[ A6 C5] GAZ GAZ GAZ ÂŚmierdzi !!!
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 15
- Rejestracja: 08 sie 2011, 22:13
- Lokalizacja: nasielsk
[ A6 C5] GAZ GAZ GAZ ÂŚmierdzi !!!
witam posiadam 2,7 t w gazie i mam taki problem jak naprawde ostro dam w rure i ciągne w aucie zaczyna śmierdzieć gazem nie wiem co moze sie dziać i moje spalanie wydaje sie troche duże w trasie okolo 17 po miescie 20 doradzicie coś. i jeszcze jak zimny cieżko ma odpalić o co chodzi
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- wujek_maciej
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 55
- Rejestracja: 05 maja 2010, 15:34
- Lokalizacja: kartuzy/gdynia
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 186
- Rejestracja: 28 wrz 2010, 13:07
- Lokalizacja: Mazowieckie
- A6 Forum - fassi1
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1905
- Rejestracja: 23 gru 2007, 21:28
- Imię: Forum Audi A6
- Rocznik: 2005
- Moje auto: A6 C6
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 2.6 ABC 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Diesel
- Lokalizacja: Warszawa
Popuszczające wtryskiwacze lub puszczający podciśnieniem reduktor może powodować trudności w odpalaniu mimo że zawory gazowe są pozamykane.sebastian855 pisze:grzemo, auto odpala na benzynie i gaz przy odpalaniu nie dostaje się do silnika,
bo od tego są dwa elektrozawory, jeden w butli a drugi przy reduktorze.
Walnięty wężyk z podciśnienia owszem może powodować problemy,
ale raczej nie w odpalaniu tylko po odpaleniu silnik może nie równo pracować.
Gasisz auto na gazie i elektrozawory się zamykają ale w wężach gumowych nadal jest gaz.
Jak wtryskiwacze są szczelne to trzymają ciśnienie w układzie i nie puszczają gazu na kolektor.
Jeśli wtryskiwacze popuszczają to po zgaszeniu część gazu ujdzie do kolektora i będzie tam po części czekać a reszta zostaje w wężach gumowych.
Wracasz palisz na benzynie a przez nie szczelne wtryskiwacze gaz w wężach zostaje wyssany do kolektora i zalewany jest silnik.
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Zagór, Nie dyskutuje tylko piszę o swoich przemyśleniach na ten temat.
Wiem że kolega fassi jest chyba najlepszy na forum w te klocki,
i w żaden sposób nie podważam jego kompetencji, bo sam się wiele nauczyłem śledząc jego posty.
A Ty naucz się czytać ze zrozumieniem, a jak nie masz nic ciekawszego do powiedzenia to nie zabieraj głosu.
Wiem że kolega fassi jest chyba najlepszy na forum w te klocki,
i w żaden sposób nie podważam jego kompetencji, bo sam się wiele nauczyłem śledząc jego posty.
A Ty naucz się czytać ze zrozumieniem, a jak nie masz nic ciekawszego do powiedzenia to nie zabieraj głosu.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To odpowiem Ci, mylisz się, to silnik Pb zasilany lotnym paliwem, nie dieselsebastian855 pisze:Zagór, Nie dyskutuje tylko piszę o swoich przemyśleniach na ten temat.
Wiem że kolega fassi jest chyba najlepszy na forum w te klocki,
i w żaden sposób nie podważam jego kompetencji, bo sam się wiele nauczyłem śledząc jego posty.
A Ty naucz się czytać ze zrozumieniem, a jak nie masz nic ciekawszego do powiedzenia to nie zabieraj głosu.

- sebastian855
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1020
- Rejestracja: 28 sty 2010, 22:11
- Imię: Sebek
- Rocznik: 1997
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T AEB 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Dąbrowa Górnicza
Zagór, To tyle teorii
A w praktyce spróbuj odłączyć na chwilę wąż idący do wtrysków,
po czym ponownie go załóż i odpal auto.
Pierwsze sekundy silnik sie będzie dusił,a może nawet zgasnąć, a dopiero po chwili złapie swój rytm pracy.
Dzieje się tak dlatego że powietrze znajdujące się w przewodach to też gaz,
i reduktor napełnia przewody do zadanego ciśnienia,i w pierwszych momentach po odpaleniu silnik dostaje mocno zubożona mieszankę gazu, bo w przewodach znajduje się głownie powietrze.

A w praktyce spróbuj odłączyć na chwilę wąż idący do wtrysków,
po czym ponownie go załóż i odpal auto.
Pierwsze sekundy silnik sie będzie dusił,a może nawet zgasnąć, a dopiero po chwili złapie swój rytm pracy.
Dzieje się tak dlatego że powietrze znajdujące się w przewodach to też gaz,
i reduktor napełnia przewody do zadanego ciśnienia,i w pierwszych momentach po odpaleniu silnik dostaje mocno zubożona mieszankę gazu, bo w przewodach znajduje się głownie powietrze.
- Zagór
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1236
- Rejestracja: 03 mar 2011, 15:17
- Imię: Piotr
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 1.8T APU 150KM
- Napęd: FWD
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Proponujesz zrobic próbe na sprawnych czy puszczających wtryskiwaczach??sebastian855 pisze:Zagór, To tyle teorii![]()
A w praktyce spróbuj odłączyć na chwilę wąż idący do wtrysków,
po czym ponownie go załóż i odpal auto.
Pierwsze sekundy silnik sie będzie dusił,a może nawet zgasnąć, a dopiero po chwili złapie swój rytm pracy.
Dzieje się tak dlatego że powietrze znajdujące się w przewodach to też gaz,
i reduktor napełnia przewody do zadanego ciśnienia,i w pierwszych momentach po odpaleniu silnik dostaje mocno zubożona mieszankę gazu, bo w przewodach znajduje się głownie powietrze.
Pytam, bo wbrew pozorom, to ma duże znaczenie

Przy puszczających, powietrza w rurach FL po kilku minutach pracy na Pb (rozgrzewanie silnika) już nie będzie, motor je zassie


