Sklep Ipart
Tarcze, hamulce
Sklep Bestdrive
Sklep

[a6 c5 2.5 TDI AFB] Wymiana uszczelki obudowy uszczelniacza

Silniki wysokoprężne
McKansy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 27 paź 2008, 14:02
Lokalizacja: Katowice

Post autor: McKansy » 03 sie 2011, 23:57

Czytaj od tego postu - a6-c5-25tdi-afb-uszczelki-miski-olejowe ... htm#329701 , pozdrawiam :)

pasma
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 2
Rejestracja: 03 sie 2011, 22:09
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: pasma » 04 sie 2011, 19:21

Demontowałem pompę oleju i nie wiem jak teraz ustawić wałek wyrównoważający. jeśli ktoś wie jak to zrobić proszę o podpowiedź.
Jezdzę AUDI A6 1998 rok, 2,5 tdi
Dzieki, Maciek :( Mam jeszcze jedno pytanie - jak podłączyć do pompy przewody na wtryski.

Mam jeszcze jedno pytanie - jak podłączyć do pompy przedowy na wtryski.

[ Dodano: 2011-08-04, 22:21 ]
Czesc, prosze o pomoc !! ! Demontowałem pompę oleju i nie wiem jak teraz ustawić wałek wyrównoważający. jeśli ktoś wie jak to zrobić proszę o podpowiedź.
Jezdzę AUDI A6 1998 rok, 2,5 tdi
Dzieki, Maciek <zalamka>

Czy przy odkręceniu śruby koła pasowego na wale, wał był blokowany na wieńcu śrubokrętem. Pytanie czy jest to możliwe, ze wieniec się przestawił i teraz czujnik położenia wału zle "szczytuje" i auto nie ma mocy i źle chodzi

Mam jeszcze jedno pytanie - jak podłączyć do pompy przewody na wtryski.
Maciek

McKansy
Forum Audi A6 / A7
Forum Audi A6 / A7
Posty: 135
Rejestracja: 27 paź 2008, 14:02
Lokalizacja: Katowice

Post autor: McKansy » 05 sie 2011, 00:24

Kolego coś chaotyczna ta Twoja wypowiedź, po kolei może opisz co jest nie tak? Najpierw pytałeś o ustawienie wałka wyrównoważającego, później zedytowałeś posta i piszesz coś o demontażu pompy olejowej, która ma się nijak do wałka oprócz tego, że jest na tym samym łańcuchu napędowym. Napisałem Ci posta wyżej instrukcję do ustawienia wałka wyrównoważającego w odpowiedniej pozycji, oczywiście jeśli będzie zachowana pozycja serwisowa całego silnika, czyli wału korbowego oraz wałków rozrządu, tymczasem Ty piszesz, że wał korbowy zablokowałeś śrubokrętem - jak udało Ci się w takim razie odkręcić śrubę mocującą koło zębate na tym wale (musi być bardzo twardy ten śrubokręt, skoro wytrzymuje ponad 200Nm) :> ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „A6 C5 (1997-2005)”


opony samochodowe opony samochodowe hamulce
części samochodowe ucando.pl
części samochodowe iparts.pl części samochodowe motostacja