[ All ] passat 2.8 v6 automat
[ All ] passat 2.8 v6 automat
Witam klubowiczów. Przepraszam że pisze nie na tym forum ale passat składa się z części Audi. Mam problem z automatem Tiptronic a dokładnie słabo ciągnie na wstecznym i niekiedy jak przełącze z N na D na światłach to mi zgaśnie. Co może być ?? Pamiętam kiedyś że jak został wymieniony olej w skrzyni to mi zniknął wsteczny ale po jakimś czasie się pojawił i było okej. Co jest ciekawe olej w skrzyni po przejechaniu ok 50 tysiecy km. jest czarny.
Pomóżcie.
Pomóżcie.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
- Imię: Jarek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 2000
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.8 ACK 193KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Kraków
Z tego co wiem nie powinno sie zmieniać oleju w tiptronicu..
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
wojtf23, a kompa podpinales pod skrzynie bo tak to mozemy zgadywac dziwne ze po wymianie nie miales wstecznego moze cos pochrzanili przy wymianie
co do wymiany oleju w tipie to sa przeciwnicy i zwolennicy Ja jestem za wymiana
co do wymiany oleju w tipie to sa przeciwnicy i zwolennicy Ja jestem za wymiana
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 665
- Rejestracja: 22 cze 2010, 00:13
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1997
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: myszków
- Kontakt:
napisze tylko tyleDJabeł pisze:Z tego co wiem nie powinno sie zmieniać oleju w tiptronicu..
skoro masz filtr i olej tzn ze to sie MUSI wymieniac.
Pozatym nie bede ty o swoich racjach pisal - jest podwieszony temat gdzie chlopaki przedstawili slusznosc mojej tezy nie raz.
jesli chodzi o autora - moze masz za malo oleju w skrzynce ?
znikl wsteczny ? czyli skrzynia byla w trybie awaryjnym ? jesli tak to przy wymianie cos schrzanili.
podepnij vaga to na pocztatek i podjedz do magika co ci robil skrzynie i mu zglos problem (jesli to bylo niedawno) - wlasciwie to byles u niego po wymianie jak znikl wsteczny czy olales sprawe ?
po wymianie tak wymienił olej ze jak pojechałem to musiał dolać jeszcze 1,5 lita to już wiem ze magik był z niego niesamowity. na dzień dzisiejszy wsteczny jest słaby to znaczy ciągnie na wolnych obrotach ale jak mu się da gazu to jak by się ślizgał czyli nie rozpędza się na wstecznym. Reszta biegów chodzi dobrze nie powiem że super bo czuć minimalne ale to lekkie przełączanie biegów ale to już miał tak od Francji jak przyjechał. Jedynie co mnie drażni że niekiedy jak przełączam z P na D to jest takie "DUP" i ciężko się go w tedy przełącza ale to tylko po nocy jak autko stoi. No i jeszcze to gaśniecie na światłach jak przełączam z N na D ale nie zawsze. Tak po za tym to skrzynia jak dla mnie chodzi super autko na każdym biegu się zbiera i silniczek z resztą chodzi super. Powiem tylko tyle że w S8 jak miałem skrzynia była chyba gorsza bo przy przełączaniu z 3 na 4 albo przy redukcji z 4 na 3 było czuć szarpnięcie autem. Tak więc ta skrzynia w passacie chodzi o niebo lepiej oprócz tego wstecznego.
Jak znajdę czas sprawdzę VAG-iem autko.
Pozdro
Jak znajdę czas sprawdzę VAG-iem autko.
Pozdro
- Jarecki
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 896
- Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
- Imię: Henryk
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1999
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.4 AGA 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Silesia
- Kontakt:
mam nadzieje ze zaciagasz reczny bo takie cos sie robi gdy auto majac P stoczy sie lekko i jest utrudniona zmianawojtf23 pisze:Jedynie co mnie drażni że niekiedy jak przełączam z P na D to jest takie "DUP" i ciężko się go w tedy przełącza ale to tylko po nocy jak autko stoi.
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6.
Forum Audi nie tylko A6.
dzięki wielkie chociaż za tą poradę. Już się kapnąłem że to jest wina tego i zaciągam ręczny i mój brat też tylko myślałem że to też jest już jakaś wada przebiegu skrzyni.
Powiem tak autko mojego brata niestety mojego brata niestety ale niech mu służy jak najdłużej jechałem nim i powiem tak biegi do przodu wchodzą jak malina myślałem że gorzej. ale o wiele wiele lepiej niż w mojej byłej S8 ale wsteczny to porażka pod górkę nie ma opcji żeby wjechał na wstecznym a na prostej powolutku się toczy ale ma problem autko gazując nic nie robi typu że szybciej pojedzie - wygląda to tak jak by się ślizgało sprzęgło chyba wszyscy wiedzą o co chodzi czy 1 tys. obr. czy 4 tys. obrotów autko się ledwo toczy.
Powiem tak autko mojego brata niestety mojego brata niestety ale niech mu służy jak najdłużej jechałem nim i powiem tak biegi do przodu wchodzą jak malina myślałem że gorzej. ale o wiele wiele lepiej niż w mojej byłej S8 ale wsteczny to porażka pod górkę nie ma opcji żeby wjechał na wstecznym a na prostej powolutku się toczy ale ma problem autko gazując nic nie robi typu że szybciej pojedzie - wygląda to tak jak by się ślizgało sprzęgło chyba wszyscy wiedzą o co chodzi czy 1 tys. obr. czy 4 tys. obrotów autko się ledwo toczy.
dzięki wielkie też mi się to obiło o uszy że może to być kosz biegu wstecznego. Powiem tylko tyle że błędów nie ma na Vag-u odnośnie skrzyni. Był tylko błąd wypadającego zapłonu na I cylindrze bo jak się go zapala to właśnie jakby chodził nie równo ale tylko przez chwilkę chyba będzie do wymiany cewka.
Tak jak myśleliśmy kosz biegu wstecznego D/G i tarczki.
Dzięki wielkie. Jak by ktoś wiedział to proszę o odpowiedź na mój nowy temat. dziex
Tak jak myśleliśmy kosz biegu wstecznego D/G i tarczki.
Dzięki wielkie. Jak by ktoś wiedział to proszę o odpowiedź na mój nowy temat. dziex
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 13
- Rejestracja: 05 lut 2011, 00:17
- Lokalizacja: świętokrzyskie
witam Cię, dostałem twój problem o skrzyni od oli80 bo sam mam taki problem w moim audi A6 Allroad, też na wolnym gazie jedzie a na większych obrotach stoi, i boi się każdej góry na wstecznym a przecież quattro , powiedz mi ile taka przyjemność Cię kosztowała i kto Ci to robił, czy jest szansa zrobić to samemu w domu ?? czy raczej oddać komuś co się zna ?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga