Dokładne dane będą za kilka miesięcy, jak skończy się gwarancja, a przebiegi zaczną przekraczać 150.000km...
"Podobno" BRE i inne na kołach zębatych już miały być poprawione w SPAM do BLB i były - miały już "tylko" 1 wadę unieruchamiającą silnik zamiast 2 To tak jak z tego kawału:
- Panie doktorze, wyjdzie z tego?
- Jedna rana jest wprawdzie śmiertelna, ale z pozostałych powinien się wylizać...
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6
zrobiłem od wymiany 12000km, skutków ubocznych nie zauważyłem, po wywaleniu tych wałków chociaż były w dobrym stanie, silnik jakby ciszej chodzi to raz i dwa, teraz jeżdżę bez stresu że zabraknie ciśnienia.
Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi.
suchy998 pisze:zrobiłem od wymiany 12000km, skutków ubocznych nie zauważyłem, po wywaleniu tych wałków chociaż były w dobrym stanie, silnik jakby ciszej chodzi to raz i dwa, teraz jeżdżę bez stresu że zabraknie ciśnienia.
No tak 12tyśkm to troche mało.
Bo gdzieś ktoś pisał o mrowieniu dupy na zimnym silniku.
Moja a6 ma już 170tyskm więc to już chyba czas na tą pompe oleju.
sancho99, udezaj do audi tam zaplacisz ok 600 zl ja na ebaju kupilem za 50 funtow nuwke wiec niebuj sie salonow bo tam nieraz wychodzi taniej niz za regeneracje u pana zenka
[ Dodano: 2011-07-05, 22:25 ]
ps ja bede mial do sprzedania swojom nic jej niejest, nowom kupilem zapobiegawczo jak bede wymienial imbusik
Piero pisze:
Podsumowując: Czy warto kupić 2.0 TDI?
Nigdy, nikomu nie polecę samochodu z tym silnikiem
Tzn. ze jedyna alternatywa w tych rocznikach (bez ryzyka i modyfikacji) jest silnik 1,9 tdi.. tylko teraz czy decydujac sie na silnik 1,9 tez na cos trzeba uwazac i kupic z odpowiednim oznaczeniem silnika (BXE, BLS, BKC? Dodam, ze chcialbym z automatem DSG.
@Piero pytanie głównie do Ciebie
Czy silnik BKD jest na pewno całkowicie bezawaryjny?(chyba tylko te wtryskiwacze są wadliwe)
Zastanawiam się nad Leonem/A3 z tym silnikiem
No i czy da się zamontować w nim większe turbo od wersji 170KM?(B7 BRD lub B8 CAHA/CAGA)
pozdro
Witam szanownych kolegów forumowiczów (dla amina- to nie jest oficjalne przywitanie gdyż ono już było) mam pytanie co do skuteczności i jakości wykonania modyfikacji napędu pompy olejowej w Audi A6 (nieszczęsne silniki BLB), bardzo dużo o tym piszę i fachowym językiem ale czy to nie jest tylko reklama? może mam banalne wątpliwości ale zastanawia mnie czemu w serwisie nie robią tego samego co nasz kolega forumowicz? prosiłbym o jakieś info gdyż również muszę się tym zająć żebym się pewnego dnia nie obudził z ręką w nocniku.
Ps. rozmawiałem dziś z moim mechanikiem który pomógł mi w wielu sprawach gdzie inny próbowali naprawiać auto na zasadzie dziś wymieniamy to a jutro tamto; i stwierdził że nie można bezkarnie usuwać tych wałków równoważących gdyż grozi to uszkodzeniem korbowodów. Zatem może to jest tak że na razie wszyscy klienci naszego kolegi są zadowoleni gdyż mają mają jeszcze zbyt małe przebiegi od tej modyfikacji?
proszę poradźcie coś bo już sam nie wiem co z tym zrobić.
A więc zdecydowałem się na wykastrowanie mojego BLB.
Przebieg auta to 175tyśkm. udokumentowane od 1 własciciela. nie sprowadzany przez chandlarzy i tym podobne.
Moduł z napędem łańcuszkowym byl w bardzo dobrym stanie praktycznie zadnych sladów zużycia jedynie imbusik miał małe wytarcia ale mysle że wstarczyło by jescze na 100tyśkm
Wszystkie cześći były z 2004r w wiec jeszcze oryginały.
Po wywaleniu wałków silnik chodzi bardziej twardo troche ciszej, mam teraz wrarzenie jak bym jezdził ARL-lem. (mam na mysli kulture pracu silnika).