Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

100 C4 S4 2,5 TDI Fela 17" KW 10J, Gleba, CHROM

Prezentacja w/w aut.
Awatar użytkownika
Matt_04
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 214
Rejestracja: 06 maja 2009, 16:58
Lokalizacja: Rybnik/Śląsk

Post autor: Matt_04 » 28 sie 2011, 23:30

ja nawet na ori zawiasie jak zalozylem wieksze kola widze roznice i to duza

leonulim

Post autor: leonulim » 28 sie 2011, 23:39

Mając seryjne koła wąskie z wysokim et różnica jest niezauważalna dopiero jak posadzi sie felge z niskim ET która licuje z krawedziami nadkoli to widzimy różnice, fakt taki że w mojej A6 nie miałem tego problemu jak miałem 18 założone ( było równo )a nie zagłębiałem sie bo nie widziałem potrzeby. <mysli>

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 614
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 29 sie 2011, 08:09

już Tomaszu Ci to tłumaczę: zaznaczone jest to na fotce, mam nadzieje że każdy sie pokapuje na tym:

Obrazek

wkładając sportowe sprężyny tzn krótsze zmienia nam sie odległość w pozycji nr 1 zaznaczonej na foto co skutkuje tym iż lewe koło zaczyna być wypychane z nadwozia a prawe zaczyna sie chować, skrócenie tego drążka o różnice w wystawaniu kół wyrówna nam tylną oś, natomiast po założeniu seryjnych sprężyn i skróceniu drążka miejmy pewność że prawe koło będzie nam wystawało. mam nadzieje że wiecie o co chodzi...

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 29 sie 2011, 10:48

jo...w nocy to samo pomyslalem.sposobem na to moze byc poprostu wymiana tej belki na krotsza w zawiasie obnizonym i dluzsza w zawiasie seryjnym...pamietaj zeby ten temat poruszyc u nas..

leonulim

Post autor: leonulim » 29 sie 2011, 19:58

No właśnie ja zwyczajnie skróciłem tą belkę , proponuje nie skracać łapczywie ponieważ trzeba tylko połowę tej odległości skracać ponieważ oś wtedy przesuwa sie w prawo równo na lewe i prawe np.

1cm daje nam z lewej 1 cm mniej a z prawej 1 cm więcej i wtedy może być już ok

user

Post autor: user » 30 sie 2011, 06:49

moze wystarczy zastosowac, drazek z belki, która siedizxła na 1BE

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 30 sie 2011, 07:34

hm...a ja sprobuje zastosowac na srodku dlugosci srube rzymska...

Awatar użytkownika
Lipton
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 836
Rejestracja: 27 lip 2010, 17:51
Imię: Grzegorz
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI 115KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

Post autor: Lipton » 30 sie 2011, 14:12

przy quattro tego nie ma ?
Obrazek

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 30 sie 2011, 14:14

Lipton pisze:przy quattro tego nie ma ?
w Q masz z tyłu całkiem inne zawieszenie, jest most, wahacze i kilka drążków :)
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

Forum Audi A6 .

Post autor: Forum Audi A6 . » 30 sie 2011, 14:22

Lipton, w quatro masz calkowicie niezalezne zawieszenie tylne.kazde kolo jest same sobie,.Także ten efekt nie wystepuje.

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 614
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 30 sie 2011, 22:49

kilka nowych rzeczy a mianowicie dekielki na alu:
Obrazek

no i zmiana zawiasu przód, mam nadzieje że widać ładnie co jakiej jest firmy :mrgreen: a marki raczej tłumaczyc nie trzeba, a amorki TA technix na próbe zobaczymy co pokażą:
stara prawa strona:
Obrazek
Obrazek
lewa strona jeszcze gorsza w mianowicie bolec z drążka kierowniczego wypadł przy wybijaniu, z poduszki amortyzatora wyleciała tuleja, amorki po wykręceniu sie poprostu schowały :mrgreen:

a tu nowe cząstki:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

osłony przegubów, rozwalone w mak, jeden kupiłem firmy Kager (27 zeta) drugi firmy Lobro (40 zeta), polecam tylko i wyłącznie LOBRO, w komplecie znajdziemy 2 opakowania smaru i dodatkowo nową śrubę do przykręcenia przegubu do piasty :ok:

pozostało mi jeszcze wymiana łożysk w tylnych kołach, skrócenie belki w tylnej osi no i zbieżność i bedzie igiełka hehe
Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 21:16 przez Dawid2542, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
hasek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 269
Rejestracja: 14 lis 2009, 16:11
Lokalizacja: Bydgoszcz

Post autor: hasek » 31 sie 2011, 17:34

ostro działasz <okok>
ale końcówki drążka to miałeś zużyte maxymalnie <szok> ;)
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 614
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 31 sie 2011, 20:24

zawieche kupiłem u kolegi Daniello, wachacze 297 zł sztuka, końcówki po 55 a poduszki to niepamietam, osłony wyszły po rozebraniu wszystkiego i musiałem sie zaopatrzeć u nas w pobliskim sklepie żeby auto poskładać, nie mogłem czekać <okok>

Casian
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 141
Rejestracja: 21 mar 2009, 14:05
Lokalizacja: Świdnica

Post autor: Casian » 02 wrz 2011, 09:02

Dawid2542 pisze:zawieche kupiłem u kolegi Daniello, wachacze 297 zł sztuka, końcówki po 55 a poduszki to niepamietam, osłony wyszły po rozebraniu wszystkiego i musiałem sie zaopatrzeć u nas w pobliskim sklepie żeby auto poskładać, nie mogłem czekać <okok>
Sorry że tak zapytam ale czy kolega Daniello jest na Naszym forum ? Czy trzeba mieć specjalne koneksje aby do nie go dotrzeć ? Pytam bo cena za wahacz dość interesująca..

Ja za końcówki na Allegro płaciłem 60 zł wahacze chodzą tam po 330 zł.

Dawid2542
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 614
Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
Imię: Robert
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1993
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.9TDI 110KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
Kontakt:

Post autor: Dawid2542 » 02 wrz 2011, 09:40

niewiem czy jest na forum, ale ktoś z forum mi go polecał tylko niewiem kto, ugadywałem sie z nim poprostu tylko przez GG podałem adres i paczka była do 2 dni, na PW pośle ci numer GG, powiedz że piszesz z A6 klubu bo ktoś Ci polecał...

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga