DV bym wykluczył z tej zabawy.
[ A6 C5 Allroad] 2,7T Słabe wyniki z hamowni
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Brianhazard, ja mam cały czas podobny problem z mocą, z resztą widzę, że chłopaki uwzględniają podobne przyczyny. Wiesz co, weź tak na wszelki wypadek sprawdź dokładnie Y-Pipe, czyli ten trójnik przed przepustnicą. Z tego co się naczytałem, nawet, gdy nie ma na nim specjalnych śladów zużycia, lubi pękać, przepuszczać, itd. i jest częstą dolegliwością w 2.7T. Kosztuje 58 zł z ASO. Na pewno nie zaszkodzi założenie świeżej 
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Ja nie twierdzę, że występuje notlauf, ale turbo po przycięciu przez WG dość długo wstaje, ale na chwilę obecną to gdybanie - poczekamy na logi.sebastian855 pisze:Zagór, Jak występuje przeładowanie to sterownik odcina ładowanie do poziomu 0.4 bara i trzyma takie dopóki nie uruchomisz silnika ponownie.
A tu po chwili wstaje, więc przyczyna musi być inna,
zobaczymy logi to może coś będzie wiadomo.
-
Brianhazard
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 47
- Rejestracja: 30 sie 2011, 15:19
- Lokalizacja: Warszawa
Panowie zrobiłem logi, niestety większość statyczne, dynamiczny log jest tylko z 2 podejść grupy 003, na więcej badań nie było warunków, postaram się jeszcze dorobić.
Logi-01 są z badania bloków pomiarowych, logi-02 z basic settings. Badałem grupę 003,011,033, i 113.
Zerknijcie proszę czy coś z tego wynika.
Dzięki!
Logi-01 są z badania bloków pomiarowych, logi-02 z basic settings. Badałem grupę 003,011,033, i 113.
Zerknijcie proszę czy coś z tego wynika.
Dzięki!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Brianhazard, wklej logi tutaj : http://vaglog.rtnet.pl/
Bo same pliki jakie dałeś są ciężkie do rozszyfrowania.
Bo same pliki jakie dałeś są ciężkie do rozszyfrowania.
-
Brianhazard
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 47
- Rejestracja: 30 sie 2011, 15:19
- Lokalizacja: Warszawa
Tak?
Log (0 - 003)
Log (1 - 033)
Log (2 - 011)
Log (3 - 113)
Log (4 - 113)
Log (5 - 003)
Log (6 - 003)
Log (7 - 014)
Log (8 - 033)
Log nr 6 jest dynamiczny - niestety 2 próby mi się wgrały w jeden plik
Log (0 - 003)
Log (1 - 033)
Log (2 - 011)
Log (3 - 113)
Log (4 - 113)
Log (5 - 003)
Log (6 - 003)
Log (7 - 014)
Log (8 - 033)
Log nr 6 jest dynamiczny - niestety 2 próby mi się wgrały w jeden plik
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Brianhazard, koniecznie zrób log dynamiczny z 113,
po logu dynamicznym nr.6 widac jakby było wszystko ok,
nie widac żadnej dziury w momencie, a sama przepływka sugeruje moc w szczycie około 250km.
Rozumiem że robiłeś to na seryjnym programie?
Wrzuć loga z 113 i zobaczymy jak się zachowują turbiny.
POzdro
po logu dynamicznym nr.6 widac jakby było wszystko ok,
nie widac żadnej dziury w momencie, a sama przepływka sugeruje moc w szczycie około 250km.
Rozumiem że robiłeś to na seryjnym programie?
Wrzuć loga z 113 i zobaczymy jak się zachowują turbiny.
POzdro
-
Brianhazard
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 47
- Rejestracja: 30 sie 2011, 15:19
- Lokalizacja: Warszawa
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Brianhazard, wystarcza te grupy, ale zamiast 113 możesz zrobić 115 lub 118.
Jak poprawnie logowac masz napisane tutaj :
allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htm
Jak poprawnie logowac masz napisane tutaj :
allhowto-diagnostyka-vag-jak-sie-powinn ... t30075.htm
-
Brianhazard
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 47
- Rejestracja: 30 sie 2011, 15:19
- Lokalizacja: Warszawa
Dorobiłem logi dynamiczne:
Log (0 - 003,033)
Log (1 - 115,118,113)
Zerknijcie proszę czy coś z tego wynika.
Pozdro
Marcin
Log (0 - 003,033)
Log (1 - 115,118,113)
Zerknijcie proszę czy coś z tego wynika.
Pozdro
Marcin
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Brianhazard, Proponuje jechać na inną hamownię,
bo po tych logach to moim zdaniem jest wszystko w porządku i auto powinno ciągnąć w całym zakresie.
Nie ma tu mowy o żadnej dziurze w momencie obrotowym.
Doładowanie na poziomie 06-0.7 bara , czyli zdrowa seria.
Przepływka tez wzorowo.
A powiedz mi jak jedziesz to czujesz jakieś chwilowe zamulenia?
Bo silnikowo jest wszystko ok.
Jedyna uwaga to taka że nie każdy umie zhamować automata to raz,
a dwa to może właśnie skrzynia się ślizga w tym zakresie i,
i może dlatego masz odczucie odjęcia mocy.
I tu może być przyczyna, bo jak przy serii się trochę śłizga to przy większej mocy ta dziura będzie automatycznie większa.
Inna sprawa to taka że jak sie robi program silnika,
to skrzyni też trzeba zmienić, bo skrzynka będzie Ci głupiała.
Pozdro
bo po tych logach to moim zdaniem jest wszystko w porządku i auto powinno ciągnąć w całym zakresie.
Nie ma tu mowy o żadnej dziurze w momencie obrotowym.
Doładowanie na poziomie 06-0.7 bara , czyli zdrowa seria.
Przepływka tez wzorowo.
A powiedz mi jak jedziesz to czujesz jakieś chwilowe zamulenia?
Bo silnikowo jest wszystko ok.
Jedyna uwaga to taka że nie każdy umie zhamować automata to raz,
a dwa to może właśnie skrzynia się ślizga w tym zakresie i,
i może dlatego masz odczucie odjęcia mocy.
I tu może być przyczyna, bo jak przy serii się trochę śłizga to przy większej mocy ta dziura będzie automatycznie większa.
Inna sprawa to taka że jak sie robi program silnika,
to skrzyni też trzeba zmienić, bo skrzynka będzie Ci głupiała.
Pozdro
-
Brianhazard
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 47
- Rejestracja: 30 sie 2011, 15:19
- Lokalizacja: Warszawa
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Brianhazard, podczas hamowni nie zmienia się biegu, hamownia odbywa się na 4 biegu.
Mnie to wygląda na poślizg sprzęgła.
Normalne jest że jak robi się program silnika który jest połączony ze skrzynią automatyczną,to program skrzyni należy zmienić.
Jak Ci tuner o tym nie wspomniał to znaczy że nie umie tego robić albo nie wiele wie o tuningu.
Pozdro
Mnie to wygląda na poślizg sprzęgła.
Normalne jest że jak robi się program silnika który jest połączony ze skrzynią automatyczną,to program skrzyni należy zmienić.
Jak Ci tuner o tym nie wspomniał to znaczy że nie umie tego robić albo nie wiele wie o tuningu.
Pozdro
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7

- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kreator Mocy, to może nie najwyższych lotów tuner, ale wiedzą co robią.sebastian855 pisze:Brianhazard, podczas hamowni nie zmienia się biegu, hamownia odbywa się na 4 biegu.
Mnie to wygląda na poślizg sprzęgła.
Normalne jest że jak robi się program silnika który jest połączony ze skrzynią automatyczną,to program skrzyni należy zmienić.
Jak Ci tuner o tym nie wspomniał to znaczy że nie umie tego robić albo nie wiele wie o tuningu.
Pozdro
Co do logów, nie podoba mi się wariacja zapłonu w dwóch momentach (zapłon ok 5st), w logach za wolne próbkowanie, żeby ocenić bardziej dogłębnie co się tam w tych dwóch momentach działo
Druga sprawa to obciążenie silnika - 123%








