
[a6 c5 2.5 TDI AFB] Wymiana uszczelki obudowy uszczelniacza
Demontowałem pompę oleju i nie wiem jak teraz ustawić wałek wyrównoważający. jeśli ktoś wie jak to zrobić proszę o podpowiedź.
Jezdzę AUDI A6 1998 rok, 2,5 tdi
Dzieki, Maciek
Mam jeszcze jedno pytanie - jak podłączyć do pompy przewody na wtryski.
Mam jeszcze jedno pytanie - jak podłączyć do pompy przedowy na wtryski.
[ Dodano: 2011-08-04, 22:21 ]
Czesc, prosze o pomoc
! Demontowałem pompę oleju i nie wiem jak teraz ustawić wałek wyrównoważający. jeśli ktoś wie jak to zrobić proszę o podpowiedź.
Jezdzę AUDI A6 1998 rok, 2,5 tdi
Dzieki, Maciek
Czy przy odkręceniu śruby koła pasowego na wale, wał był blokowany na wieńcu śrubokrętem. Pytanie czy jest to możliwe, ze wieniec się przestawił i teraz czujnik położenia wału zle "szczytuje" i auto nie ma mocy i źle chodzi
Mam jeszcze jedno pytanie - jak podłączyć do pompy przewody na wtryski.
Jezdzę AUDI A6 1998 rok, 2,5 tdi
Dzieki, Maciek

Mam jeszcze jedno pytanie - jak podłączyć do pompy przedowy na wtryski.
[ Dodano: 2011-08-04, 22:21 ]
Czesc, prosze o pomoc

Jezdzę AUDI A6 1998 rok, 2,5 tdi
Dzieki, Maciek

Czy przy odkręceniu śruby koła pasowego na wale, wał był blokowany na wieńcu śrubokrętem. Pytanie czy jest to możliwe, ze wieniec się przestawił i teraz czujnik położenia wału zle "szczytuje" i auto nie ma mocy i źle chodzi
Mam jeszcze jedno pytanie - jak podłączyć do pompy przewody na wtryski.
Maciek
Kolego coś chaotyczna ta Twoja wypowiedź, po kolei może opisz co jest nie tak? Najpierw pytałeś o ustawienie wałka wyrównoważającego, później zedytowałeś posta i piszesz coś o demontażu pompy olejowej, która ma się nijak do wałka oprócz tego, że jest na tym samym łańcuchu napędowym. Napisałem Ci posta wyżej instrukcję do ustawienia wałka wyrównoważającego w odpowiedniej pozycji, oczywiście jeśli będzie zachowana pozycja serwisowa całego silnika, czyli wału korbowego oraz wałków rozrządu, tymczasem Ty piszesz, że wał korbowy zablokowałeś śrubokrętem - jak udało Ci się w takim razie odkręcić śrubę mocującą koło zębate na tym wale (musi być bardzo twardy ten śrubokręt, skoro wytrzymuje ponad 200Nm)
?
