[ A6 C5] Skoki kierownicy
[ A6 C5] Skoki kierownicy
Witam krotko i na temat , podczas skrecania gdy kierownica wraca na swoje miejsce nie wraca onna plynnie tylko wraca "skokami" co to moze byc? w dodatku przy hamowaniu trzesie kierownica. dodam ze mam walniety lewy przegub stuka dosc glosno juz czy on moze byc powodem takiego wlasnie zachowania?
- phpbb3 forum A6
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1267
- Rejestracja: 20 maja 2010, 19:37
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2006
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
u mnie w C4 jest tak samo podczas skręcania wyczuwa się lekki opór trochę mocniej skręce to kiera przeskakuje do tego jeszcze wydaje jakieś dziwne dźwięki podczas kręcenia kierą. jak by coś obcierało? ja u siebie stawiam na magiel ale czy to może być magiel?
P.S.
drążki końcówki sworznie i wahacze zakładałem sam osobiście nowe (swag) zbieżność oczywiście ustawiona i problem dalej występuje. przy mocnym hamowaniu bije kiera i buja całą budą ale heble wołają o pomste do nieba. ogólnie kupiłem to audi za marne pieniądze i jest trochę zapuszczone... ale czego oczekiwać za 2tys zł...
P.S.
drążki końcówki sworznie i wahacze zakładałem sam osobiście nowe (swag) zbieżność oczywiście ustawiona i problem dalej występuje. przy mocnym hamowaniu bije kiera i buja całą budą ale heble wołają o pomste do nieba. ogólnie kupiłem to audi za marne pieniądze i jest trochę zapuszczone... ale czego oczekiwać za 2tys zł...
- lady monia
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 116
- Rejestracja: 25 gru 2010, 22:50
- Lokalizacja: Katowice/Sławków
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
maja, tutaj, oprósz wymiany poduszek jest poruszony temat tych łożysk a6-c4-wymiana-gornych-mocowan-przednich ... t33606.htm. Trzeba wyciągac zwrotnice wiec roboty troche jest
czyli z tego co widze to wychodzi na to że poducha amora nie jest z łożyckiem jak np w espace III w którym wymieniałem ten element. tylko teraz pytanie czy to napewno te łożyska? na kierownicy czuć wręcz że coś trze podczas jazdy nawet kiera na początku chodzi ciężko (prowadząc 1 ręką w łuku można się przejechać bo albo nie skręce albo jak użyje minimalnie większej siły kiera przeskakuje trze coś jak głupie i do tego tne zakręt jak wściekły). musze to zrobić bo mnie to poprostu.... denerwuje...
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Podnieś auto do góry i kręć za koła i nasłuchuj, ma się kręcić bez przeskoków-lekko i płynnie ('lekko') Może usłyszysz chrobotanie łożysk a jak nie no to dalej problem cz magiel czy łożysko ale z tego co piszesz sytuacja dość ciężka-jakby magiel był źle poskładany/wyregulowany.. czytałeś o kasowaniu luzu na przekładni w c4?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga