Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[AKE 2,5 180 KM] Zawór (czujnik)N75 i N18

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
toso92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 09 mar 2010, 08:34
Lokalizacja: Paris

Post autor: toso92 » 30 sie 2011, 22:27

to ja Wam opisze co dziś znalazłem u siebie , zaczęło się od nagłego spadku mocy , VAG oczywiście błąd

00575 - Intake Manifold Pressure
11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent
zaczynam od sprawdzania szczelności wszystko hula jak ta lala wyjmuje górna klapę filtra powietrza bo chciałem wyciągnąć te czujniki pod przewodami paliwa . a tu sru wężyk mi jakiś wisi . patrze a ta cholera wyrwała się właśnie z tej obudowy filtra powietrza (wężyk idzie stad do trójnika a potem do N75 i N18 ) parszywie to jest zrobione wygląda trochę jak wtyczka od anteny female )tzn jest dzyndzelek żeby naciągnąć wężyk i na około jest taki kołnierzyk
na pewno było już pęknięte ale jak całkiem urwałem to dopiero zobaczyłem.
Trochę poxyliny
i turbo znowu hula jak ta lala
pisze to dla następnych żeby tam zajrzeli przed wymiana N75 i N18

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 31 sie 2011, 14:44

toso92, IMO to nie ten węzyk był przyczyna Twoich kłopotów. Ja sam jeździłem tak jakiś czas z tym wężykiem dyndającym swobodnie, tzn niepodłączonym do filtra. Auto jeździło normalnie, żadnych błędów nie mialem.
Jak popatrzysz na układ wężyków to ten wężyk łączy układ z atmosferą. Może sobie dyndać ale wtedy dostaje sie przez niego kurz itp. do elektrozaworów, co nie jest na zdrowie. Dlatego podłączono go do filtra powietrza gdzie wiadomo, powietrze jest bardziej czyste <okok> .
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
toso92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 09 mar 2010, 08:34
Lokalizacja: Paris

Post autor: toso92 » 31 sie 2011, 14:54

ooo nie strasz mnie dziś zrobiłem 400 km i miała takiego kopa ze aż strach było deptać
wiec co mogło być przyczyna tego? nic innego nie robiłem

Awatar użytkownika
Motostacja pl
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2092
Rejestracja: 26 maja 2008, 00:28
Imię: Motostacja
Rocznik: 2004
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.7TDI 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Kraków

Post autor: Motostacja pl » 31 sie 2011, 15:21

Może calkiem "przypadkowo" poprawiłeś osadzenie jakiegoś innego węzyka ?

Przy tych trójnikach jest tak ciasno, że dłubiąc przy jednym wężyku nie sposób nie dotykać innych.
A może w w/w węzyku siedział jakiś paproch i na skutek Twoich działań wypadł ?

Nie wiadomo, ważne, że auto jeździ <okok>
Części samochodowe online - Motostacja pl

Awatar użytkownika
toso92
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 101
Rejestracja: 09 mar 2010, 08:34
Lokalizacja: Paris

Post autor: toso92 » 31 sie 2011, 15:35

mam nadzieje ze masz racje , zresztą jak by coś się działo to będę pisał ,

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja