Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ All ] [A6C6] kaganiec na cisnienie doladowania w edc 16

Pomysły, pytania, spostrzeżenia odnośnie tuningu zawieszenia, silnika, układu napędowego.
Awatar użytkownika
Fahoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 26 cze 2011, 22:52
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: Fahoo » 28 sie 2011, 11:03

dankan, chyba by wypadało ,bo szkoda miec 80`C w dolocie
GTI/TDI

coolmen77
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 527
Rejestracja: 24 kwie 2010, 06:17
Imię: Damian
Rocznik: 2006
Moje auto: A6 C6
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Głogów
Kontakt:

Post autor: coolmen77 » 28 sie 2011, 11:04

roz*******sz ten silnik w drobny mak
cisnąć w ten silnik tyle mocy bez modyfikacji mechanicznych

dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 28 sie 2011, 11:14

to se kupie nowy od A5 plus skrzynia TAM TO DOPIERO NADMUCHAMY :)
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM

Awatar użytkownika
Fahoo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 26 cze 2011, 22:52
Lokalizacja: Podlasie

Post autor: Fahoo » 28 sie 2011, 11:19

dankan, w 3,0 podobni sie duzo nie dmucha musimy spotkac sie we 3ch i pogadac
fmic to na pewno
GTI/TDI

dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 28 sie 2011, 22:20

JEST TURBO WYDAJNIEJSZE
Obrazek

[ Dodano: 2011-08-30, 20:36 ]
Nowa mała zabawka a jak dokładniej pokazuje jak się meczy turbo ustawione na 1,5 bara a przy pełnym przyspieszeniu przeładowuje do 2,0 bara
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM

ODPOWIEDZ

Wróć do „Tuning mechaniczny”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja