100 C4 S4 2,5 TDI Fela 17" KW 10J, Gleba, CHROM
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 615
- Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
- Kontakt:
już Tomaszu Ci to tłumaczę: zaznaczone jest to na fotce, mam nadzieje że każdy sie pokapuje na tym:
wkładając sportowe sprężyny tzn krótsze zmienia nam sie odległość w pozycji nr 1 zaznaczonej na foto co skutkuje tym iż lewe koło zaczyna być wypychane z nadwozia a prawe zaczyna sie chować, skrócenie tego drążka o różnice w wystawaniu kół wyrówna nam tylną oś, natomiast po założeniu seryjnych sprężyn i skróceniu drążka miejmy pewność że prawe koło będzie nam wystawało. mam nadzieje że wiecie o co chodzi...
wkładając sportowe sprężyny tzn krótsze zmienia nam sie odległość w pozycji nr 1 zaznaczonej na foto co skutkuje tym iż lewe koło zaczyna być wypychane z nadwozia a prawe zaczyna sie chować, skrócenie tego drążka o różnice w wystawaniu kół wyrówna nam tylną oś, natomiast po założeniu seryjnych sprężyn i skróceniu drążka miejmy pewność że prawe koło będzie nam wystawało. mam nadzieje że wiecie o co chodzi...
w Q masz z tyłu całkiem inne zawieszenie, jest most, wahacze i kilka drążkówLipton pisze:przy quattro tego nie ma ?
Audi A6 C4 2,5 AEL '96 Sedan Quattro - 14-
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
Audi A6 C4 2.8 30V ACK '97 Avant Quattro - 11-14
Audi A6 C4 2.5 AEL '97 Avant Quattro - 09-10
VW Golf MK3 2.0 8V ADY '95 - 07-09
VW Golf MK2 1.8 8V RP '89 - 04-06
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 615
- Rejestracja: 02 sie 2010, 12:15
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1993
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 1.9TDI 110KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Rydułtowy (Śląskie)
- Kontakt:
kilka nowych rzeczy a mianowicie dekielki na alu:
no i zmiana zawiasu przód, mam nadzieje że widać ładnie co jakiej jest firmy :mrgreen: a marki raczej tłumaczyc nie trzeba, a amorki TA technix na próbe zobaczymy co pokażą:
stara prawa strona:
lewa strona jeszcze gorsza w mianowicie bolec z drążka kierowniczego wypadł przy wybijaniu, z poduszki amortyzatora wyleciała tuleja, amorki po wykręceniu sie poprostu schowały :mrgreen:
a tu nowe cząstki:
osłony przegubów, rozwalone w mak, jeden kupiłem firmy Kager (27 zeta) drugi firmy Lobro (40 zeta), polecam tylko i wyłącznie LOBRO, w komplecie znajdziemy 2 opakowania smaru i dodatkowo nową śrubę do przykręcenia przegubu do piasty
pozostało mi jeszcze wymiana łożysk w tylnych kołach, skrócenie belki w tylnej osi no i zbieżność i bedzie igiełka hehe
no i zmiana zawiasu przód, mam nadzieje że widać ładnie co jakiej jest firmy :mrgreen: a marki raczej tłumaczyc nie trzeba, a amorki TA technix na próbe zobaczymy co pokażą:
stara prawa strona:
lewa strona jeszcze gorsza w mianowicie bolec z drążka kierowniczego wypadł przy wybijaniu, z poduszki amortyzatora wyleciała tuleja, amorki po wykręceniu sie poprostu schowały :mrgreen:
a tu nowe cząstki:
osłony przegubów, rozwalone w mak, jeden kupiłem firmy Kager (27 zeta) drugi firmy Lobro (40 zeta), polecam tylko i wyłącznie LOBRO, w komplecie znajdziemy 2 opakowania smaru i dodatkowo nową śrubę do przykręcenia przegubu do piasty
pozostało mi jeszcze wymiana łożysk w tylnych kołach, skrócenie belki w tylnej osi no i zbieżność i bedzie igiełka hehe
Ostatnio zmieniony 31 sie 2011, 21:16 przez Dawid2542, łącznie zmieniany 1 raz.
Sorry że tak zapytam ale czy kolega Daniello jest na Naszym forum ? Czy trzeba mieć specjalne koneksje aby do nie go dotrzeć ? Pytam bo cena za wahacz dość interesująca..Dawid2542 pisze:zawieche kupiłem u kolegi Daniello, wachacze 297 zł sztuka, końcówki po 55 a poduszki to niepamietam, osłony wyszły po rozebraniu wszystkiego i musiałem sie zaopatrzeć u nas w pobliskim sklepie żeby auto poskładać, nie mogłem czekać
Ja za końcówki na Allegro płaciłem 60 zł wahacze chodzą tam po 330 zł.