W instalacji sekwencyjnej ECU silnika cały czas "widzi" sondy i koryguje mieszankę - niezależnie, czy to Pb, czy LPG. Nie ma natomiast znaczenia, czy sonda/sondy są podłączone pod sterownik LPG, czy nie.
Kolega ma STAG'a - STAG'owi wskazania sondy nie są do niczego potrzebne. Przydają się tylko na etapie strojenia i do analizy logów. Czy ją podpinać, czy nie, to zdania "naukowców" ;) są podzielone.
Pozdrawiam
zbig_wwl

3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps

ps. nie pomagam na PW

IMOTHEP
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 99
Rejestracja: 25 mar 2010, 21:50
Lokalizacja: Płock

Post autor: IMOTHEP » 17 paź 2011, 01:48

Mam STAG'A i dziobasek81 TEÂŻ ma STAG'A! <uoee> Powtórzyłeś to co napisałem, mniej więcej!Czyli nam do jazdy na gazie sondy za bardzo się nie przydają! :] Tak?

dziobasek81
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 16 paź 2011, 14:36
Lokalizacja: Konin

Post autor: dziobasek81 » 17 paź 2011, 06:41

To w końcu od czego mam zacząć bo już trochę zgłupiałem.A jeszcze jest jedno jak odepnę akumulator to resetuje się komputer od gazu i gubi wszystkie ustawienia co mi ustawiał gazownik?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga