Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C6] Wymiana zacisków i tarcz

Układ hamulcowy
Głodomorra
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 28 sie 2011, 22:34
Lokalizacja: Mazowsze

[ A6 C6] Wymiana zacisków i tarcz

Post autor: Głodomorra » 28 sie 2011, 22:46

Witam, w moim 3.0tdi chcę wymienić tarcze i zaciski na układ hamulcowy od S6. W związku z tym mam pytanie, czy w tej sytuacji konieczna jest również wymiana zwrotnic i piast? Ewentualnie, jeśli ktoś mógłby polecić zaciski i tarcze tuningowe które pasowałyby bez przeróbek do zwrotnicy na 18 calowe felgi.

Forum Audi A6
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 765
Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
Imię: Robert
Rocznik: 2014
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 CDUC 245KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Śląsk
Kontakt:

Post autor: Forum Audi A6 » 31 sie 2011, 13:08

-a6-c6-swap-hamulce-porshe-cayenne-6-tl ... t34882.htm
Tu masz temat nt. swap-u hampli. Powinieneś coś wyszukać dla siebie.

altium
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska

Post autor: altium » 26 wrz 2011, 22:16

ÂŻeby zamontować heble z S6, trzeba dodatkowo zmienić piastę, która wymiarem od zwykłej różni się o 6mm.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 27 wrz 2011, 10:47

Kolego wszystko jest do ogarnięcia ale będziesz musiał przejść na minimum fele 19"
i przygotować ~3 do 10 Kafli w zależności jakie te hamulce chcesz (ilość tłoczków, rozmiar tarcz etc...) gdzieś na forum zresztą był temat fajnie rozwinięty chyba przez Daniela.

Pozdro

Pablo200
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 223
Rejestracja: 29 wrz 2009, 09:48
Lokalizacja: Śląski

Post autor: Pablo200 » 28 wrz 2011, 16:23

Kolego jak masz coś więcej kaski na zbyciu to polecam ceramike
Myślę, że za 30-40 tyś można by przedni komplet założyć z RS6.

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

heble

Post autor: MaciejTFSI » 28 wrz 2011, 17:18

ja mam w 3.0tfsi hamulce od s6. wymieniono zwrotnice piaste,lozysko i auto lekko sie poszerzyło i potrzeby byl dystans na tylna oske.

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 28 wrz 2011, 23:06

Zestaw z RS'a naprwno poszerzy auto co widac na pierwszy rzut oka, za ceramike musisz liczyc8k za sztuke...czy komplet :-\ chyba to byla sztuka :-!

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 29 wrz 2011, 09:24

neimaD pisze:Zestaw z RS'a naprwno poszerzy auto co widac na pierwszy rzut oka, za ceramike musisz liczyc8k za sztuke...czy komplet :-\ chyba to byla sztuka :-!
no... nie za bardzo
ceramiczne tarcze z RS6 na przód to wydatek 20 000 zł za sztukę
tył 15 000 zł za sztukę...
na szczęście klocki ceramiczne są bardzo tanie około 4 000 za komplet ;)

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 29 wrz 2011, 10:21

ale z tego co widziałem na alledrogo, nie każy rs6 4f posiada ceramikę
podobnie jak w innych markach, to opcja
więc pewnie wystarczą hample z wersji dla "ubogich" rs6 <lol>

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 29 wrz 2011, 10:56

A w ogóle jest sens wymiany zacisków przecież te standardowe od C6 ładnie hamują taki zbędny bajer :)

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 29 wrz 2011, 11:34

igo_89 pisze:A w ogóle jest sens wymiany zacisków przecież te standardowe od C6 ładnie hamują taki zbędny bajer :)
Wszystko zależy od stylu jazdy i mocy auta, gdybym miał np. 3.0 TFSI przy obecnej jeździe zmienił bym na mocniejsze, ORI czasem podnoszą mi ciśnienie przy niedzielnych kierowcach na trasie bądź też w mieście. Na razie Do mojej 2.0 wystarczy mi nowa tarcza wentylowana i tyle :(

igo_89
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 590
Rejestracja: 04 lut 2011, 16:37
Imię: Forum Audi Iwo
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Ostrowiec Św/Warszawa
Kontakt:

Post autor: igo_89 » 29 wrz 2011, 12:23

Tak tylko ze ktoś nad tym myślał do jakiej mocy jakie wsadzić i w 3.0 TFSI tez są zwykle znaczy to ze spełniają swoje zadanie :)

MaciejTFSI
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 400
Rejestracja: 29 mar 2011, 01:41
Imię: Forum Audi
Rocznik: 2012
Moje auto: A7 4G
Nadwozie: Hatchback
Silnik: 3.0 TDI 204KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: S-tronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Wielkopolska
Kontakt:

Post autor: MaciejTFSI » 29 wrz 2011, 15:19

s-line mial 347 tarcze seria moje i dla mnie to za malo... s6 fajnie sobie radza juz i nie pali tak tarczy :) przewody jeszcze w stalowym oplocie i plyn motula rbf 6 musze dokupic <okok>

vonito
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 706
Rejestracja: 13 sie 2010, 10:41
Imię: Tomasz A6 Forum
Rocznik: 2006
Moje auto: S6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 4.2 326KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: vonito » 29 wrz 2011, 20:24

ja osobiście uważam że średnica nie jest aż tak ważna
347 mm w s-line są ciensze od standaru i często się wypatrzaja
ori hamulce dobrze sobie radzą jak są ori ;-)
bo zamienniki czy Ate kupione w zwykłym sklepie nie radzą sobie już aż tak dobrze
lepiej jednak zmienić na lepsze sportowe klocki dobrej firmy nawet lepsze od ori i podobnie z tarczami a skuteczność będzie mocno wystarczająca
w S6 nie tylko średnica jest większą ale również zaciski są inne... i taka wymiana na pewno mocno poprawi skuteczność... ale czy jest najlepsze wyjście...
Ostatnio zmieniony 30 wrz 2011, 09:57 przez vonito, łącznie zmieniany 3 razy.

altium
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 166
Rejestracja: 05 wrz 2010, 17:28
Lokalizacja: Gostynin, Wólka Nosowska

Post autor: altium » 29 wrz 2011, 22:03

vonito pisze:
neimaD pisze:Zestaw z RS'a naprwno poszerzy auto co widac na pierwszy rzut oka, za ceramike musisz liczyc8k za sztuke...czy komplet :-\ chyba to byla sztuka :-!
no... nie za bardzo
ceramiczne tarcze z RS6 na przód to wydatek 20 000 zł za sztukę
tył 15 000 zł za sztukę...
na szczęście klocki ceramiczne są bardzo tanie około 4 000 za komplet ;)
Heble Alcona przód:
zacisk 5,4kx2
tarcza 19,2kx2
klocki 2,2k
czyli na przód 51,4 <lol>
to przy serwisach które dają 10% rabatu na dzień dobry, przy takim zamówieniu daliby z 17%

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja