
Audi S6 // RS6 Shadow line look
ÂŻeby nie było, że przestałem dbać o samochód to tak:
> Wymieniłem korek od oleju
> Samochód dostał NOWE przednie dolne wahacze prosto z ASO
> Wyprałem tapicerkę foteli takim odkurzaczem co sika wodą i ją wciąga (wypas)
> Byłem na obadaniu skrzyni w Midparts.. Pan się przejechał i stwierdził: "ja bym nie szukał dziury w całym, bo skrzynia działa perfelcyjnie"
> Samochód dostał nowe nadkola na wypasie bo od RS6:
a tutaj widać że nawet zostało trochę zapasu kratki do nawiewania powietrza na tarczę od tyłu
![Obrazek]()
> Wymieniłem korek od oleju

> Samochód dostał NOWE przednie dolne wahacze prosto z ASO

> Wyprałem tapicerkę foteli takim odkurzaczem co sika wodą i ją wciąga (wypas)

> Byłem na obadaniu skrzyni w Midparts.. Pan się przejechał i stwierdził: "ja bym nie szukał dziury w całym, bo skrzynia działa perfelcyjnie"

> Samochód dostał nowe nadkola na wypasie bo od RS6:
a tutaj widać że nawet zostało trochę zapasu kratki do nawiewania powietrza na tarczę od tyłu

te kratki są pod takim kątem ze syf z kół nie bedzie wpadał do środka
ogólnie liczę głównie na fakt ze komora silnika bedzie lepiej wentylowana bo to najbardziej mi nie pasuje w 4.2.
Są wielkie chłodnice przez które powietrze wpada i wali prosto w wielki blok i.... nie ma gdzie uciekać
/
Brakuje tutaj jak dla mnie np. skrzel lub otworów w blotnikach jak w M5. Ale spoko spoko raczej na razie nie będę ich wycinał

ogólnie liczę głównie na fakt ze komora silnika bedzie lepiej wentylowana bo to najbardziej mi nie pasuje w 4.2.
Są wielkie chłodnice przez które powietrze wpada i wali prosto w wielki blok i.... nie ma gdzie uciekać

Brakuje tutaj jak dla mnie np. skrzel lub otworów w blotnikach jak w M5. Ale spoko spoko raczej na razie nie będę ich wycinał
