Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[ A6 C5 2.5 Tdi] Wycięcie kata

Silniki wysokoprężne
m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 08 sie 2011, 22:21

Jarecki pisze:ja mam naped Q i mam tak jak na fotce dwa katy pozniej srodkowy i dwa koncowe
[url=http://img405.imageshack.us/img405/3153/16072011860.th.jpg]Obrazek[/URL]
czyli 5 masz?
czy tak Turbo -> kat pojedynczy -> rozchodzi se na 2 rurki na każdej 1 kat -> 2rurki po 1-nym tłumiku końcowym ?

mam BAU Q+T i chce wywalić katy to tylko te 2 podwójne czy ten środkowy też ?

proszę o rozrysowanie takie łopatologiczne :> które wyciąć <figielek>
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

Awatar użytkownika
Jarecki
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 896
Rejestracja: 03 mar 2008, 07:26
Imię: Henryk
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 1999
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.4 AGA 165KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Silesia
Kontakt:

Post autor: Jarecki » 09 sie 2011, 08:49

m3rvin, mam turbo pozniej rozchodzi sie na dwie rury na kazdej po Kacie pozniej laczy sie z srodkowym Tlumikiem z czego znowu rozchodzi sie na dwie strony do Tlumikow koncowych :) :)
AUDI jest jak Media Markt - nie dla Idiotów :D
Forum Audi nie tylko A6. ;)

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 09 sie 2011, 15:01

Jarecki pisze:m3rvin, mam turbo pozniej rozchodzi sie na -> dwie rury na kazdej po Kacie <- pozniej laczy sie z srodkowym Tlumikiem z czego znowu rozchodzi sie na dwie strony do Tlumikow koncowych :) :)
thx czyli wywalam to co zaznaczył&#8226;em wyżej

a co zastosować strumienice/rurki czy wybebeszyć(jak przy wybebeszonym nie będzie zachwiany załamany przepływ spalin ? ) czy w wybebeszonym wstawić rurke ?
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 09 sie 2011, 22:02

sprawa rozsądzona umówiłem się z mechanikiem jak tylko auto wróci z trasy 2600km <rotfl> to zostanie wybebeszone :)

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 16 sie 2011, 04:53

Napisz proszę coś o efektach tej kastracji.
Przede wszystkim interesuje mnie to czy jest różnica w spalaniu i czy pojawiła się jakaś zasłona dymna <mysli>

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 16 sie 2011, 19:54

operacja dopiero w następnym tygodniu.Nie wiem czy tak odrazu można będzie coś o spalaniu powiedzieć trzeba troche pojeżdzić żeby sprawdzić dokładniej a wątpie żeby duża różnica była, co do zasłony dymnej to nie wierze w nią żeby była a co do mocy to odrazu będzie wiadomo.
Jak będzie po to dam znać...

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 17 sie 2011, 16:46

Jeśli będziesz miał możliwość to może pstryknij fotkę, czy chociaż zerknij jak wyglądają w środku katalizatory. Mam podobny do Ciebie przebieg i też chodzi mi po głowie kastracja <rotfl>, jednak mi chodzi wyłącznie o obniżenie spalania, bo mocy do FWD więcej nie potrzebuję.

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 17 sie 2011, 18:04

ja nie narzekam na spalanie tak strasznie bo 7 w trasie to nie jest żle przy mojej jeżdzie ale ja mam 6cio biegowego manuala i tu jest plus <lol>
dam znać!!!

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 17 sie 2011, 20:54

tak mam oryginalną 150 konna+ chip...

a wynika z hamowni 178KM <lol>

wcześniej wymieniałem wszystkie zabawki co się u nas sypią żeby auto latało jak ta lala
ale cały czas odczuwam jakiś niedosyt <rotfl>
bo niestety ta masa i tylko 180KM nie robi szału...
wiec myśle co tu jeszcze zrobić żeby było lepiej...

Myśle że twoją oryginalną 180 bym zabił ale trzeba było by to sprawdzić <cwaniak>
nie wspominając o tiptroniku

Awatar użytkownika
łapek
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 334
Rejestracja: 22 sie 2010, 00:00
Imię: Łukasz
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2006
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.6 ABC 150KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Piaseczno/Warszawa
Kontakt:

Post autor: łapek » 17 sie 2011, 22:12

Ja w swojej nie mam kata, i zmiana raczej na +. Zasłony dymnej nie ma - auto prawie w ogóle nie kopci, no i porównując do innych 2.5 tdi jeździ całkiem dynamicznie :). ÂŚrednie spalanie po mieście 9l - skrzynia manual. (Nie wiem jak było wcześniej)
Diesel a6-c6/ Audi A6 C6.

Awatar użytkownika
mwx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1486
Rejestracja: 29 paź 2010, 13:27
Imię: Forum Audi A6
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2001
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 3.0 TFSI 300KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Benzyna+LPG
Lokalizacja: Poznań West

Post autor: mwx » 18 sie 2011, 01:58

Ten katalizator trzeba jakoś wycinać, czy wystarczy odkręcić jakieś złączki, wyjąć dziada i wstawić kawał rury w to miejsce?

I jak wygląda sprawa tego mniejszego katalizatorka, zaraz za turbo?

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 18 sie 2011, 19:55

masz napisane wcześnienj małe rozcinasz i wyciągasz bebechy a duży trzeba wyciąć...

Awatar użytkownika
spinacz2100
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 392
Rejestracja: 20 wrz 2009, 18:26
Imię: Szubert
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.5TDI BFC 163KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Tiptronic
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Augustów
Kontakt:

Post autor: spinacz2100 » 19 sie 2011, 16:12

spokojnkie nie chciałem cie urazić <okok>
po pierwsze nie mam zapchanego kata tylko dla fantazji chce go wyciąć bo napewno po takim przebiegu w jakimś stopniu blokuje przepływ spalin.Zresztą wystarczy przeczytać temat...
gdzieś tam wyczytałem że co 200-250tyś. powinno się go wymieniać.
jeżeli twoja rozpędza się do 240 to byś wygrał bo moja robi 220 tylko ciekawe jak dokładne jest wskazanie licznika przy tej prędkości <mysli> i czy zdąrzył byś się rozpędzić i mnie dogonić przed następnym hamowaniem <lol>
Robiąc chipa chodziło mi o to żeby z dołu lepiej szła a nie żeby osiągać niewiadomo jakie prędkości bo i tak żadko kiedy jade ponad 160km/h
Nie pamiętam ile ma NM a mam teraz remont w mieszkaniu i nie mam jak wyjąć papierów ale jak odkopie to napisze!!!

PS. ja też rok temu miałem remont silnika gratis nowe wtryski i przepływka, co do turbiny to jak nowa chyba w DE ktoś ją wymieniał, została tylko pompa ale znając życie to i na nią niedługo przyjdzie pora.
Pocieszam się tym że to już będzie chyba wszystko... <lol>

dankan
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 249
Rejestracja: 25 sty 2010, 09:58
Lokalizacja: Białystok

Post autor: dankan » 22 sie 2011, 10:01

Witaj
co do modyfikacji układu wydechowego to rób przelot zaślepiaj EGR będą efekty od dźwięku po szybsze wstawanie turbo a jak robisz mody chcesz więcej mocy to trzeba z deka większe turbo zależy tylko ile chcesz tej mocy ;) a i dolot powietrza filtr K&N są pasujące w oryginalnej obudowy filtrów nie trzeba żadnych stożków robić i wyjmować oryginalnych odbudów filtra.
PS.
Na początek pozbycie się kata to już coś .
MOTOR ASB
TURBO GTB 2562
315PS 655NM

m3rvin
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 186
Rejestracja: 18 gru 2010, 00:46
Lokalizacja: Radlin / Hagen
Kontakt:

Post autor: m3rvin » 22 sie 2011, 10:55

szybkie pytanie do ludzi od c5 2.5tdi jaka jest średnica rurki ? 60mm

dankan, ile dałeś za wydech ? dość grubo tam masz <lol> :>
www.krzysztofpodolski.com Nie bądz obojetny przekaz 1% na szczytny cel :)
126p-> GSI 8V E > GSI 16V F > A6Q 2.5TDi 179ps > A6Q 2.8 193ps > jest i ona S6 C5 ANK

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga