Panowie natknąłem się na AudiWorld na taki artykuł:
http://www.audiworld.com/tech/elec60.shtml
Rzeczywiście nieco drażni mnie zbyt mocne wspomaganie, preferuję nieco bardziej bezpośrednie wrażenia z tego co dzieje się z kołami.
Czy ktoś z Was już to próbował wywalić? Jak wrażenia?
Pozdrawiam!
Marcin
[ A6 C5 Allroad] Wywalenie Servotronica
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 30 sie 2011, 15:19
- Lokalizacja: Warszawa
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 30 sie 2011, 15:19
- Lokalizacja: Warszawa
Zobacz ten artykuł o dokładaniu włącznika servotronica:
http://www.audiworld.com/tech/elec.html
"Modifying the Servtronic Steering Boost Relay to Tighten Steering"
Gość twierdzi że układ działa nie tylko przy małych prędkościach ale cały czas!
Jak dla mnie w porównaniu poprzedną A4 B6 układ kierowniczy jest mało precyzyjny i za miękki.
Chyba na próbę go wyjmę i obadam różnicę.
Pozdro@
http://www.audiworld.com/tech/elec.html
"Modifying the Servtronic Steering Boost Relay to Tighten Steering"
Gość twierdzi że układ działa nie tylko przy małych prędkościach ale cały czas!
Jak dla mnie w porównaniu poprzedną A4 B6 układ kierowniczy jest mało precyzyjny i za miękki.
Chyba na próbę go wyjmę i obadam różnicę.
Pozdro@
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Owszem układ działa cały czas, może źle się wyraziłem, albo mnie źle zrozumiałeśBrianhazard pisze:Zobacz ten artykuł o dokładaniu włącznika servotronica:
http://www.audiworld.com/tech/elec.html
"Modifying the Servtronic Steering Boost Relay to Tighten Steering"
Gość twierdzi że układ działa nie tylko przy małych prędkościach ale cały czas!
Jak dla mnie w porównaniu poprzedną A4 B6 układ kierowniczy jest mało precyzyjny i za miękki.
Chyba na próbę go wyjmę i obadam różnicę.
Pozdro@

Kolejna sprawa, która nagatywnie wpływa na wrażenia z jazdy i czucie drogi, to pneumat, do tego masa i na końcu target - to jednak limuzyna z "dziwnym" zawiasem, a nie A4, jeździłem S4 w B6 i gdyby nie gabaryty wziąłbym S4 - S6 nie ma startu jeśli chodzi o wrażenia z jazdy

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 47
- Rejestracja: 30 sie 2011, 15:19
- Lokalizacja: Warszawa
No więc wyjąłem servotronic i.......włożyłem go na miejsce.
Jest duuuużo ciężej przy małych prędkościach, przy większych nie ma różnicy.
Okazało się że miałem moduł z oznaczeniem 628.
To ponoć nowsza wersja niż 605, montowana od 2003 roku i ponoć ma daje nieco mniejszą siłę wspomagania niż 605
Ideałem byłoby coś pomiędzy 628 a brakiem modułu wogóle, ale nie znalazłem żadnych informacji o innych modułach.
I to by było na tyle z servotronikiem.
Pozdro
Jest duuuużo ciężej przy małych prędkościach, przy większych nie ma różnicy.
Okazało się że miałem moduł z oznaczeniem 628.
To ponoć nowsza wersja niż 605, montowana od 2003 roku i ponoć ma daje nieco mniejszą siłę wspomagania niż 605

Ideałem byłoby coś pomiędzy 628 a brakiem modułu wogóle, ale nie znalazłem żadnych informacji o innych modułach.
I to by było na tyle z servotronikiem.
Pozdro