[ All] Przybywa płynu w zbiorniczku wyrownawczym
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 09 lip 2011, 13:40
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin
[ All] Przybywa płynu w zbiorniczku wyrownawczym
Mam taki problem, gdy wracam z trasy podnosze maske to płynu jest połowa zbiorniczka, natomiast kiedy stygnie to jego poziom podnosi sie pod sam korek a gdy go odkrece to wylatuje jak by jakies cisnienie gdzies sie tworzyło, ale gdy jest zimny to zeby porzeszedł na gaz to trzeba jechac dosyc długi odcinek i dostac duzych obrotów i gdy juz dostanie tych obrotów i przełaczy na gaz to automatycznie zaczyna leciec gorace powietrze z nagrzewnicy. potem jest juz normalnie do nastepnego ostygniecie i tak w kołko, co moze byc tego powodem? zapowietrzony układ nadal ?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 1663
- Rejestracja: 08 wrz 2009, 17:35
- Imię: A6 Forum
- Rocznik: 1998
- Moje auto: A6 C5
- Nadwozie: Avant
- Silnik: 2.4 ARJ 165KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Mazowsze
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 09 lip 2011, 13:40
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin
wiem gdzie jest odpowietrznik i juz odpowietrzałem dwa razy i dzis własnie wrociłem do domu po przejechaniu ok 100 km i tak co 10 km cyklicznie mialem temperature 60-90 stopni, a niedawno był wymieniany termostat. Juz nie mam pojecia czemu to sie dzieje i ze wywala płyn ze zbiorniczka gdy sie go odkreci( w układzie jest nad cisnienie) moze byc tego przyczyna niedorzny lub przytkany układ? lub pojedyncze weze?
-
- Forum Audi A6 / A7
- Posty: 48
- Rejestracja: 09 lip 2011, 13:40
- Imię: Damian
- Rocznik: 1998
- Moje auto: S6 C5
- Nadwozie: Limuzyna
- Silnik: 4.2 340KM
- Napęd: Quattro
- Skrzynia: Manual
- Paliwo: Benzyna+LPG
- Lokalizacja: Szczecin
no a z uszczelka bym przejechał tyle km ? w oleju nic nie ma i poziom sie nie podniosł z rury wydechowej nie ma zadnego dymu i praca silnika jest rowna oraz nie ma strat mocy
[ Dodano: 2011-07-31, 23:16 ]
A pytasz czy ciepłe leci z nawiewów, leci ale dopiero gdy na obrotomierzu pokaze sie ok. 3-4 tys. obrotów przez jakies 5-10s i potem az parzy jak sie reke przyłozy
[ Dodano: 2011-07-31, 23:16 ]
A pytasz czy ciepłe leci z nawiewów, leci ale dopiero gdy na obrotomierzu pokaze sie ok. 3-4 tys. obrotów przez jakies 5-10s i potem az parzy jak sie reke przyłozy