Witam.
Mam problem z hamulcami na wolnych obrotach. Mianowicie auto na wolnych obrotach nie hamuje. Pedał jest twardy. Tak jak by serwo nie działało. Podczas jazdy jest wszystko ok. Hamulec jest dobry w momencie kiedy auto ma około 1500obr i więcej. Co może być przyczyną? Znajomy twierdzi że może być vacum pompa i ten trzpień (jak dawniej w dużych fiatach przy pompach paliwowych) może być wytarty a jeżeli jest możliwość to można tymczasowo podstawe mocowania zeszlifować (jeżeli istnieje fizyczna możliwość) i będzie lepiej. Silnik to 2.5tdi z automatem ma najechane 420tys km więc jeżeli pompa ori to faktycznie może się wytarł trzpień. Miał ktoś podobny problem? ewentualnie może ktoś ma uzywaną vacum pompe na sprzedaż za rozsądne pieniądze?
[A6 C4] Problem z hamulcami
Pierwsza sprawa zmierzyć ile daje podciśnienia vacumpompa (nowy zamiennik najczesciej -0,7, u mnie przy przebiegu 300tys oryginał -0,8), jak daje w miarę to najpierw trzeba sprawdzić stan przewodów najcżeściej uskozony jest łącznik tuż za pompą łączacy ją z długim sztywnym przewodem do serwa. od serwa odchodzi mniejszy przewód na kórym jest zaworek zwrotny cżęsto uszkodzony łatwo go sprawdizć wyciagajac i sprawdzajac czy przepuszcza powietrze tylko w jedna stronę. Jak sama pompa daje mało podciśnienia należy ja rozebrać w pył i umyc efekt gwarantowany zaworki w wiekszosci wypadkó po wyczyszczeniau pracuja jak nowe, w razie uksozedznia nalezyw wymienić. Ten bolec jak go nazwę napedzajacy pompę mozna przełożyć odwrotnie niż był powinno być ciszej ale nie ma absolutnie żandego wpływu na prace pompy. Czyszczenie pompy jeśli sie ma narzedzia to maksymalnie godzina czasu aby zrobić to bardzo dokładnie
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga