Jak w temacie , jakie tarcze i klocki polecacie do a6 c5 z 97r.
tarcze myslalem nad wentylowanymi , a klocki ? tutaj czytalem gdzies o nie sceralnych
by nie brudzily az tak felg , mozecie cos polecic ?
[ A6 C5] Jakie tarcze i klocki ( nie scieralne by nie brudzi
- emilzizi
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 594
- Rejestracja: 16 sie 2009, 08:28
- Imię: Emil
- Rocznik: 2000
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI BPP 180KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Wielkopolska
Wystarczy poszukać -a6-c5-ate-ceramik-polecam-vt35816.htm 

Seria 250hp 350Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Wirus okolice 310hp 450Nm
Później 390hp 550Nm
Było 445hp 646Nm
Jest 632hp 730Nm
Dołączę się do tematu, bo właśnie wymieniłem u siebie komplet, przeczytałem chyba każdy wątek
w tej kwestii i podjąłem ryzyko zakupu tarcz i klocków ATE z serii Ceramic i tarcze PowerDisk.
Na pierwszy rzut po kilku km jazdy, jest spora różnica w skuteczności, a to zupełnie nowe,
trzeba przejechać trochę, jak się ułożą, wtedy zdam relację kompleksowo. Na tą chwilę wydaje się ok,
tym bardziej, że miałem prawie nowe tarcze i klocki, ale niewiadomego pochodzenia, bo takie już
kupiłem na aucie w lutym. Zmiana podyktowana jest piszczeniem i lekkim drganiem przy hamowaniu
z większych prędkości, bicie było znaczne, do 100, 120km/h bez problemu, powyżej słaba skuteczność.
Dodatkowo piszczenie, przy małych prędkościach, w korkach, delikatne dotknięcie powodowało pisk,
jazda tramwajem mnie nie kręci
Sprawdziłem przy okazji zaciski, gumki, mam wszystko idealne.
Zmieniłem komplet po całości, tył już w zasadzie się nadawał do zmiany, przód z przebiegiem jakieś 10kkm.
Zapożyczyłem zdjęcia z Allegro, dokładnie ten model zakupów:
Klocki ATE Ceramic przód 260PLN, tył 150PLN komplet
Tarcze ATE POWER DISC przód 312mm 225PLN/szt, tył 245mm 185PLN/szt
![Obrazek]()
Jest sprzedawca na Allegro, w dobrych moim zdaniem cenach, łącznie całość 1250 z przesyłką za 20zł.
Z dnia na dzień Siódemka dowiozła rano, W Poznaniu taki zestaw, to kilka dni czekania, cena blisko 1700.
Skąd oni biorą ceny, nie wiem, ale spora różnica jest, zbyt duża wg mnie, nawet za usługę sprowadzenia.
Teraz polatamy i zobaczymy jak się wszystko ma, do opinii wielu z Was i wszelkich for, skuteczność, piszczenie,
trwałość, duże prędkości. Dodam, że na pudełkach hologramy świadczące o oryginalności, ważna rzecz.
w tej kwestii i podjąłem ryzyko zakupu tarcz i klocków ATE z serii Ceramic i tarcze PowerDisk.
Na pierwszy rzut po kilku km jazdy, jest spora różnica w skuteczności, a to zupełnie nowe,
trzeba przejechać trochę, jak się ułożą, wtedy zdam relację kompleksowo. Na tą chwilę wydaje się ok,
tym bardziej, że miałem prawie nowe tarcze i klocki, ale niewiadomego pochodzenia, bo takie już
kupiłem na aucie w lutym. Zmiana podyktowana jest piszczeniem i lekkim drganiem przy hamowaniu
z większych prędkości, bicie było znaczne, do 100, 120km/h bez problemu, powyżej słaba skuteczność.
Dodatkowo piszczenie, przy małych prędkościach, w korkach, delikatne dotknięcie powodowało pisk,
jazda tramwajem mnie nie kręci

Zmieniłem komplet po całości, tył już w zasadzie się nadawał do zmiany, przód z przebiegiem jakieś 10kkm.
Zapożyczyłem zdjęcia z Allegro, dokładnie ten model zakupów:
Klocki ATE Ceramic przód 260PLN, tył 150PLN komplet
Tarcze ATE POWER DISC przód 312mm 225PLN/szt, tył 245mm 185PLN/szt
Jest sprzedawca na Allegro, w dobrych moim zdaniem cenach, łącznie całość 1250 z przesyłką za 20zł.
Z dnia na dzień Siódemka dowiozła rano, W Poznaniu taki zestaw, to kilka dni czekania, cena blisko 1700.
Skąd oni biorą ceny, nie wiem, ale spora różnica jest, zbyt duża wg mnie, nawet za usługę sprowadzenia.
Teraz polatamy i zobaczymy jak się wszystko ma, do opinii wielu z Was i wszelkich for, skuteczność, piszczenie,
trwałość, duże prędkości. Dodam, że na pudełkach hologramy świadczące o oryginalności, ważna rzecz.