[V6] napinacze łańcucha rozrządu
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 07 sie 2011, 00:23
- Lokalizacja: kępno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 07 sie 2011, 00:23
- Lokalizacja: kępno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 07 sie 2011, 00:23
- Lokalizacja: kępno
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 28
- Rejestracja: 07 sie 2011, 00:23
- Lokalizacja: kępno
Czy może ktoś napisać czy faktycznie wymiana tych zaworków mu wyeliminowała to klekotanie
Ja jestem po wymianie napinaczy z łańcuchami na nowe w 2.7 BiT.
Napinacze pracują idealnie ~0 na jałowym i ~20 pod obciążeniem, brak błędów na VAG-u.
Niestety dźwięk - klekot na biegu jałowym jest głośny jak był, bez różnicy nowe czy stare napinacze
Ja jestem po wymianie napinaczy z łańcuchami na nowe w 2.7 BiT.
Napinacze pracują idealnie ~0 na jałowym i ~20 pod obciążeniem, brak błędów na VAG-u.
Niestety dźwięk - klekot na biegu jałowym jest głośny jak był, bez różnicy nowe czy stare napinacze
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Moje auto: A6 C5
- Rocznik: 1998
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 11
- Rejestracja: 03 cze 2011, 15:56
- Lokalizacja: Świdnik
Mam podobny problem. Opiszę może pokrótce jak to jest.
Vag zgłasza błąd czujnika położenia wałka rozrządu na drugim rzędzie cylindrów. Błąd dotyczy zwarcia do plusa.
Silnik po nagrzaniu chrobocze jak diabli.
Wskazania Vag w grupie 090 to:
stan jałowy:
0 i 0
zmiana fazy:
21, -7
Pytanie, czy wskazania Vag i głośna praca silnika mogą być spowodowane ubitym czujnikiem położenia wałka rozrządu, czy może wywalony jest nastawnik?
Vag zgłasza błąd czujnika położenia wałka rozrządu na drugim rzędzie cylindrów. Błąd dotyczy zwarcia do plusa.
Silnik po nagrzaniu chrobocze jak diabli.
Wskazania Vag w grupie 090 to:
stan jałowy:
0 i 0
zmiana fazy:
21, -7
Pytanie, czy wskazania Vag i głośna praca silnika mogą być spowodowane ubitym czujnikiem położenia wałka rozrządu, czy może wywalony jest nastawnik?
Na 100% klepią łańcuchy napinaczy, każdy kto przyłoży ucho nie ma wątpliwości, poza tym nawet miałem ślady na pokrywie od bicia łańcucha.sebastian855 pisze:zefir6, a jesteś pewien że to napinacze Ci klepią? Może to cos innego.
Co ciekawe najgłośniej klepie tylko jeden z nich, ten od strony rozrządu.
Pozdrawiam.
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga