Zmiana krokowca ujawniła najprawdopodobniej einowajce całego problemu; mianowicie przepustnice. Konkretniej czujnik położenia okazał się uwalony...
Mam całą przepustnice sprawną, z takiego samego silnika tylko ,że z B4.
I tu mam pytanie:
Moja stara przepustnica posiada dodatkowe wejście przewodem podciśnienia który prowadzi do obudowy filtra powietrza.
Nowa takiego podłączenia nie posiada i tak się zastanawiam, czy po zmianie bedzie to wszystko dobrze działało.
Mam zamiar zaślepić podłączenie w obudowie filtra bo nie mam zamiaru go zmieniać.
Jutro przekładam to wam zamelduje jak poszło.
A... zapłon ok.
Fotek nie mam, udało się. Silnik kręci się jak wściekła CBRa

.
Mam tylko mały problem z niskimi obrotami, spadają do 200 czy 300.

Kwestia regulacji ale to już zostawię mechaniorowi we Wrocku, niech mieszanka wygląda tak jak ma wyglądać.