Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[ A6 C4+Lpg] Szarpiące ACE

Silniki benzynowe
ODPOWIEDZ
GREGORIUS_83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 27 kwie 2010, 22:09
Lokalizacja: Brzeg

[ A6 C4+Lpg] Szarpiące ACE

Post autor: GREGORIUS_83 » 31 mar 2011, 23:06

Witam, przemieliłem całe forum w poszukiwaniu jakiejś rady. Nie znalazłem, więc zapytam. :] . Dostałem w "spadku" całkiem przyjemne Audi C4 z silnikiem ACE i mam z nim drobne problemy. Silnik wpada w dziwne wibracje, nie ma mocy (mam jakieś porównanie z ABC, niby o 10 koni mniej ale i o 100 kg lżejszy ), obroty raczej nie falują, po prostu spadają poniżej 750 na biegu jałowym albo, co rzadko, utrzymują się na poziomie około 1500. Podczas przyspieszania potrafi szarpać. Nie ma znaczenia czy jadę na gazie czy Pb, na benzynie są te same objawy tylko auto jeszcze bardziej przymulone.
No i jeszcze kwestia grzejącego się kolektora wydechowego (chyba) bo jak przejadę trasę o długości około 15-30 km i gaszę silnik to słychać jak metal stygnie <szok>.
Silniczek krokowy w drodze, kabel do vag'a w drodze...


A tu Kody błędów:

525 Lambda Sonda-G39
brak sygnału - BÂŁÂĄD SPORADYCZNY


516 Styki biegu jałowego -F60
przerwa lub zwarcie do plusa

Awatar użytkownika
hubos21
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 50
Rejestracja: 30 lip 2010, 19:09
Imię: Hubert
Rocznik: 1998
Moje auto: A8 D2
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: V8 3.3 l
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Lokalizacja: Mogilno

Post autor: hubos21 » 04 kwie 2011, 19:08

przydałoby się sprawdzić sonde, podłączyć voltomierz, możesz odłączyć aku na jakiś czas, później pojeździć na początku na samej PB, do tego masz problem ze stycznikiem biegu jałowego, albo uszkodzony kabel albo czujnik do wymiany, sprawdź jeszcze czy przepustnica się zamyka do końca i słychać "cyk" w czujniku, może śrubka od uchylenia przepustnicy jest za mocno wykręcona

Awatar użytkownika
Macho130
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 37
Rejestracja: 28 lut 2011, 17:55
Lokalizacja: Rzeszow

Post autor: Macho130 » 05 kwie 2011, 17:37

kolego ja mam taki sam problem jeden z mechaników powiedział ze zapłon trzeba ustawić ustawiłem i dalej to samo następny stwierdził zaduza dawka paliwa i tez tak szukam.

GREGORIUS_83
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 4
Rejestracja: 27 kwie 2010, 22:09
Lokalizacja: Brzeg

Ciąg dalszy

Post autor: GREGORIUS_83 » 28 sie 2011, 17:13

Zmiana krokowca ujawniła najprawdopodobniej einowajce całego problemu; mianowicie przepustnice. Konkretniej czujnik położenia okazał się uwalony...
Mam całą przepustnice sprawną, z takiego samego silnika tylko ,że z B4.
I tu mam pytanie:
Moja stara przepustnica posiada dodatkowe wejście przewodem podciśnienia który prowadzi do obudowy filtra powietrza.
Nowa takiego podłączenia nie posiada i tak się zastanawiam, czy po zmianie bedzie to wszystko dobrze działało.
Mam zamiar zaślepić podłączenie w obudowie filtra bo nie mam zamiaru go zmieniać.

Jutro przekładam to wam zamelduje jak poszło. :)

A... zapłon ok.


Fotek nie mam, udało się. Silnik kręci się jak wściekła CBRa <lol> .
Mam tylko mały problem z niskimi obrotami, spadają do 200 czy 300. ;|
Kwestia regulacji ale to już zostawię mechaniorowi we Wrocku, niech mieszanka wygląda tak jak ma wyglądać.

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C4 (1991-1997)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja