Sklep Ipart
Sklep
Tarcze, hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl


felgi - sklep internetowy ucando.pl

[A6 C6 2.0TDI] Problem z 2.0 TDI - głośna praca, drgania...

Silniki wysokoprężne
Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 11 cze 2011, 22:48

Dokładne dane będą za kilka miesięcy, jak skończy się gwarancja, a przebiegi zaczną przekraczać 150.000km... <rotfl>
"Podobno" BRE i inne na kołach zębatych już miały być poprawione w SPAM do BLB i były - miały już "tylko" 1 wadę unieruchamiającą silnik zamiast 2 <lol> To tak jak z tego kawału:

- Panie doktorze, wyjdzie z tego?
- Jedna rana jest wprawdzie śmiertelna, ale z pozostałych powinien się wylizać...
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

mariusz6677
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 31
Rejestracja: 14 lis 2010, 21:03
Lokalizacja: londyn/torun

Post autor: mariusz6677 » 12 cze 2011, 17:31

:( Piero czy zajmujessz sie ,twoj warsztat, takze a6 c6 3,2 fsi? :|
jezeli tak to jutro dzwonie :|

Awatar użytkownika
azet
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 235
Rejestracja: 20 lis 2010, 00:32
Imię: Olek
Moje auto: A6 C4
Rocznik: 1995
Nadwozie: Limuzyna
Silnik: 2.0 136KM
Napęd: FWD
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: Trójmiasto
Kontakt:

Post autor: azet » 12 cze 2011, 23:20

Zadzwoń jutro to pogadamy.
Original Audi A6 Werbung.
Wir behandeln alle 2.0 TDI, 3.0 TDI und andere Krankheiten.
Pełna oferta dla klubowiczów Audi A6

gated
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 21 cze 2011, 14:38
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: gated » 22 cze 2011, 12:56

Witam czy ktoś może polecić warsztat modyfikujący napęd pompy oleju w BLB rejonie dolnośląskiego bo do Gdańska daleko :(

Awatar użytkownika
achcior
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 27 lis 2010, 14:34
Lokalizacja: Krapkowice/Żużela

Post autor: achcior » 26 cze 2011, 20:04

Witam

Mam pytanie do osób które zdecydowały sie na wymiane pompy oleju w 2.0 tdi na taką z 1,9 tdi

Czy są jakieś skutki uboczne.


Dla Leonclubu sklecił achcior (Papaleo)
http://www.youtube.com/watch?v=gIEJmRHQ ... ideo_title

Awatar użytkownika
suchy998
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 25 cze 2009, 20:49
Lokalizacja: ostrołęka

Post autor: suchy998 » 27 cze 2011, 11:07

zrobiłem od wymiany 12000km, skutków ubocznych nie zauważyłem, po wywaleniu tych wałków chociaż były w dobrym stanie, silnik jakby ciszej chodzi to raz i dwa, teraz jeżdżę bez stresu że zabraknie ciśnienia.
Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi.

Przeróbki:
- Przyciemnienie szyb
- Panel Climatronic delux
- audio: DSP + Hifonics Bxi1206D + 2x Pb S-12
- pompa bez wałków wyrównoważających

Awatar użytkownika
achcior
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 27 lis 2010, 14:34
Lokalizacja: Krapkowice/Żużela

Post autor: achcior » 27 cze 2011, 16:42

suchy998 pisze:zrobiłem od wymiany 12000km, skutków ubocznych nie zauważyłem, po wywaleniu tych wałków chociaż były w dobrym stanie, silnik jakby ciszej chodzi to raz i dwa, teraz jeżdżę bez stresu że zabraknie ciśnienia.
No tak 12tyśkm to troche mało.

Bo gdzieś ktoś pisał o mrowieniu dupy na zimnym silniku.

Moja a6 ma już 170tyskm więc to już chyba czas na tą pompe oleju.


Dla Leonclubu sklecił achcior (Papaleo)
http://www.youtube.com/watch?v=gIEJmRHQ ... ideo_title

Awatar użytkownika
suchy998
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 95
Rejestracja: 25 cze 2009, 20:49
Lokalizacja: ostrołęka

Post autor: suchy998 » 27 cze 2011, 19:36

demontaż tych wałków nie ma absolutnie wpływu na kulturę pracy silnika, może być tylko lepiej.
Diesel kopci, diesel czadzi, diesel nigdy Cię nie zdradzi.

Przeróbki:
- Przyciemnienie szyb
- Panel Climatronic delux
- audio: DSP + Hifonics Bxi1206D + 2x Pb S-12
- pompa bez wałków wyrównoważających

sancho99
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 24
Rejestracja: 15 mar 2010, 18:50
Lokalizacja: kraków

Post autor: sancho99 » 05 lip 2011, 21:33

Moze ktos sie orientuje ile kosztuje pompa oleju uzywana do BRE (nr R30G 103 535 B V310)

Awatar użytkownika
Modrzej
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 301
Rejestracja: 18 lut 2010, 21:07
Imię: Piotr
Moje auto: A6 C5
Rocznik: 2000
Nadwozie: Avant
Silnik: 2.8 174KM
Napęd: Quattro
Skrzynia: Manual
Paliwo: Benzyna
Lokalizacja: londyn

Post autor: Modrzej » 05 lip 2011, 23:22

sancho99, udezaj do audi tam zaplacisz ok 600 zl ja na ebaju kupilem za 50 funtow nuwke wiec niebuj sie salonow bo tam nieraz wychodzi taniej niz za regeneracje u pana zenka

[ Dodano: 2011-07-05, 22:25 ]
ps ja bede mial do sprzedania swojom nic jej niejest, nowom kupilem zapobiegawczo jak bede wymienial imbusik

clans
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 04 lip 2011, 21:51
Lokalizacja: Starogard Gdański

Post autor: clans » 07 lip 2011, 11:58

Piero pisze: Podsumowując: Czy warto kupić 2.0 TDI?
Nigdy, nikomu nie polecę samochodu z tym silnikiem
Tzn. ze jedyna alternatywa w tych rocznikach (bez ryzyka i modyfikacji) jest silnik 1,9 tdi.. tylko teraz czy decydujac sie na silnik 1,9 tez na cos trzeba uwazac i kupic z odpowiednim oznaczeniem silnika (BXE, BLS, BKC? Dodam, ze chcialbym z automatem DSG.

ps. sorry za maly off topic :)

alonso
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 6
Rejestracja: 10 lip 2010, 14:05
Lokalizacja: WLKP

Post autor: alonso » 08 lip 2011, 17:46

@Piero pytanie głównie do Ciebie
Czy silnik BKD jest na pewno całkowicie bezawaryjny?(chyba tylko te wtryskiwacze są wadliwe)
Zastanawiam się nad Leonem/A3 z tym silnikiem
No i czy da się zamontować w nim większe turbo od wersji 170KM?(B7 BRD lub B8 CAHA/CAGA)
pozdro

PatrykOlo
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 1
Rejestracja: 03 sie 2009, 15:37
Lokalizacja: Marmińsko-Maz

Post autor: PatrykOlo » 11 lip 2011, 11:33

Witam szanownych kolegów forumowiczów (dla amina- to nie jest oficjalne przywitanie gdyż ono już było) mam pytanie co do skuteczności i jakości wykonania modyfikacji napędu pompy olejowej w Audi A6 (nieszczęsne silniki BLB), bardzo dużo o tym piszę i fachowym językiem ale czy to nie jest tylko reklama? może mam banalne wątpliwości ale zastanawia mnie czemu w serwisie nie robią tego samego co nasz kolega forumowicz? prosiłbym o jakieś info gdyż również muszę się tym zająć żebym się pewnego dnia nie obudził z ręką w nocniku.
Ps. rozmawiałem dziś z moim mechanikiem który pomógł mi w wielu sprawach gdzie inny próbowali naprawiać auto na zasadzie dziś wymieniamy to a jutro tamto; i stwierdził że nie można bezkarnie usuwać tych wałków równoważących gdyż grozi to uszkodzeniem korbowodów. Zatem może to jest tak że na razie wszyscy klienci naszego kolegi są zadowoleni gdyż mają mają jeszcze zbyt małe przebiegi od tej modyfikacji?
proszę poradźcie coś bo już sam nie wiem co z tym zrobić.
Feel the ride!!!

dongibbon
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 42
Rejestracja: 24 paź 2010, 10:00
Lokalizacja: pl/uk/nl

Post autor: dongibbon » 23 lip 2011, 09:46

sprzedac to jak jeszcze jezdzi normalnie i jest troche warte <lol>

Awatar użytkownika
achcior
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 12
Rejestracja: 27 lis 2010, 14:34
Lokalizacja: Krapkowice/Żużela

Post autor: achcior » 01 sie 2011, 19:09

A więc zdecydowałem się na wykastrowanie mojego BLB.
Przebieg auta to 175tyśkm. udokumentowane od 1 własciciela. nie sprowadzany przez chandlarzy i tym podobne.
Moduł z napędem łańcuszkowym byl w bardzo dobrym stanie praktycznie zadnych sladów zużycia jedynie imbusik miał małe wytarcia ale mysle że wstarczyło by jescze na 100tyśkm


Wszystkie cześći były z 2004r w wiec jeszcze oryginały.

Po wywaleniu wałków silnik chodzi bardziej twardo troche ciszej, mam teraz wrarzenie jak bym jezdził ARL-lem. (mam na mysli kulture pracu silnika).

A modyfikacjię przeprowadziła firma CTR TUNING


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us


Obrazek

Uploaded with ImageShack.us

Myslę te problemy mogą się zaczynać dopiero od 250-300tyśkm ale napewno nie przy 180tyśkm jak to większość opisuje.

Poprostu tak się przestraszyłem tych wałków że postanowiłem zareagować ale jak widać to za wczesnie.


Dla Leonclubu sklecił achcior (Papaleo)
http://www.youtube.com/watch?v=gIEJmRHQ ... ideo_title

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C6 (2004-2011)”


opony samochodowe hamulce
felgi - sklep internetowy sportwheels.pl części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl
Prilo.com - Transport międzynarodowy samochodów
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga