[ A6 C5+Lpg] Duże spalanie PB i LPG-Błędy VAG 017536 i 01752
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 paź 2011, 14:36
- Lokalizacja: Konin
[ A6 C5+Lpg] Duże spalanie PB i LPG-Błędy VAG 017536 i 01752
Panowie i Panie mam problem ze swoim Audi A6 1.8 T 150 KM kod silnika ANB.Problem polega na dużym spalaniu benzyny i gazu.Na mieście pali mi 16-17,5 litra gazu,natomiast w trasie 11-12,5 ale to muszę jechać do 150-160 km/h.Podłączyłem auto pod komputer i są dwa błędy:
1.Blok1,1-wsza sonda zbyt wysoka rezystancja wewnętrzna błąd ( 017521 )
2.Długo terminowa regulacja paliwa, system za ubogi ( Blok 1 ) błąd ( 017536 )
Pomocy ! ! !
Co mam robić i gdzie szukać błędu aby coś w niej wymienić
Pozdrawiam i czekam na pomoc z Waszej strony
1.Blok1,1-wsza sonda zbyt wysoka rezystancja wewnętrzna błąd ( 017521 )
2.Długo terminowa regulacja paliwa, system za ubogi ( Blok 1 ) błąd ( 017536 )
Pomocy ! ! !
Co mam robić i gdzie szukać błędu aby coś w niej wymienić
Pozdrawiam i czekam na pomoc z Waszej strony
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 paź 2011, 14:36
- Lokalizacja: Konin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
dziobasek81,
Zakręcasz lpg, kasujesz błędy i jeździsz na benzynie powiedzmy 100km.
Jeśli błędy się nie powtórzą to do gazownika i jeśli nie może poradzić sobie z Twoim autem to niech demontuje lpg i oddaje Ci kasę, bo jazda z takimi błędami może być dla ciebie bardzo kosztowna.
Podaj jakie masz graty wstawione przez gazownika.
Zakręcasz lpg, kasujesz błędy i jeździsz na benzynie powiedzmy 100km.
Jeśli błędy się nie powtórzą to do gazownika i jeśli nie może poradzić sobie z Twoim autem to niech demontuje lpg i oddaje Ci kasę, bo jazda z takimi błędami może być dla ciebie bardzo kosztowna.
Podaj jakie masz graty wstawione przez gazownika.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 paź 2011, 14:36
- Lokalizacja: Konin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Twoim problemem są valteki gdyż trzeba mieć sporo czasu aby dobrać odpowiedni rozmiar dyszy a później jeszcze ustawić lpg na drodze. A wiadomo czas to pieniądz i pewnie u gazownika następne auta w kolejce.
Doradź gazownikowi wymianę na hana i skończą się twoje problemy, gdyż zapewne wypuszcza auta po samej kalibracji.
Bądź kup kabelek do staga i sam z pomocą forum ustawisz lpg.
Doradź gazownikowi wymianę na hana i skończą się twoje problemy, gdyż zapewne wypuszcza auta po samej kalibracji.
Bądź kup kabelek do staga i sam z pomocą forum ustawisz lpg.
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Albo masz faktycznie bardzo rozregulowaną instalkę LPG, albo uszkodzoną sondę lambda - na to wskazuje pierwszy błąd. Dodatkowo uszkodzona lambda powoduje to, że tzw. mapki gazowe pokrywają się idealnie i stąd Twój monter twierdzi, że jest idealnie.
Na początek, jak radzono wyżej, skasuj błędy i pojeździj na Pb - obstawiam, że przynajmniej pierwszy błąd się pojawi również na Pb, drugi może nie zdążyć
Na początek, jak radzono wyżej, skasuj błędy i pojeździj na Pb - obstawiam, że przynajmniej pierwszy błąd się pojawi również na Pb, drugi może nie zdążyć

Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 paź 2011, 14:36
- Lokalizacja: Konin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
Wiele osób na tym forum pluje na Valteki.Dla mnie osobiście jest to niezrozumiałe gdyż sam mam takowe:czerwone i przejechałem na nich 70000 km i dalej dobrze działały tylko już pukały co mnie wnerwiało i gazownicy mi je zregenerowali wymieniając tłoczki!Poza tym nie miałem i nie mam do nich uwag a mam 193 KM!Uważam,że nie jest to może TOP wtryskiwaczy ale dają radę!Proponuję zacząć od wymiany gazownika! 

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 paź 2011, 14:36
- Lokalizacja: Konin
Falowanie obrotów i nierówna praca silnika szczególnie na benzynie!Nie wiem jak Ci gazownik podpiął instalację ale część to chyba nawet nie spina gazu z sondami.Tak więc wtedy jazda na gazie olewa sondy i nie są one do niczego potrzebne!U mnie jedna sonda była padnięta i nie dawało to żadnej usterki,złej pracy itp.Wyszło to przy okazji diagnozowania innej usterki.Wymieniłem ją bo nie lubię jak coś w aucie nie działa ale nic to nie zmieniło!
- zbig_wwl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 408
- Rejestracja: 28 sie 2009, 09:34
- Lokalizacja: Wołomin
- Kontakt:
Wprowadzasz w błąd. Sprawna lambda w sekwencyjnym LPG to podstawa. W instalacji sekwencyjnej ECU silnika cały czas "widzi" sondy i koryguje mieszankę - niezależnie, czy to Pb, czy LPG. Nie ma natomiast znaczenia, czy sonda/sondy są podłączone pod sterownik LPG, czy nie.IMOTHEP pisze:Tak więc wtedy jazda na gazie olewa sondy i nie są one do niczego potrzebne!
Kolega ma STAG'a - STAG'owi wskazania sondy nie są do niczego potrzebne. Przydają się tylko na etapie strojenia i do analizy logów. Czy ją podpinać, czy nie, to zdania "naukowców"

Pozdrawiam
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
zbig_wwl
3.0TFSI by GREGOR10 ~450ps
ps. nie pomagam na PW
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 16 paź 2011, 14:36
- Lokalizacja: Konin