[ A6 C5+Lpg] PROBLEM Z PIERWSZYM ODPALANIEM..POMOCY
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jak pompa nie dobija ciśnienia przed pierwszym rozruchem, to zrób tak
Wsiądź, przekręć stacyjkę w pozycję zapłon na 3-4sek, potem off, znowu zapłon na 3-4 sek. off i tak ze 4 razy - powinna dzięki temu nabic magistralę paliwową, jak będzie nadal du.... to IMO to nie pompa, a idealnie byłoby zmierzyć ciśnienie na listwie wtryskowej przed uruchomieniem.
Wsiądź, przekręć stacyjkę w pozycję zapłon na 3-4sek, potem off, znowu zapłon na 3-4 sek. off i tak ze 4 razy - powinna dzięki temu nabic magistralę paliwową, jak będzie nadal du.... to IMO to nie pompa, a idealnie byłoby zmierzyć ciśnienie na listwie wtryskowej przed uruchomieniem.
Z tym zaworem zwrotnym to różnie ludzie na forum piszą:jedni właśnie tak,że jest on integralną częścią pompki a inni tak jakby to był niezależny "twór"!U mnie najpierw była wymieniona pompa bo nie trzymała ciśnienia i robiła więcej kłopotów niż nie odpalanie za pierwszym razem-i po tej wymianie też nie odpalał za pierwszym tylko zawsze za drugim więc chyba ten zaworek u mnie to nie ten na pompie(najlepiej sprawdzić w ETCE,jak kto ma)!Chyba,że mój mechanik zrobił ze mnie durnia podając taki powód!Ale tylko nie wiem po co bo naprawa jakieś grosiaki kosztowała a pompkę wymienił mi na nową w ramach gwarancji!
Najlepiej sprawdzić czy pompka jest oki mierząc ciśnienie na niej!Bez cudowania!Tylko trzeba mieć mechanika na miejscu!
Jak pompa nie trzyma ciśnienia to i na listwie wtryskowej jest kicha -już o tym pisałem!
Były już takie tematy na forum gdzie kolegom dobrze palił jak mieli więcej niż połowę baku,a jak poniżej to były problemy bo układ paliwowy się zapowietrzał!Ale Ciebie najwidoczniej to nie dotyczy skoro masz full zbiornik!

Najlepiej sprawdzić czy pompka jest oki mierząc ciśnienie na niej!Bez cudowania!Tylko trzeba mieć mechanika na miejscu!
![:] :]](https://a6klub.pl/images/smilies/kwadr.gif)
Były już takie tematy na forum gdzie kolegom dobrze palił jak mieli więcej niż połowę baku,a jak poniżej to były problemy bo układ paliwowy się zapowietrzał!Ale Ciebie najwidoczniej to nie dotyczy skoro masz full zbiornik!
No dobra ta pompka to moja ostatnia deska ratunku bo już mi brak pomysłów chyba ze jeszcze te sondy jak komp pokazal..ale coś mi się zdaje ze IMO ma chyba trochę racji podkreślam słowo chyba he bo kiedy skorzystałem z pomysłu Zagóra i zacząłem tak robić to już nie odpalił za 30ym razem tylko za 3cim..wiec coś w tym jest, moje kolejne pytanie chyba juz tysięczne za co sorry wszystkich,da się te ciśnienie sprawdzić czymś i jakoś bez wizyty w warsztacie?bo chwilowo nie mam jak tam zawitać...w sobotę przyjedzie ten kumpel mechanior i chce jeszcze przeczyścić przeplywke ale nie wiem czy jest sens skoro dziś stwierdziłem ze te falujące obroty i przygasanie po dodaniu gazu były właśnie jak była odłączona...A co do zapowietrzania to tez gdzieś raczej była by przyczyna toż nie po to by wymyślali czegoś takiego jak rezerwa jak by było trzeba cały czas z bakiem powyżej polowy jeździć 

Bo ja zabawny koles jestem tylko moja fura juz mnie nie bawi i komentarze innych ze znowu skarbonkę kupiłem
...no jak kolega na to wpadl to ja nie wiem hehe
..dobra jest sobota to biorę piwo i idę majstrować,później przyjdzie kumpel to się weźmie drugie
i niech czyści ta przeplywke bo się uczepił jej jak...
[ Dodano: 2011-10-01, 09:25 ]
A tak wogóle IMO to przy twojej pojemności nie lepiej ci było wziąć w quattro??ja teraz żałuje bo za duży moment i mi grzebie w miejscu a u ciebie to już wogóle chyba rzeź




[ Dodano: 2011-10-01, 09:25 ]
A tak wogóle IMO to przy twojej pojemności nie lepiej ci było wziąć w quattro??ja teraz żałuje bo za duży moment i mi grzebie w miejscu a u ciebie to już wogóle chyba rzeź

Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Tak kolega Grzałka ma rację!Nie ma takiego problemu!Na początku chciałem mieć i 4x4 ale powiem szczerze nie chciało mi się już szukać dalej fury bo jak miała to, to nie miała tamtego i odpuściłem!Poszedłem w 2.8,max wyposażenie,max wygodę i olałem to quattro!A swoją drogą to trochę śmiesze,że ten Szwajcar co to wcześniej pierdział w moje kubły wziął wszystko na maxa:ESP,podgrzewane fotele kubełkowe,skórę,navi,TV,10poduch,Bose,tempomat,pełną elektrykę,xenony ze spryskiwaczami,zmiana biegów z kierownicy itp.,a nie wziął quattro!?Z perspektywy czasu to dobrze,że go nie mam bo już sam automat zabiera 1s z czasu do 100km/h a przecież 4x4 waży chyba coś między 150-200 kg więc było by jeszcze gorzej!I spalanie większe bo to tak jakbym cały czas woził dwóch kolesi!
Na pewno z quattro lepiej się klei drogi ale pewnie jak się bez przerwy nie pałuje auta to jest to niezauważalne!
Co do uwagi,że A6 C5 to skarbonka to niestety prawda!Mówi już chociaż o tym rozmiar tego forum i mnogość problemów!ÂŻony Toyota Avensis z 1998 r. przez 5 lat nie wpierdzieliła tyle kaski co moje AUDI przez 1,5 roku <szok> !Chce się jeździć Władcą Pierścieni to trzeba głęboko nurkować do kieszonki!!!
No... jest też parę zalet...!Chyba...!
P.S Ale się pochwaliłem wyposażeniem,nie!!!

Co do uwagi,że A6 C5 to skarbonka to niestety prawda!Mówi już chociaż o tym rozmiar tego forum i mnogość problemów!ÂŻony Toyota Avensis z 1998 r. przez 5 lat nie wpierdzieliła tyle kaski co moje AUDI przez 1,5 roku <szok> !Chce się jeździć Władcą Pierścieni to trzeba głęboko nurkować do kieszonki!!!


P.S Ale się pochwaliłem wyposażeniem,nie!!!

No właśnie skończyłem i już chyba tylko to mi zostaje,wyczyściliśmy przeplywke i nic pyzatym ze lepiej się wkręca no obroty..myśleliśmy ze może to przez kostkę od czujnika temp bo dwa wejścia miały nalot ale tez nie, odpala gaśnie a za drugim razem chodzi jak marzenie wiec jak sprawdzę ciśnienie to będzie już wiadomo chyba..no IMO żeś się pochwalił ty patrz tylko żeby od przechwałek nie zaczęło się to wszystko sypać
no i fakt sporo kasy na niego idzie ale nie widzę alternatywy żeby wziąć coś innego chyba ze paska b5 ale teraz gdy się pojeździło tym to tak jak by z mesia wsiąść do poloneza 


Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
Paskiem B5 to chyba połowa Polaków pocina!Daj spokój!Zlejesz się z tą szarą masą!W tym roczniku i za taką kasę AUDI a6 c5 to najlepszy wybór!Za ponadczasowy wygląd,dynamikę i komfort trzeba zapłacić jakieś frycowe!W rankingach niezawodności nasze autko jest bardzo daleko ale kto na to patrzy!Z pewnością też gdyby nie gaz wszyscy mielibyśmy z nimi mniej problemów!Ale jak się chce jeździć taniej to od czasu do czasu trzeba jakiś temacik założyć na forum,pobawić się w detektywa i wydać trochę kaski!
Tak mi przykro,że nie trafiliście z tą przepływką!
Mam nadzieję,że to będzie ta pompka,bekniesz ok.500 zł i Twój problem definitywnie się skończy!
LuQas dobrze podpowiada z tym manometrem do kół,ale Tobie chyba nie o to chodziło,bo nadal trzeba znaleźć pompkę i dostać się do niej!
Chyba lepiej zostawić to fachowcom jak się nie ma czasu i smykałki do napraw mechanicznych!
P.S Z jakiej miejscowości jesteś?Pytam bo,żonę wyczaiłem w Białymstoku?




P.S Z jakiej miejscowości jesteś?Pytam bo,żonę wyczaiłem w Białymstoku?

No dokładnie,tam jest szaro i nudno chociaż mało zawodne no tylko druga sprawa zależy jak się trafi.. a w Audi się zakochałem
co prawda w sedanach i to tych 98-2000 bo te nowsze już mi jakoś nie bardzo podchodzą
no ale wcześniej miałem combi wiec doceniam rozkładane siedzenia i spanie z tylu np na zlotach
co do tej pompki to niestety jak się nie wiedziało ze jak się ma gaz to trzeba więcej paliwka zalać to teraz trzeba będzie pol wypłaty beknąć i wymienić no ale sprawdzę ja dopiero w piątek o ile wolne dadzą póki co niech stoi bo i tak pol fury rozkręciłem żeby przednie lampy po polerce jeszcze w środku wyczyścić i żarówy wymienić
[ Dodano: 2011-10-02, 22:34 ]
Aa a jestem trochę z za białego w przygranicznej miejscowości stąd te chierowe paliwko
a swoja tez wyczaiłem w Białym hehe 




[ Dodano: 2011-10-02, 22:34 ]
Aa a jestem trochę z za białego w przygranicznej miejscowości stąd te chierowe paliwko


Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
Welcom evryone..a wiec tak z góry dzięki wszystkim za pomoc ale przyczyna okazała się zupełnie inna i to nie jest pompka IMO
..zajechałem do swego kumpla mechaniora bo ten umówił mnie z kolei ze swoim kumplem co mi wcześniej stwierdził co z gazem jest nie tak i nie wiem czy młody łepek miał taka szkole czy taki talent ale powiedział co jest nie tak bez podłączania do czego kolwiek jak mu powiedziałem objawy..później podłączył kompy i co tam tylko miał i potwierdził swoja teorie choć nawet w kompie tego błędu nie było..a wiec cala przyczyna za te wszystkie objawy jakie opisałem w forum okazała się PRZEPUSTNICA nie wiem tylko dla czego bo była czyszczona nie cały rok temu
z tad pokazywało te błędy sond i przepływki..a samej przepustnicy wykazało na kompie tylko 2% (nie wiem jak to się zwie fachowo czy pracy czy czego tam) koleś zrobił nowa ,,adaptacje w programie'' i póki co (odpukać) pali na dotyk tylko czuć ze fura jest przymulona ale może ponowne czyszczenie pomoże a w ostateczności wymiana;/


Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.
Kolego cieszę się Twoim szczęściem!
Ale obawiam się,że to nie koniec!
Jakby przepustnica był niezaadaptowana no to chyba mógłby mieć problem z rozruchem ale chyba za każdym razem,nie!?A poza tym chyba by były jakieś drżenia,falowania obrotów,nierówna praca silnika!Tak?Ale jak jest dobrze to nie szukajmy dziury w całym!
Pozdrawiam!



Te kolega patrz czy u ciebie w tej wypasionej elektronika furze zaraz coś się nie zacznie,jeszcze ci tv padnie i będzie zal hehe
no jak by ci to powiedzieć
problem z odpalaniem był za każdym razem czy na ciepłym czy na zimnym ale to już chyba mówiłem dwie strony temu
...no właśnie,odpala normalnie,odpala wiec nie ma co tam drążyć ale nawet jeśli nie to, to przyczyny trzeba w elektronice szukać i ustawieniach bo w sumie bardziej naprawił się po tym jak przez noc miałem fure bez akumulatora bo poprzedni mi rozładowało do zera ale już chyba wiem gdzie było zwarcie chyba:(



Nigdy nie wymuszaj pierwszeństwa, ani nie zajeżdżaj drogi starszemu samochodowi. Tamten gość prawdopodobnie nie ma nic do stracenia.