[ A6 C6 3.0 Tdi] 3.0 TDI a 2.7 biturbo
[ A6 C6 3.0 Tdi] 3.0 TDI a 2.7 biturbo
Witam.
Obecnie jezdze Allroadem 4B 2.7T 250 KM w tiptroniku. Jako ze ma juz 250 tkm, czas sie rozejzec za czyms nowszym. Bedzie to prawdopodobnie Allroad 4F 3.0 TDI 233 KM tez w tiptroniku. Auto bedzie z pewnoscia zawirusowane. Na papierze osiagi w oryginale sa raczej podobne. Wiem ze to calkiem inna charakterystyka silnikow ale szukam subiektywnych odczuc osob, ktore znaja/mialy oba silniki. W sieci nie znalazlem pezposredniego porownania tych maszyn.
Czy diesel jest duzo bardziej mulowaty? Czy moze wcale nie, w koncu ma wiekszy moment obrotowy? Jak wyglada porownanie przyspieszenia, elastycznosci (tu pewnie diesel) i V-Max?
Jako ze mieszkam w niemczech i mam okazje szybko sie przemieszczac nie chcialbym zamiany na slabsze auto niz obecnie. No i nizsze spalanie tez nie zaszkodzi. Na jazde probna nie mam w tej chwili czasu wiec tu zapytam
Pozdrawiam.
Marcin.
Obecnie jezdze Allroadem 4B 2.7T 250 KM w tiptroniku. Jako ze ma juz 250 tkm, czas sie rozejzec za czyms nowszym. Bedzie to prawdopodobnie Allroad 4F 3.0 TDI 233 KM tez w tiptroniku. Auto bedzie z pewnoscia zawirusowane. Na papierze osiagi w oryginale sa raczej podobne. Wiem ze to calkiem inna charakterystyka silnikow ale szukam subiektywnych odczuc osob, ktore znaja/mialy oba silniki. W sieci nie znalazlem pezposredniego porownania tych maszyn.
Czy diesel jest duzo bardziej mulowaty? Czy moze wcale nie, w koncu ma wiekszy moment obrotowy? Jak wyglada porownanie przyspieszenia, elastycznosci (tu pewnie diesel) i V-Max?
Jako ze mieszkam w niemczech i mam okazje szybko sie przemieszczac nie chcialbym zamiany na slabsze auto niz obecnie. No i nizsze spalanie tez nie zaszkodzi. Na jazde probna nie mam w tej chwili czasu wiec tu zapytam
Pozdrawiam.
Marcin.
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Ale ja mam teraz 2.7T w C5. Wiem ze w C6 nie ma tego silnika.kamilos_69 pisze:
ps. w c6 nie ma 2.7t więc problem niejako jest rozwiązany
Chodzi mi o odzucia z jazdy, osiagi itp.
Szkoda ze nie ma tu nikogo kto mial oba silniki w A6 lub Allroadzie. Wyglada na to ze trzeba bedzie zrobic jazde probna i samemu sie przekonac.
Moze ktos mi napisac jeszcze ile pali 3.0 TDI najlepiej Allroad przy 160, 180, 220 Km/h?
Pozdrawiam
Marcin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 770
- Rejestracja: 03 gru 2008, 22:44
- Imię: Forum Audi
- Moje auto: S6 C6
- Rocznik: 2008
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 4.2 326KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Multitronic
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Konin/wlkp
- Kontakt:
położony na brzuchu allroad z 3.0tdi:amstaf pisze:Moze ktos mi napisac jeszcze ile pali 3.0 TDI najlepiej Allroad przy 160, 180, 220 Km/h?
160km/h - 8,8l/100km
180km/h - 10,4l/100km
220km/h - 14,7l/100km
Wykonane mody :
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
C6:
- lustreko fotochrom
- bixenony (+AFS) z poziomowaniem i zmywaniem, LED
- MMI High, Navi, BT, TV, DVD, AMI
- elektryczne stołki
- parktronic plus
- ogrzewanie postojowe
- ori kamerka cofania
- TPMS
C7:
- ori kamerka, ori hak
Witam
Zbiera się niesamowicie
a jak zmieni się wydech to nie ma nic wspólnego z dieslem
ile zużywa wszystko zależny jak ruszasz ze skrzyżowania
jeśli zawsze pierwszy to jasne że więcej
reszta filmików na moim koncie na http://www.youtube.com
Zbiera się niesamowicie
a jak zmieni się wydech to nie ma nic wspólnego z dieslem
ile zużywa wszystko zależny jak ruszasz ze skrzyżowania
jeśli zawsze pierwszy to jasne że więcej
reszta filmików na moim koncie na http://www.youtube.com
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
TURBO GTB 2562
315PS 655NM
tmr,
te dane to chwilowego czy zaobserwowane na dluzszych dystansach?
Pytam bo moj wychodzi nawet znaczaco nizej, fak, ze nie allroad. i z tad nastepne pytanie, czy az taka wielka roznica jest miedzy zwyklym a allroad?
amstaf,
Po przesiadce z omegi mv6 jednak nie jestem sklonny do powrotu na benzyne, klekot jest przyjemniejszy dla uzytkownika podczas jazdy, zwlaszcza jesli chodzi o redukcje biegow (oba automaty), a benzyna zawsze odejdzie przy predkosciach powyzej 200, tam to juz tylko czysta moc sie liczy
te dane to chwilowego czy zaobserwowane na dluzszych dystansach?
Pytam bo moj wychodzi nawet znaczaco nizej, fak, ze nie allroad. i z tad nastepne pytanie, czy az taka wielka roznica jest miedzy zwyklym a allroad?
amstaf,
Po przesiadce z omegi mv6 jednak nie jestem sklonny do powrotu na benzyne, klekot jest przyjemniejszy dla uzytkownika podczas jazdy, zwlaszcza jesli chodzi o redukcje biegow (oba automaty), a benzyna zawsze odejdzie przy predkosciach powyzej 200, tam to juz tylko czysta moc sie liczy
@tmr
No calkiem ladnie. Myslalem ze wiecej bedzie. W porownaniu do mojego 2.7T to wrecz przepasc...
@dankan
To twoj? Widzialem go juz kiedys na YT. Pieknie chodzi. Super fura.
ArabaT
A jak diesel ma wieksza moc ( 2.7T=250PS, 3.0TDI po wirusie=270-280PS)? Teoretycznie powinien od 200 kmh lepiej isc, w koncu ma 20-30 koni wiecej... Czy decyduje jeszcze cos innego jak np. przelozenie, obroty czy cus?
Pozdrawiam
Marcin
No calkiem ladnie. Myslalem ze wiecej bedzie. W porownaniu do mojego 2.7T to wrecz przepasc...
@dankan
To twoj? Widzialem go juz kiedys na YT. Pieknie chodzi. Super fura.
ArabaT
A jak diesel ma wieksza moc ( 2.7T=250PS, 3.0TDI po wirusie=270-280PS)? Teoretycznie powinien od 200 kmh lepiej isc, w koncu ma 20-30 koni wiecej... Czy decyduje jeszcze cos innego jak np. przelozenie, obroty czy cus?
Pozdrawiam
Marcin
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 765
- Rejestracja: 14 lut 2010, 10:28
- Imię: Robert
- Moje auto: A7 4G
- Rocznik: 2015
- Nadwozie: Hatchback
- Silnik: 3.0 CDUC 245KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: S-tronic
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga