[A6 C5] "Downsizing" SWAP z 2.7 BiT na 1.8 T
[A6 C5] "Downsizing" SWAP z 2.7 BiT na 1.8 T
Czołem.
Zastanawia mnie kwestia mocowań silników V6 i R4 w C5. Czy jest to w miarę możliwe, aby w miejsce V6`tki (2.7 BiT ) wstawić R4`kę (1.8 T)?
Robił to już ktoś? Może sprawa jest zupełnie nie warta zachodu, tzn. mocowania są tak inne od siebie, że trzeba by było sporo ciąć i spawać? A może jest odwrotnie - nie trzeba zbyt wiele rzeźbić w komorze?
Pozdrawiam,
Andrzej
Zastanawia mnie kwestia mocowań silników V6 i R4 w C5. Czy jest to w miarę możliwe, aby w miejsce V6`tki (2.7 BiT ) wstawić R4`kę (1.8 T)?
Robił to już ktoś? Może sprawa jest zupełnie nie warta zachodu, tzn. mocowania są tak inne od siebie, że trzeba by było sporo ciąć i spawać? A może jest odwrotnie - nie trzeba zbyt wiele rzeźbić w komorze?
Pozdrawiam,
Andrzej
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
sebastian855, w moim przypadku, jak pisałem wcześniej, wchodzi tylko opcja z 1.8T. Inaczej (2.4/2.8 w N/A), to nie ma sensu - chodzi mi głównie o koszty.
Z uporem maniaka dalej drążę: A co z faktem SWAP`owania 2.7 BiT do A4 B5, w którym wcześniej było 1.8 T
Jeśli w B5 można w jedną stronę, to zapewne też i w drugą. Analogicznie myśląc - tak samo powinno być w C5.
Z moich wypowiedzi wynika, że nie akceptuję innej odpowiedzi, jak tylko "śmiało, można działać"
To jak, badał ktoś już ten temat?
Z uporem maniaka dalej drążę: A co z faktem SWAP`owania 2.7 BiT do A4 B5, w którym wcześniej było 1.8 T

Z moich wypowiedzi wynika, że nie akceptuję innej odpowiedzi, jak tylko "śmiało, można działać"

To jak, badał ktoś już ten temat?
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Oczywiście.Toperz pisze:Jak byś to robił to zrób parę fotek i opis, będzie to ewenement na pewno i chętnie to zobaczęHitman pisze:ÂŻeby nie było, że nie można - dostałem wreszcie informację od Nosb`a, że taki zabieg jest możliwy bez problemu. W miejsce V6 można włożyć R4 w budzie C5.![]()
Powodzonka
Na razie to tylko plan, ale jedyny dla mnie, żeby mieć A6 C5. Do tematu powrócę na 100%

-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 475
- Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
- Imię: Radek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Lubartów
Nosb ogarniał chyba takie szczepy w obydwie strony.
Z tego co gadałem z nim kiedyś to do wymiany - pas, przedni z chłodnicami itp. mocowanie silnika, wydech, pewnie pierdoły jak puszki filtra powietrza ect.
Po mojemu opcja dobra jak ten silnik będzie siedział długo..jak chcesz taką operację przeprowadzić " na chwilę " to strata kasy.
Z tego co gadałem z nim kiedyś to do wymiany - pas, przedni z chłodnicami itp. mocowanie silnika, wydech, pewnie pierdoły jak puszki filtra powietrza ect.
Po mojemu opcja dobra jak ten silnik będzie siedział długo..jak chcesz taką operację przeprowadzić " na chwilę " to strata kasy.
Ten motor (1.8T) zostałby u mnie na długo. Wiadomo, że można go z powodzeniem dłubnąć i też będzie bardzo przyzwoicie kręcił.
Utrzymać 2.7TT nie byłbym w stanie na obecną chwilę, a gazu bym ta mnie włożył. Lubię jeździć, więc wiem ile by mnie taka przyjemność z 2.7TT kosztowała - a $ potrzebnie są nie tylko na PB i eksploatację Audi
Powiedzmy, że mierzę siły na zamiary.
Utrzymać 2.7TT nie byłbym w stanie na obecną chwilę, a gazu bym ta mnie włożył. Lubię jeździć, więc wiem ile by mnie taka przyjemność z 2.7TT kosztowała - a $ potrzebnie są nie tylko na PB i eksploatację Audi
