to ja Wam opisze co dziś znalazłem u siebie , zaczęło się od nagłego spadku mocy , VAG oczywiście błąd
00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
zaczynam od sprawdzania szczelności wszystko hula jak ta lala wyjmuje górna klapę filtra powietrza bo chciałem wyciągnąć te czujniki pod przewodami paliwa . a tu sru wężyk mi jakiś wisi . patrze a ta cholera wyrwała się właśnie z tej obudowy filtra powietrza (wężyk idzie stad do trójnika a potem do N75 i N18 ) parszywie to jest zrobione wygląda trochę jak wtyczka od anteny female )tzn jest dzyndzelek żeby naciągnąć wężyk i na około jest taki kołnierzyk
na pewno było już pęknięte ale jak całkiem urwałem to dopiero zobaczyłem.
Trochę poxyliny
i turbo znowu hula jak ta lala
pisze to dla następnych żeby tam zajrzeli przed wymiana N75 i N18
[AKE 2,5 180 KM] Zawór (czujnik)N75 i N18
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
toso92, IMO to nie ten węzyk był przyczyna Twoich kłopotów. Ja sam jeździłem tak jakiś czas z tym wężykiem dyndającym swobodnie, tzn niepodłączonym do filtra. Auto jeździło normalnie, żadnych błędów nie mialem.
Jak popatrzysz na układ wężyków to ten wężyk łączy układ z atmosferą. Może sobie dyndać ale wtedy dostaje sie przez niego kurz itp. do elektrozaworów, co nie jest na zdrowie. Dlatego podłączono go do filtra powietrza gdzie wiadomo, powietrze jest bardziej czyste
.
Jak popatrzysz na układ wężyków to ten wężyk łączy układ z atmosferą. Może sobie dyndać ale wtedy dostaje sie przez niego kurz itp. do elektrozaworów, co nie jest na zdrowie. Dlatego podłączono go do filtra powietrza gdzie wiadomo, powietrze jest bardziej czyste

Części samochodowe online - Motostacja pl
- Motostacja pl
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 2092
- Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
- Imię: Motostacja
- Rocznik: 2004
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.7TDI 163KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Tiptronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kraków
Może calkiem "przypadkowo" poprawiłeś osadzenie jakiegoś innego węzyka ?
Przy tych trójnikach jest tak ciasno, że dłubiąc przy jednym wężyku nie sposób nie dotykać innych.
A może w w/w węzyku siedział jakiś paproch i na skutek Twoich działań wypadł ?
Nie wiadomo, ważne, że auto jeździ
Przy tych trójnikach jest tak ciasno, że dłubiąc przy jednym wężyku nie sposób nie dotykać innych.
A może w w/w węzyku siedział jakiś paproch i na skutek Twoich działań wypadł ?
Nie wiadomo, ważne, że auto jeździ

Części samochodowe online - Motostacja pl