Witam,
Od miesiaca mialem problem z czujnikiem temperatury, tydzien temu zostal wymieniony.Kilka dni przed wymiana zauwazylem ze silnik jest obciazony tak jak przy uzywaniu klimy. Po zmianie czujnika problem zostal nadal z tym ze, raz silnik jest obciazony i slychac przy wyzszych obrotach kompresor/wentylator klimy a raz nie. Oczywiscie klima jest wylaczona czyli przycisk ECON jest wlaczony przy ktorym swieci sie lampka...
Prosze o pomoc co i gdzie szukac... W moim miescie elektrykow malo i slabi wiec moze zdiagnozuje problem tutaj i naprawie w innym miescie..
Z gory dziekuje za pomoc
Auto: AUDI A6 AVANT, 98r, 2,5tdi V6 150 koni
[ A6 C5] Nie wylacza sie kompresor klimy, obciazony silnik
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow
[ A6 C5] Nie wylacza sie kompresor klimy, obciazony silnik
The force will be with you...always
cześć kolego , zacznij od sprawdzenia czy do kompresora dochodzi sygnał włącz/wyłącz
to bardzo proste musisz się położyć pod samochodem zdjąć osłonę , od strony kierowcy masz kompresor i do niego dochodzi kabel 2 żyłowy wypnij i zmierz czujnikiem czy coś się dzieje podczas wciskania guzka ECON jeżeli nie to szukaj wyżej , ten kabel można wyciągnąć góra
kolo zbiorniczka płynu do szyb (ja tam miałem kiedyś zwarcie)
jeżeli jednak masz sygnał to prawdopodobnie padł ci elektrozawór albo cewka w zależności od kompresora , musisz podłączyć go na krotko , tzn kable od akumulatora i i wpinasz się w gniazdo od kompresora i słuchaj czy będzie załączał
to sa dwie podstawowe rzeczy do sprawdzenia , na razie nic innego nie ruszaj i pisz co się dzieje
to bardzo proste musisz się położyć pod samochodem zdjąć osłonę , od strony kierowcy masz kompresor i do niego dochodzi kabel 2 żyłowy wypnij i zmierz czujnikiem czy coś się dzieje podczas wciskania guzka ECON jeżeli nie to szukaj wyżej , ten kabel można wyciągnąć góra
kolo zbiorniczka płynu do szyb (ja tam miałem kiedyś zwarcie)
jeżeli jednak masz sygnał to prawdopodobnie padł ci elektrozawór albo cewka w zależności od kompresora , musisz podłączyć go na krotko , tzn kable od akumulatora i i wpinasz się w gniazdo od kompresora i słuchaj czy będzie załączał
to sa dwie podstawowe rzeczy do sprawdzenia , na razie nic innego nie ruszaj i pisz co się dzieje
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 325
- Rejestracja: 30 cze 2011, 11:06
- Lokalizacja: Gorzow