Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...

Silniki wysokoprężne
canonarrow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: canonarrow » 05 sie 2011, 11:50

.. a ten serwis znasz i polecasz? Ile Cie to kosztowalo tam?
Czy oni to robili komuś wcześniej?
Piękna jest :D

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 05 sie 2011, 12:08

Ja w poniedziałek zostawiam niunię na operację :( stukło mi 170k :| lepiej nie ryzykować :)

Awatar użytkownika
achcior
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 27 lis 2010, 14:34
Lokalizacja: Krapkowice/Żużela

Post autor: achcior » 05 sie 2011, 13:33

canonarrow pisze:.. a ten serwis znasz i polecasz? Ile Cie to kosztowalo tam?
Czy oni to robili komuś wcześniej?
spacializują się w VAG.

1200zł

podobno ja błyem 3-ci.
Ostatnio zmieniony 18 wrz 2011, 09:29 przez achcior, łącznie zmieniany 1 raz.


Dla Leonclubu sklecił achcior (Papaleo)
http://www.youtube.com/watch?v=gIEJmRHQ ... ideo_title

canonarrow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: canonarrow » 05 sie 2011, 17:27

neimaD pisze:Ja w poniedziałek zostawiam niunię na operację :( stukło mi 170k :| lepiej nie ryzykować :)
A gdzie niunie oddajesz? daj koniecznie znać jak poszło bo potrzeba nam opinii sprawdzonych userów....
Piękna jest :D

3.0 BMK 224KM

Post autor: 3.0 BMK 224KM » 05 sie 2011, 23:47

Po zabiegu dam znać co jak i gdzie ;]

Awatar użytkownika
Modrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 18 lut 2010, 21:07
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: londyn

Post autor: Modrzej » 07 sie 2011, 17:01

moj po 160 km wymienialem tydzien temu pompe i imbusik Obrazek

Awatar użytkownika
hubcze
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 05 sie 2011, 15:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: hubcze » 07 sie 2011, 21:52

Witam serdecznie. Jestem prawie posiadaczem ale jeszcze nie użytkownikioem C6 BRE 2007 (sprowadzony i "robi się"). Po ustaleniach w ASO dowiedziałem się, że rok temu przy przebiegu 88 kkm miał wymieniona głowicę na koszt producenta ("przegrzanie silnika"). Tu moje pytanie: czy do któregoś tam roku były wadliwe głowice i dlatego wymienili po awarii przyznając się do błędu? Jeśli tek to czy ta założona w 2010r może pozbawiona być wady i przynajmniej z tym dziadostwem mogę mieć spokój? Dziękuję za odpowiedź i z góry przepraszam jeśli okaże się, iż gdzieś to było wałkowane a ja byłem za mało dociekliwy i nie znalazłem <stres> Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
ceemack
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 187
Rejestracja: 26 sie 2008, 05:50
Lokalizacja: lubelskie

Post autor: ceemack » 07 sie 2011, 22:17

hubcze pisze:Witam serdecznie. Jestem prawie posiadaczem ale jeszcze nie użytkownikioem C6 BRE 2007 (sprowadzony i "robi się"). Po ustaleniach w ASO dowiedziałem się, że rok temu przy przebiegu 88 kkm miał wymieniona głowicę na koszt producenta ("przegrzanie silnika"). Tu moje pytanie: czy do któregoś tam roku były wadliwe głowice i dlatego wymienili po awarii przyznając się do błędu? Jeśli tek to czy ta założona w 2010r może pozbawiona być wady i przynajmniej z tym dziadostwem mogę mieć spokój? Dziękuję za odpowiedź i z góry przepraszam jeśli okaże się, iż gdzieś to było wałkowane a ja byłem za mało dociekliwy i nie znalazłem <stres> Pozdrawiam.
pierwszy raz sie spotykam z tym (może się mylę) by tych silnikach był problem z głowicami, raczej w nich bolączkami był sławetny imbusik nomen omen omawiany w tym temacie, pompo wtryski czy dwumas, problem z głowicami bł razcej w silnikach z oznaczeniami AZV czy BKD montowane w a3, golfach czy touranach ale tez chyba znikł koło 2008 roku
AUDI RULES

Awatar użytkownika
hubcze
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 05 sie 2011, 15:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: hubcze » 08 sie 2011, 10:17

Gdzieś na forum wyczytałem, że niby do 2007r były wady głowic w BRE. Wiadomo głowica może strzelić we wszystkim, dawno temu walnęła mi w Bravo ale z mojej winy. Tu jednak tak jak pisałem zabulił serwis. No nic: pojeździmy, zobaczymy :)

canonarrow
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 47
Rejestracja: 07 mar 2009, 22:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: canonarrow » 08 sie 2011, 11:17

Modrzej pisze:moj po 160 km wymienialem tydzien temu pompe i imbusik [url=http://images37.fotosik.pl/984/797ae83ecc4b7b01med.jpg]Obrazek[/URL]
wymienileś na inny imbus czy przerobiłeś? gdzie?
Piękna jest :D

malymk45
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 199
Rejestracja: 26 lip 2009, 08:33
Imię: Michał
Moje auto: A6 C6
Rocznik: 2009
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Diesel
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: malymk45 » 08 sie 2011, 12:00

Z tego co wiem to problem usterek głowic występował w VW Passatach.

mexx
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 11
Rejestracja: 31 maja 2010, 21:28
Lokalizacja: śląsk

Post autor: mexx » 09 sie 2011, 10:10

Wychodząc z założenia, że lepiej zapobiegać niż leczyć ja też przy przebiegu 190tkm postanowiłem zmienić napęd pompy oleju na"inny". Po demontażu widać było, że moduł z napędem łańcuszkowym byl w bardzo dobrym stanie praktycznie zadnych sladów zużycia, jedynie imbusik miał małe wytarcia.
Wnioski-nie ma reguły przy jakim przebiegu następuje awaria. Zależy to od wielu czynniklów, a głównym jest sposób eksploatacji samochodu.
Zręsztą przeglądając forum widzę , że nie ma bezawaryjnych silników, są tylko mniej lub bardziej.

Awatar użytkownika
achcior
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 27 lis 2010, 14:34
Lokalizacja: Krapkowice/Żużela

Post autor: achcior » 10 sie 2011, 18:41

Zapodaj jakieś fotki co by można było porównać.


Dla Leonclubu sklecił achcior (Papaleo)
http://www.youtube.com/watch?v=gIEJmRHQ ... ideo_title

Awatar użytkownika
Modrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 18 lut 2010, 21:07
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: londyn

Post autor: Modrzej » 10 sie 2011, 20:08

canonarrow, zalozylem nowy i przyokazji tez pompe zmienilem ale moja i tak byla dobra a zmienialem w Klodzku bo tu w londynie tym baranom niewieze

marmilll
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 5
Rejestracja: 11 sie 2011, 13:15
Lokalizacja: Lidzbark Warmiński/Gdańsk

Post autor: marmilll » 11 sie 2011, 13:43

Piero - to głównie do Ciebie pytanko...

Jaki jest czas oczekiwania na modyfikację pompy u Ciebie? Bo mój BLB przekroczył już 210Kkm - sam nią zrobiłem ponad 150Kkm <okok> .
No i interesuje mnie też chip + rozrząd - jak możesz to daj znać jaka byłaby cena <mysli> - mam nadzieję z rabatem ;) ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga