Mam identyczny problem po popchnięciu manetki od długich przy działającym module drl przetwornice od xenonów próbują wystartować zasilane napięciem z modułu drl, wynika to z konstrukcji instalacji elektrycznej w naszych samochodach da się przed tym zabezpieczyć wystarczą do tego tylko 2 przekaźnikirysiekj pisze:2. Jak zapomnę i zostawię przełącznik świateł w pozycji długie, rozbłyskują mi ksenony od czasu do czasu. Nie wiem jakim cudem napięcie przechodzi na krótkie ? Boję się że przy takim czymś może przejść przetwornica. Ten przełącznik świateł można przestawić przez przypadek - wsiadając etc.
[ A6 C5] ÂŚwiatła dzienne
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 02 sie 2008, 09:46
- Lokalizacja: Wasilków(białystok)
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 02 sie 2008, 09:46
- Lokalizacja: Wasilków(białystok)
Efekt stroboskopu co kto lubi ale przetwornice i palniki raczej nie są z takiego efektu zadowoloneRaKo pisze:jeremy, ale efekt jest fajny i raczej nic im się nie dzieje:)
[ Dodano: 2011-07-02, 19:38 ]
Mam u siebie zamontowane światła dzienne czyli moduł pwm który zasila żarówki od świateł długich. poniżej przedstawiam zdjęcie jak działa
Wiec i u mnie jest podobnie. Jak zostanie przełącznik w pozycji długie to xenon działa, jak stroboskop. Dałem bezpiecznik na zasilanie tego modułu (10A) i jak zostawiłem tak błyskające xenony to sie przepalił, po 5sek. Dałem nastepnie 15A i przepaliły sie ścieżki w ukladzie tego modułu. Pytanie do kolegów którzy mieli podobny problem: Czy po zainstalowaniu tej diody prostowniczej aby napiecie nie wracało na deskę problem znikł czy nadal jest efekt dyskoteki ?
sd-2
no wiem, znam urządzenie, jaka cena taka jakość.... tutaj nie ma o czym mówić.
Ja mam http://allegro.pl/show_item.php?item=1739574769 i polecam, naprawde.
Ja mam http://allegro.pl/show_item.php?item=1739574769 i polecam, naprawde.
Kolego, chcesz powiedzieć że podpiołeś ten moduł do bixenonu <szok>
Jeżeli tak to nie mam więcej pytań....
<ściana>
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 21
- Rejestracja: 02 sie 2008, 09:46
- Lokalizacja: Wasilków(białystok)
W przypadku Bixenonu podniosą się klapki w soczewce, same palniki się nie zapalą chyba że popchniemy manetkę tak jakbyśmy włączali długie to xenony zaczną mrugać, i nie jest to wina tegoż modułu tylko taka jest konstrukcja instalacji elektrycznej. Niemcy nie przewidzieli że w Polsce zechcą do nich wstawiać światła dzienne.dio pisze:A nie można modułu podłączać do bixenonu? W czym to przeszkadza?Buczek pisze:Kolego, chcesz powiedzieć że podpiołeś ten moduł do bixenonu <szok>
Jeżeli tak to nie mam więcej pytań....
<ściana>
Nie wiem w którym miejscu mojego postu napisałem , że do bixenonu i dlaczego wszystkich nowych na tym forum traktuje się z gory jak idiotów...Buczek pisze:Kolego, chcesz powiedzieć że podpiołeś ten moduł do bixenonu <szok>
Jeżeli tak to nie mam więcej pytań....
<ściana>
Pytałem bo jestem zdziwony, dlaczego przetwornica próbuje sie wzbudzać w światłch (ZWYKÂŁY XENON-XENON NA MIJANIACH ZWYKÂŁA ÂŻARÓWKA DROGOWE)
MERCEDES 123 280 CE, OMEGA B 2.0, CLIO III 1.5 DCI (chwila słabości), PASSAT B5 1.8T, BMW e39 523i, ALLROAD C5 2.5 TDI
Kolego bartas555, przepraszam Cię jeżeli poczułeś się że potraktowałem Cię z góry, a tym bardziej jak "idiotę", nie miałem takiego zamiaru. Z twojej wypowiedzi wyszło mi że masz na długich xenony i dlatego wydało mi się że podłączyłeś moduł pod xenony. Jeżeli by tak było, to wybacz, ale takiej osobie która nie zna podstaw i bawi się w elektryce pojazdu, od razu poleciłbym jakiegoś dobrego elektryka i odradzał jakiekolwiek próby modyfikacji, bo szkoda samochodu. Jeżeli jednak masz zwykłe żarówki, to wpiołeś się w złe kable, albo odpowiednio nie zabezpieczyłeś, aby nie cofało napięcia na manetkę. Możesz to zrobić za pomocą diody, albo znacznie prościej przy pomocy przekaźnika samochodowego. Jeśli będziesz potrzebował jakiegoś schematu, to daj znać na PW.
dio, bixenon, to nie zwykła H7, jest zasilany przez przetwornice i zamiast 12 - 14V jak w H7, to przetwornica daje na palnik około 10000V, więc raczej taka modyfikacja jest wielce ryzykowna i nie ma szans powodzenia.
dio, bixenon, to nie zwykła H7, jest zasilany przez przetwornice i zamiast 12 - 14V jak w H7, to przetwornica daje na palnik około 10000V, więc raczej taka modyfikacja jest wielce ryzykowna i nie ma szans powodzenia.
Tata - 80 B4 SEDAN 1Z + A6 C5 SEDAN AWX
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
brat - A4 B5 AVANT AFN -> A6 C5 AVANT AVF
ja - Było A6 C5 SEDAN AWX (Przekazane Tacie)
Jest: Czarne A6 C5 AVANT AVF
OOOO ..... mamy w genach
Jeśli pomogłem --> naciśnij "Pomógł"
Buczek pisze:Kolego bartas555, przepraszam Cię jeżeli poczułeś się że potraktowałem Cię z góry, a tym bardziej jak "idiotę", nie miałem takiego zamiaru. Z twojej wypowiedzi wyszło mi że masz na długich xenony i dlatego wydało mi się że podłączyłeś moduł pod xenony. Jeżeli by tak było, to wybacz, ale takiej osobie która nie zna podstaw i bawi się w elektryce pojazdu, od razu poleciłbym jakiegoś dobrego elektryka i odradzał jakiekolwiek próby modyfikacji, bo szkoda samochodu. Jeżeli jednak masz zwykłe żarówki, to wpiołeś się w złe kable, albo odpowiednio nie zabezpieczyłeś, aby nie cofało napięcia na manetkę. Możesz to zrobić za pomocą diody, albo znacznie prościej przy pomocy przekaźnika samochodowego. Jeśli będziesz potrzebował jakiegoś schematu, to daj znać na PW.
Nie ma broblemu.
Wpinałem sie bankowo w odpowiednie kable. Kilkanaście lat człowiek edukował sie w elekronicznych szkołach wiec coś tam jeszcze w głowie zostało Zainstaluje tą diodę aby sygnał nie wracał na deske i napisze czy pomgło.
MERCEDES 123 280 CE, OMEGA B 2.0, CLIO III 1.5 DCI (chwila słabości), PASSAT B5 1.8T, BMW e39 523i, ALLROAD C5 2.5 TDI
Tooles.pl - Sklep z elektronarzędziami
Aeratory do trawnika marki Stiga