Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ RS? 4.2 V8 ] By Seba;-)

Prezentacja w/w aut.
ODPOWIEDZ
raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 28 sie 2011, 17:37

lady monia pisze: A fotele tego typu były montowane tylko w c5 i rs4 b5 :)
Takie fotele były w S3, S4,RS4 i w C5 <okok>
Fotela są kosa..zazdroszczę bo jeździ się w nich świetnie <okok>

tomekb164
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 115
Rejestracja: 26 mar 2009, 17:57
Lokalizacja: Zbychowo

Post autor: tomekb164 » 28 sie 2011, 18:24

sebastian855, co z tipem? jak padnie to wlatuje manual ma sie rozumieć? <rotfl>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 28 sie 2011, 18:25

raggaman, masz racje, w tych fotelach jedzie się rewelacyjnie <lol>

Filmik narazie z odgłosem wydechu ;)
Popijam sobie browarka i na drogę już dzisiaj nie ruszam.
Jak będę miał troche czasu i kogoś do trzymania fona to nagram filmik z jazdy :)


[ Dodano: 2011-08-28, 18:26 ]
tomekb164, mam dwie opcje ,ale jeszcze nie wiem co wybiorę,
albo automat z RS6 albo manual z s6 :)

Awatar użytkownika
Wujek-West
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 711
Rejestracja: 15 sie 2010, 09:51
Imię: Krzysztof
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.3 133KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Katowice/Łaziska
Kontakt:

Post autor: Wujek-West » 28 sie 2011, 18:54

chetnego do trzymania kamery już masz :) ja pochytam cyfufke
Tylko słaba Polska boi się silnego Śląska

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 28 sie 2011, 19:01

Wujek-West, no to super <okok>

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 28 sie 2011, 20:16

sebastian855 pisze:raggaman, masz racje, w tych fotelach jedzie się rewelacyjnie <lol>
I to do tego stopnia, że te Recaro z S4 B7 chowają się jak dla mnie <okok>

Co do wydechu..szkoda, że nie wyciąłeś zderzaka pod końcówki, ale rozumiem że parktronik jest <uoee>

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 28 sie 2011, 20:27

raggaman, zderzak jest wycięty, ale niestety głębiej nie bardzo jest jak, właśnie przez parktronic :)

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 28 sie 2011, 20:47

Ja bym parktronic wywalił...fashion over function <figielek>

DJabeł
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 02 kwie 2009, 17:50
Imię: Jarek
Rocznik: 1999
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.8 ACK 193KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Kraków

Post autor: DJabeł » 28 sie 2011, 23:14

o ja pierd <szok> masakra 400 koni to robisz eSki jak chcesz <lol> a co najlepsze wszystko w budzi nie wyróżniającej sie jakoś bardzo z tłumu <okok> Wydech masz seryjny?
Audi a6 c5 2000r 2.5TDI 180KM - post451237.html#p451237

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 29 sie 2011, 16:54

DJabeł, wydech nie jest seryjny,
nie ma katów i pre-katów,a wszystkie tłumiki zostały zastąpione tłumikami przelotowymi.
Seryjny wydech jest bardzo cichutki.
Teraz przy tych modach muszę dostosować średnicę wydechu to większych turbin,
wiec znowu się trochę pozmienia ;)

gość_

Post autor: gość_ » 29 sie 2011, 18:03

sebastian855, zaszalales
recarosy w pieknym stanie, jezdzi sie w nich bosko cos o tym wiem
tylko kolo mi troche nie pasi taki szary
Czekam teraz na filmik jak to sie zbiera

blant16
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 20
Rejestracja: 10 sie 2010, 21:37
Lokalizacja: Szczecin

Post autor: blant16 » 30 sie 2011, 20:41

Zazdroszcze!!!

raggaman
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 475
Rejestracja: 28 wrz 2009, 13:33
Imię: Radek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Avant
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Lubartów

Post autor: raggaman » 30 sie 2011, 21:47

Ruszałeś zawory DV czy zostawiłeś oryginalne ?

Awatar użytkownika
Zagór
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1236
Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
Imię: Piotr
Rocznik: 1998
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T APU 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Zagór » 02 wrz 2011, 10:24

sebastian855 pisze:
Zagór pisze:Co mam i czym jeżdżę, to akurat doskonale wiem, wiem też że jestem meega tuningowcem a jeżdzę seryjnym autem, bo lubię jak auto jeździ, a nie wylgąda jakby miało jeździć
Jak dla mnie to Ty jesteś zwykłym pozerem, który naczytał się w necie, albo naoglądał operacji tuning i myślisz że zabłyśniesz.
Auta pewnie nawet nie masz,a jak masz to się go wstydzisz pokazać,
bo z Twoimi zapędami do przechwałek napewno byś pokazał. <okok>
Jestem pozerem, fanem operacji tuning - raczej Ty nim jesteś, ja tylko wyraziłem swoja opinię, nie podoba mi się i tyle, oraz zadałem ci konkretne pytanie, co z resztą - bo na silniku się jazda nie kończy :(

Nie mam narcystycznej natury i nie poszukuję poklasku nt. swojego auta - więc nie będzie fotek :)
Nie mam też zamiaru stwierdzić, że mojego auta nie ma, bo potrzebne były graty z niego :( a byłoby co wybebeszać :)

Ostatni Twój zakup - fotele, klasa sama w sobie, i to akurat na plus w tej całej Twojej dłubaninie.

A co do reszty panów...

Panie The_Rock - cymbała proponuję poszukać w najbliższym otoczeniu, np. spojrzeć rano w lustro :)

Panie Wujek-West - Eibach to firma jeśli chodzi o zawieszenia, ale nie mów mi że wolałbyś taki zawias jak w opisywanym aucie, gdzie poza kreceniem śrubą od wysokości nie ma nic, niż PSS-9, gdzie mnogość regulacji pozwala na wystrojenie takiego zawiasu takie, że auto nie tylko wygląda, ale tor robi w np. 5 sek. mniej :)
Proponuję się już nie zajmować moim pojęciem o tuningu, robię zawodowo w innej branży, a że mam stały kontakt z ludźmi z motosportu, to i coś wiem. Nie wynika to z moich doświadczeń, ale z doświadczeń ludzi, którzy budują od podstaw bardzo fajne projekty, więc chętnie słucham wszystkiego o czym mówią :)

Panie Keda_R - to raczej Wasze zachowanie można przyrównac do szpanowania w piaskownicy, a jak się komuś nie podoba, i co gorsze o tym napisze, to się obrażacie, zabieracie zabawki i koniec zabawy :(

Jak dla mnie wątek wyczerpany.
Jakby ktoś miał pytanie dlaczego - dlatego, że to auto będzie potem poruszało się po publicznych drogach, po których również ja jeżdżę, i nie chcę spotkać 2tonowego potwora, który nie jest w stanie skręcić, bądź się zatrzymać.

Awatar użytkownika
sebastian855
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1020
Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
Imię: Sebek
Rocznik: 1997
Moje auto: A6 C5
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 1.8T AEB 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza

Post autor: sebastian855 » 02 wrz 2011, 11:41

raggaman, zaworki dv mam w tej chwili ori,
ale jakby ori nie dawały rady to mam w zapasie aluminiowe pro-perfekt.
Kupiłem je po zrobieniu programu, ale wtedy były za twarde,
wiec teraz powinny byc idealne ;)

Zagór, Nikt nie miał by nic do Ciebie jakbyś zadał pytanie jak człowiek,
a nie próbował w każdym swoim poście udowodnić że jesteś guru tuningu,
a wszystko co robie w aucie to badziew.
Zagór pisze:Proponuję się już nie zajmować moim pojęciem o tuningu, robię zawodowo w innej branży, a że mam stały kontakt z ludźmi z motosportu, to i coś wiem. Nie wynika to z moich doświadczeń, ale z doświadczeń ludzi, którzy budują od podstaw bardzo fajne projekty, więc chętnie słucham wszystkiego o czym mówią
Czyli tak jak podejrzewałem , nasłuchałeś się i teraz chcesz błyszczeć.
Zagór pisze:Panie Wujek-West - Eibach to firma jeśli chodzi o zawieszenia, ale nie mów mi że wolałbyś taki zawias jak w opisywanym aucie, gdzie poza kreceniem śrubą od wysokości nie ma nic, niż PSS-9, gdzie mnogość regulacji pozwala na wystrojenie takiego zawiasu takie, że auto nie tylko wygląda, ale tor robi w np. 5 sek. mniej
I tu właśnie twój problem, bo ja nie robię auta na tor tylko do codziennej jazdy,
I nie potrzebny mi torowy zawias, bo po co jak go nawet nie wykorzystam,
a nie mam zamiaru bawić się w dojazdy dopracy na czas i spuszczać się jak urwę minute czy dwie <glupek>
Eibach pro-steet jak sama nazwa wskazuje jest zawiasem ulicznym,
i taki mi w zupełności wystarczy. A jakbys chciał wiedziec to taki zwykły zawias jest niebo lepszy od seryjnego, i sporo poprawia właściwości jezdne auta.
Zagór pisze:Jakby ktoś miał pytanie dlaczego - dlatego, że to auto będzie potem poruszało się po publicznych drogach, po których również ja jeżdżę, i nie chcę spotkać 2tonowego potwora, który nie jest w stanie skręcić, bądź się zatrzymać.
Ten dwu tonowy potwór to rozumiem odnosi się również do każdego s6?
Bo jakby nie było to seryjnie miałem zawias z s6 i hamulce,
wiec tym tokiem myslenia stwierdziłeś że Twoje rzekome auto to tez dwu tonowy potwór który nie skręca i nie ma się jak zatrzymać. :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja