[A6 C4] AEL gdzie podłączyc wskaźnik turbo boost ?
[A6 C4] AEL gdzie podłączyc wskaźnik turbo boost ?
Witam.
Mianowicie sprawa ma sie nastepujaco. Jak w 1.9 TDI wiedziełm gdzie się wpiąść ze wskażnikiem doładowania tak w przypadku AEL mam nieco problem. Gdzie trzeba się wpiąść aby było dobrze?
Mógłby mi ktoś na fotce pokazać?
Będę wdzięczny za odpowiedz
Pozdrawiam serdecznie
Mianowicie sprawa ma sie nastepujaco. Jak w 1.9 TDI wiedziełm gdzie się wpiąść ze wskażnikiem doładowania tak w przypadku AEL mam nieco problem. Gdzie trzeba się wpiąść aby było dobrze?
Mógłby mi ktoś na fotce pokazać?
Będę wdzięczny za odpowiedz
Pozdrawiam serdecznie
Jazda zaczyna się od 300 Nm...
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
Koła mogą być cztery... Cylindrów musi być pięć a napęd obowiązkowo Quattro
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 460
- Rejestracja: 18 sie 2010, 22:56
- Imię: Krzysiek
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1996
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.5TDI 115KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: dolnosląski
Nie wiem jak jest w C5 2.5 TDi, czy czujnik ciśnienie doładowania ori jest montowany bezpośrednio w rurze czy jest gdzieś króciec i przewód do czujnika.
Jak jest króciec i przewód do czujnika to tylko wstawiasz trójnik, a jak jest bezpośrednio zamontowany na rurze, to już większa zabawa, bo trzeba wiercić rurę która wraca z intercoolera i tam wstawiać króciec i od niego pociągnąć wąż do wskaźnika.
Jak jest króciec i przewód do czujnika to tylko wstawiasz trójnik, a jak jest bezpośrednio zamontowany na rurze, to już większa zabawa, bo trzeba wiercić rurę która wraca z intercoolera i tam wstawiać króciec i od niego pociągnąć wąż do wskaźnika.
Lechu, ja mam tylko wskazania doładowania i z tego co mi wiadomo to raczej nie było łączonych z zegarkiem. Tu jest coś za coś, można też inny wskaźnik wybrać do zamiany. Ja chciałem żeby był w desce wmontowany a nie na słupku, dlatego wybrałem zegarek, aczkolwiek to jest akcja odwracalna i można z powrotem wstawić zegarek
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Lechu, przecież czujnik jest w zbiorniczku i zanim z niego zejdzie płyn to silnik będzie dalej cały w wodzie i zapiszczy zanim cokolwiek się stanie. Płyn w zbiorniczku to tylko 'zapas' i wyrównywacz ciśnienia układu i brak płynu w zbiorniku nie spowoduje przegrzania dopóki ukłąd nie zapowietrzy się;) Przerabiałem temat z ucieczką płynu
Fajnie jakby znaleźć wskaźnik dzielony z doładowaniem i temp oleju albo napięcie/temp czy cos...
Fajnie jakby znaleźć wskaźnik dzielony z doładowaniem i temp oleju albo napięcie/temp czy cos...
- Hincó
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 759
- Rejestracja: 29 lis 2008, 08:11
- Imię: Kamil
- Moje auto: A6 C6
- Rocznik: 2010
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.0TDI CAHA 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Bochnia
- Kontakt:
Prawda jeżeli dojdzie do przerwania obiegu wody np zapowietrzenie z braku płynu.
Dla mnie temp oleju jest miarą butowania auta bo płyn chłodzi bezpośrednio olej a i tak ma stałą temp a olej różnie, zależnie od buta Układ smarowania nie ma termostatu i tylko but albo wzrost temp płynu powoduje zmiany temp oleju... z reztą, chodzi o to że u mnie zaczyna piszczeć zanim zacznie brakować płynu w obiegu(temp nie wzrasta) a Tobie zanim braknie płynu w zbiorniczku to zaczyna gdzieś ciągnac powietrze i się grzeje hm?
Dla mnie temp oleju jest miarą butowania auta bo płyn chłodzi bezpośrednio olej a i tak ma stałą temp a olej różnie, zależnie od buta Układ smarowania nie ma termostatu i tylko but albo wzrost temp płynu powoduje zmiany temp oleju... z reztą, chodzi o to że u mnie zaczyna piszczeć zanim zacznie brakować płynu w obiegu(temp nie wzrasta) a Tobie zanim braknie płynu w zbiorniczku to zaczyna gdzieś ciągnac powietrze i się grzeje hm?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 282
- Rejestracja: 12 paź 2009, 11:50
- Imię: Robert
- Moje auto: A6 C4
- Rocznik: 1995
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 170KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Kujawsko-pomorskie
to se ładowanie wyżucicie ;P na co komu woltomież :P wystarczy mieć kontrolke a na upartego naważniejsze to wskaznik cisnienia oleju , temp. oleju i wody i boost ,
nie ma to jak jedno auto, dwie nogi, trzy pedały, cztery koła, pięć cylindrów i sześć litrów na setkę...
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Pomóż wystarczy ze przekażesz 1% swojego podatku.Numer KRS 0000064892 z dopiskiem Aleksandra Życińska.Mukowiscydoza codzienna walka o oddech! Dziękuje wszystkim za wsparcie www.ptwm.pl
Ja np mając około półtora KW w bagażniku lubie mieć voltomierz.....axidix pisze:to se ładowanie wyżucicie ;P na co komu woltomież :P wystarczy mieć kontrolke a na upartego naważniejsze to wskaznik cisnienia oleju , temp. oleju i wody i boost ,
przy silniku aat (115km) wskaźnik podpina się w tym samym miejscu?
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga